ΦόρουμΚαζίνοDuxcasino - γενική συζήτηση

Duxcasino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από msm900
|
3182 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Duxcasino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Hello, after registering from where to activate my 20 free books on dead

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
msm900
πριν από 2 έτη

Hello,

you are supposed to activate this bonus in your casino account. If you need help, ask their live chat, please.

Let me know whether they helped you.


πριν από 1 έτος

Ρε παιδιά έχει κερδίσει κανείς κάτι εκεί;

Τα παιχνίδια μπόνους δεν μπορούν να κερδίσουν περισσότερα από 20€!!

Μετά κλήσεις συνεχώς με τον αριθμό spam!;! και με σενα??

Αυτόματη μετάφραση:
Side633
πριν από 1 έτος

Hello.

I moved your post here because this is the general casino thread, most likely, you receive a reply here 🙂.

To browse other players' experiences, I recommend paying attention to the user reviews (link here).

Let's see how many others confirm similar calls... 🤔



πριν από 1 έτος

Γειά σου. Έχει η Duxcasino εμπειρία με καταθέσεις τρίτων; Έπαιξα με έναν συνάδελφο και ανόητα πλήρωσα κάτι από την κάρτα του. Έπεσα πάνω στο πρόγραμμα κατάθεσης τρίτων. Τώρα έχουμε κάνει μια πολύ μεγάλη νίκη (>10.000), αλλά η επαλήθευση είναι ακόμα σε εξέλιξη - έχει ανέβει εξουσιοδότηση και για αυτό. Καθόμαστε λίγο σε αναμμένα κάρβουνα. Έχει κανείς εμπειρία με το Dux να πληρώνει εδώ ή αν ακυρώνει ή κατάσχει τα κέρδη.

Αυτόματη μετάφραση:
48j9c8sqrm
πριν από 1 έτος

Hello.

In such a scenario, I'd inform the casino immediately upon you made this mistake. This is forbidden and against the rules. So, the best shot is to ensure the casino understands it was just a fault. To do that, I would not wait untill they find out on their own... It seems suspicious.

Have you both played using the same network? I hope you haven't.

One way or another, keep us posted - I wish you a fair approach!


πριν από 1 έτος

Γειά σου. Ευχαριστώ για την απάντηση - τους το έστειλα και το ήθελαν απευθείας ως μέρος του KYC ούτως ή άλλως. Στείλαμε και πληρεξούσιο απευθείας από τον συνάδελφό μου ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω τα χρήματα. Δεν έχουμε ακούσει τίποτα από τότε. Επιπλέον, κατέθεσα κάτι από τον λογαριασμό μου και έστειλα τα στοιχεία εκεί. Ελπίζουμε τώρα ότι θα το αφήσουν να περάσει παρά την παραβίαση των κανόνων «ως χειρονομία καλής θέλησης» και με προειδοποίηση. Οι πληροφορίες που ζητήθηκαν στάλθηκαν αμέσως, συμπεριλαμβανομένων των συναλλαγών λογαριασμού και τα πάντα. Η υποστήριξη λέει μόνο ότι διαρκεί ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
48j9c8sqrm
πριν από 1 έτος

I imagine it feels awkward when you have to come clean about breaching the rules leaving the judgment upon the casino. Still, as being said, I believe the chance for a fair or generous solution improves with you being honest. I wish you a fair ending, I'll be here for further updates.

Share every progress you make, please.


πριν από 1 έτος

Δυστυχώς, το καζίνο έχει πλέον μπλοκάρει τον λογαριασμό μου και θέλει να επιστρέψει μόνο το ποσό που καταβλήθηκε. Φαίνεται ότι δεν θα διεκδικούσαν υπεραξία εδώ, αλλά επιμένουν στους όρους και τις προϋποθέσεις και ακυρώνοντας εντελώς τα κέρδη. Το βρίσκω κρίμα και αρκετά εχθρικό για τον παίκτη - ειδικά επειδή πρέπει να εισαγάγετε τον κάτοχο του λογαριασμού χειροκίνητα όταν κάνετε μια κατάθεση και δεν υπάρχει ακόμα καμία ένδειξη ότι αυτό πρέπει να είναι το ίδιο.

Αυτόματη μετάφραση:
48j9c8sqrm
πριν από 1 έτος

I empathize with your opinion, yet there are still terms and conditions you should get familiar with because the moment you finalize the account registration, you also agree to the full terms:

file

"The Company does not accept third party payments. You must make deposits only from a bank account, bank cards, e-wallets or other payment methods that are registered in your own name. If we determine during the security checks that you have violated this condition, your winnings will be confiscated and the original deposit will be returned to the owner of the payment account. The Company is not responsible for the lost funds deposited from third party accounts."

I'm so sorry 🙁

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα