Μπορώ να ρωτήσω ποιο καζίνο είναι αυτό; Μπορείτε να μου πείτε περισσότερα για αυτό;
Βλέπω ότι έχετε υποβάλει πολλές καταγγελίες. Σχετίζεται αυτό το πρόβλημα με ένα από αυτά; Ενημερώστε μας για να κατανοήσουμε καλύτερα το πρόβλημά σας.
Όταν πρόκειται για την ερώτησή σας, σε γενικές γραμμές, μπορείτε να παραπονεθείτε στον ιστότοπό μας, σε άλλους ιστότοπους ή μπορείτε να επικοινωνήσετε με την αρχή αδειοδότησης.
May I ask about which casino is this ? Can you tell me more about it ?
I see you have submitted multiple complaints. Is this problem related to one of them ? Let us know so we can better understand your issue.
When it comes to your question, generally speaking, you can complain on our website, other websites or you can contact the licensing authority.
Αυτό είναι το καζίνο Maneki, δεν υπάρχει πουθενά να ζητήσω ανάληψη, η γραμμή συνομιλίας τους δεν λειτουργεί, είμαι σε επαφή μαζί τους εδώ και ένα μήνα, επικοινώνησα ακόμη και με τον trustpilot και δεν έγινε τίποτα. Μετά από ένα μήνα email, μου ζήτησαν να παίξω το τριπλάσιο της κατάθεσης, το έκανα, αλλά δεν υπάρχει λύση. Δεν υπάρχει τρόπος να μάθεις τίποτα. Είναι πολύ απογοητευτικό
This is casino Maneki, there is nowhere to ask for a withdrawal, their chat line is not working, i am in contact with them for a month now, i even contacted trustpilot and nothing is done. After a month of emails they asked me to play three times the deposit, i did but still no resolution. There is no way to know anything. It is very frustating
Γεια σας και ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Είμαι πολύ έκπληκτος, για να είμαι ειλικρινής. Το καζίνο διαθέτει υψηλό δείκτη ασφάλειας, κάτι που φαίνεται εντάξει. Αλλά αυτό που βρήκα στην καταγγελία σου, στην καλύτερη περίπτωση είναι παράξενο.
Ελπίζω σίγουρα η καταγγελία να δώσει κάποιες ενδείξεις σύντομα, που σημαίνει ότι το καζίνο θα παρέμβει και θα εξηγήσει το όλο θέμα.
Μη διστάσετε να μοιραστείτε οποιαδήποτε πρόοδο, ακόμα και εδώ στο φόρουμ, παρακαλώ.
Μην θέλετε να χάσετε τίποτα.
Hello, and thanks for the update.
I'm quite surprised, to be honest. The casino possesses a high safety index, which seems ok. But what I found in your complaint, well - that's weird at best.
I certainly hope the complaint will provide some clues soon, meaning the casino will step in and explain the whole matter.
Feel free to share any progress, even here on the forum, please.
Don't want to miss anything.
Σας προτείνω να ελέγξετε το νήμα παραπόνων - κάντε το εδώ . Πριν από 2 ημέρες, το καζίνο έγραψε:
«Λυπούμαστε που δεν καταφέρατε να κερδίσετε τα κέρδη σας.
Για να απαντήσουμε στην ανησυχία σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός σας δεν έχει ακόμη επαληθευτεί.
Παρόλο που όλα τα έγγραφα είναι αποδεκτά και εγκρίνονται, όπως μπορούμε να δούμε, ο λογαριασμός δεν επιβεβαιώνεται.
Μόλις εγγραφείτε, θα πρέπει να έχετε λάβει ένα email επιβεβαίωσης στο οποίο θα πρέπει να κάνετε κλικ στο κουμπί "επιβεβαίωση". "
Ελέγξτε το και δοκιμάστε το, παρακαλώ. Θα περιμένω την ενημέρωση σας. 🤞🤞🤞
I suggest you check the complaint thread - just do so here. 2 days ago, the casino wrote:
"We are sorry that you weren't able to get your winnings.
To answer your concern, we would like to inform you that your account isn't to verified yet.
Although all documents are accepted and approved, as we can see, the account is not confirmed.
Once you're signed up, you should have got a confirmation email to which you should click a "confirm" button."
Check it out and try it, please. I'll wait for your update. 🤞🤞🤞
Ευχαριστώ, τελικά πληρώθηκα, ευχαριστώ για την υποστήριξή σας
Thank you i finally been paid, thank you for'your support
Ωραία, χαίρομαι που μας ενημερώνεις όλους.
Άρα, η επιβεβαίωση ήταν το μόνο εμπόδιο;
Αν όλα τα ζητήματα θα λύνονταν τόσο εύκολα στο τέλος 🙂. Τέλος πάντων, αν συναντήσετε κάτι που αξίζει να μοιραστείτε, επιστρέψτε σε εμάς 😉
Great, I'm glad you let us all know.
So, the confirmation was the only obstacle?
If only all issues would be so easily solved in the end 🙂. Anyway, if you come across anything worth sharing, come back to us 😉
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.