ΦόρουμΚαζίνοΗ ανάληψη από την τράπεζα διαδικτυακών καζίνο έχει προβλήματα

Η ανάληψη από την τράπεζα διαδικτυακών καζίνο έχει προβλήματα

πριν από 1 έτος από player37
|
1252 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Έλαβα ένα μήνυμα από την αυστριακή τράπεζά μου σήμερα ότι πρέπει να περιορίσω τις συναλλαγές και τις καταθέσεις των παικτών μου. Εάν όχι, θα υπήρχαν περαιτέρω βήματα (τα οποία δεν θέλετε να ονομάσετε).


Το πρόβλημά μου τώρα είναι ότι έχω ακόμα μερικές αναλήψεις σε διαδικασία και η μία ή η άλλη έχει ήδη απορριφθεί από την τράπεζά μου.


Τι να κάνω τώρα; Ψάχνετε για συνομιλία με τον τραπεζικό μου σύμβουλο και ζητάτε το μπλοκ; Ματαίωση?


Ποια είναι η τρέχουσα νομική κατάσταση; Αν έχει άδεια ΕΕ δεν θα πρέπει να έχω κανένα πρόβλημα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I'm sorry to hear about the situation with your bank and withdrawals. But, I don't have access to specific information about your account or the current legal situation regarding online gambling in your region. However, it's important to take your bank's warning seriously and consider scaling back your player transactions and deposits in order to avoid further complications.

It may be helpful to reach out to the customer support team at your online casino for guidance on the next steps to take. They may be able to offer advice on how to handle rejected withdrawals and help you understand any legal implications of continuing to use their platform. In addition, it may be beneficial to speak with your bank advisor to better understand their concerns and discuss potential options for resolving the issue.

In general, if an online casino holds an EU license, it should comply with the relevant regulations and standards. However, it's important to also be aware of any local laws and regulations that may apply to your specific situation.

πριν από 1 έτος

Γειά σου,


Έλαβα ένα μήνυμα από την αυστριακή τράπεζά μου σήμερα ότι πρέπει να περιορίσω τις συναλλαγές και τις καταθέσεις των παικτών μου. Εάν όχι, θα υπήρχαν περαιτέρω βήματα (τα οποία δεν θέλετε να ονομάσετε).


Το πρόβλημά μου τώρα είναι ότι έχω ακόμα μερικές αναλήψεις σε διαδικασία και η μία ή η άλλη έχει ήδη απορριφθεί από την τράπεζά μου.


Τι να κάνω τώρα; Ψάχνετε για συνομιλία με τον τραπεζικό μου σύμβουλο και ζητάτε το μπλοκ; Ματαίωση?


Ποια είναι η τρέχουσα νομική κατάσταση; Αν έχει άδεια ΕΕ δεν θα πρέπει να έχω κανένα πρόβλημα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Contacting your bank is a reasonable first step. Since no one else is so well-informed about current events.

I would consider your bank's suggestion.

I'll also try to find a local tester to provide a more detailed opinion, though it usually takes some time.

player37
πριν από 1 έτος

Γεια σου Player37!

Είμαι και εγώ από την Αυστρία και ίσως μπορώ να σε βοηθήσω.

Είναι εκπληκτικό ότι η τράπεζα σας δημιουργεί προβλήματα, σπάνια το ακούτε αυτό.

Να ρωτήσω σε ποια τράπεζα είσαι;

Bawag, Bank Austria, Erste Bank, Raiffeisenbank, Volksbank;

Έτσι εκ πρώτης όψεως και σκέφτηκα ότι θα πρότεινα ότι σε κάθε καζίνο θα πρέπει να ακυρώσετε τις αναλήψεις (αν είναι ακόμα δυνατό)

Διαφορετικά, τα χρήματα θα καταλήξουν πίσω στο καζίνο, εάν η τράπεζά σας τα αρνηθεί.

Θα συνιστούσα αν αυτά τα καζίνο προσφέρουν Skrill, να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό και να ζητήσετε αναλήψεις μέσω Skrill.

Μπορείτε να παραγγείλετε μια πιστωτική κάρτα μέσω Skrill για 10 €, την οποία μπορείτε στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε χωρίς η τράπεζά σας να παρατηρήσει τίποτα για τις συναλλαγές. 🙂

Για παράδειγμα, αποσύρετε τα κέρδη σας μέσω Skrill και στη συνέχεια χρησιμοποιείτε την κάρτα Skrill για να αποσύρετε αυτά τα κέρδη.

Άρα η τράπεζά σας δεν γνωρίζει πολλά.

Εάν δεν έχουν Skrill, ενημερώστε με ποιους τρόπους πληρωμής έχουν, ώστε να σας βοηθήσω περαιτέρω.

Για όλα υπάρχει λύση, μην ανησυχείτε.

Όσο για την τράπεζά σου, θα το έπαιρνα στα σοβαρά, καθώς ξέρεις πόσο αυστηροί είναι με τα οικονομικά στην Αυστρία.

Θα μπορούσατε να μιλήσετε με τον σύμβουλό σας, αλλά αν έστελναν ένα μήνυμα με υπενθύμιση, θα προσπαθούσα προσωπικά να εκταμιεύσω τα χρήματα αλλού προτού αναζητήσω τη συνομιλία.

Μπορώ να φανταστώ ότι ορισμένες πληρωμές για την τράπεζά σας προέρχονται από αμφίβολους παρόχους, γι' αυτό σας δημιουργούν προβλήματα, αλλά αυτό είναι μόνο μια εικασία.

Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα