Γεια,
Έψαξα στο Διαδίκτυο, αλλά δεν μπορώ να βρω τρίτο μέρος για να με βοηθήσει να πάρω τα χρήματά μου πίσω από το Astropay, οπότε ελπίζω να λάβω κάποιες συμβουλές εδώ.
Στις 22 Ιουλίου κατέθεσα BTC (αξίας 300$) στον λογαριασμό μου στο καζίνο χρησιμοποιώντας το Astropay.
Έλαβα ένα email που επαληθεύει ότι η συναλλαγή μου είχε επιβεβαιωθεί στο blockchain και ότι η ανάληψη από το πορτοφόλι μου ήταν επιτυχής.
Ώρες αργότερα η Astropay έστειλε ειδοποίηση ότι η συναλλαγή μου στο btc ήταν «υπό εξέταση».
Μου ζητήθηκε να παράσχω το αναγνωριστικό πορτοφολιού και το ποσό un BTC για επαλήθευση προτού αποδεσμεύσουν την πληρωμή.
Μετά την αποστολή των πληροφοριών και την αναμονή (3 ημέρες αργότερα) ενημερώθηκα ότι το αναγνωριστικό πορτοφολιού δεν είναι έγκυρο και να ελέγξω και να στείλω ξανά.
Δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί να είναι άκυρη - κατάθεση και λήψη πληρωμών σε αυτό το πορτοφόλι πολλές φορές.
Αυτό πήγαινε πέρα δώθε μέχρι που τους είπα να επιστρέψουν τα χρήματα σε ένα νέο πορτοφόλι που έφτιαξα.
Αυτοι ειπαν,
«Θα προωθήσουμε αυτές τις πληροφορίες στο αρμόδιο τμήμα, θα απαντήσουμε όταν λάβουμε ενημέρωση. '
Δεν έχω ακούσει τίποτα άλλο από αυτούς, παρά το γεγονός ότι έχω αναρωτηθεί πολλές φορές γιατί αργεί τόσο πολύ χωρίς απάντηση.
Αυτό που με απογοητεύει περισσότερο είναι όταν ελέγχω τη συναλλαγή στην αλυσίδα μπλοκ, η διεύθυνση στην οποία κατατέθηκε το btc μου έχει δαπανηθεί!
Μπορεί κάποιος να μου δώσει συμβουλές για το τι να κάνω για να πάρω τα χρήματά μου πίσω;
Hi,
I've looked online but can't find a third party to assist in getting my money back from Astropay, so im hoping to get some advice here.
On the 22nd of July i deposited BTC ($300 worth) to my casino account using Astropay.
I got an email verifying that my transaction had been confirmed on the blockchain and withdrawal from my wallet was successful.
Hours later Astropay sent notice that my btc transaction was 'under review'.
I was asked to provide the wallet ID and amount un BTC for verification before they would release payment.
After sending the info and waiting (3 days later) i was informed that the wallet ID is invalid and to check and send again.
I don't understand how it can be invalid - ive deposit and received payouts to that wallet many times.
This went back and forth until i told them to refund it to a new wallet i set up.
They said,
'We will forward this information to the responsible department, we will reply when we get an update. '
I haven't heard anything else from them despite inquiring multiple times why its taking so long with no response.
What's making me more frustrated is upon checking the transaction on the block chain, the address my btc were deposited into have been spent!
Can anyone give me advice on what to do to get my money back please?