Γεια σου.
Λοιπόν, δεν θα έλεγα ότι θα έπρεπε να βαθμολογήσετε καλά το καζίνο απλώς και μόνο επειδή θα λάβετε επιτέλους τα χρήματά σας - ξέρω ότι ακόμα περιμένετε.
Είναι ειλικρινές να πούμε ότι υπήρχαν κάποια προβλήματα, το καζίνο απάντησε άσχημα και δεν μπορούσε να διευκρινίσει την αιτία της καθυστέρησης.
Δεν θα έλεγα προσωπικά ότι αυτή είναι μια καλή αρχή για μια καλή κριτική. 🙂 Αλλά εξαρτάται από εσάς.
Ούτως ή άλλως, μερικές φορές χρειάζεται ακόμη και μια εβδομάδα, αν ασχοληθούμε με παράπονα , επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να προχωρήσουν στην πληρωμή.
Σε τι κατάσταση βρίσκεται αυτή τη στιγμή η απόσυρσή σας, παρακαλώ;
Hi there.
Well, I would not say that you should rate the casino well simply because you'll finally get your money - I know you're still waiting though.
It's honest to say that there were some problems, the casino responded poorly and could not clarify the casuse of the delay.
I would not personally say that this is a good start for a good review. 🙂 But it's up to you.
Anyway, sometimes it takes even a week, if we deal with complaints, we allow casinos 14 full days to proceed with the payment.
In what status your withdrawal currently is, please?
Αυτόματη μετάφραση: