όλοι οι σύνδεσμοι από το μενού πριν από 3 ώρες απενεργοποιήθηκαν 😉 μόνο μέσω του μενού προφίλ μπορούσατε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη 😉
«Προσοχή!
Μετά την αποθήκευση των δεδομένων, οι πληροφορίες στο πεδίο δεν θα είναι επεξεργάσιμες! Για να κάνετε αλλαγές, επικοινωνήστε με την υπηρεσία υποστήριξης."
all links from menu 3 hours ago was dis activate 😉 only via profile menu you could reach support 😉
" Warning!
After saving the data, the information in the field will not be editable! To make changes, contact Support service."
Είναι υπέροχο που κατάφερες τελικά να έρθεις σε επαφή με το καζίνο και που σε βοήθησε το Pickle. Ίσως υπήρχε απλώς κάποιο τεχνικό σφάλμα όταν οι σύνδεσμοι από τον ιστότοπο δεν λειτουργούσαν για εσάς, αλλά αυτή είναι απλώς η εικασία μου.
Ωστόσο, πόσο καιρό σας πήρε για να επαληθεύσετε; Ήταν αμέσως και δεν είχατε πρόβλημα με κανένα έγγραφο; Ποια είναι η εμπειρία σας μέχρι τώρα σε αυτό το καζίνο; 🙂
It's great that you finally managed to get in touch with the casino and that Pickle helped you. Maybe there was just some technical glitch when the links from the site didn't work for you, but that's just my guess.
However, how long did it take you to verify ? Was it right away and you didn't have a problem with any documents ? What is your experience so far in this casino ? 🙂
Λοιπόν... η εμπειρία μου με το Galaktika NV 🙂 όλα τα καζίνο που ανήκουν στην Galaktika NV είναι μεγάλο αστείο 🙂 μην παίζετε σε καζίνο Galaktika NV 🙂 όλα... ανεξάρτητα από το λογισμικό έχετε κανόνες κατάχρησης και μπορεί να σας παγώσει τα χρήματα για 30 ημέρες χωρίς λόγο 🙂 αν κερδίσετε σε ένα Galaktika NV Casinos θα έχουν τα δεδομένα σας και θα σας αποκλείσουν σε κάθε καζίνο (χρησιμοποιήστε όλους τους κανόνες εναντίον σας... αναμονή 30 ημερών για χρήματα 🙂 ) άμεση κατάθεση, ανάληψη; 30 ημέρες 🙂 Λένε ότι αυτό είναι KYC, δυστυχώς για αυτούς, το KYC δεν υπάρχει στο CURACAO xD, οπότε λένε ψέματα για το KYC 🙂 θεός για εμάς (για πελάτες όχι για συνεργαζόμενους ιστότοπους όπως ο γκουρού του καζίνο 😉) υπάρχει κάτι σαν οδηγία Omnibus... και αν προσπαθείτε να πείσετε τους ανθρώπους ότι 30 ημέρες αναμονής για χρήματα είναι κανόνες KYS, μπορείτε να χάσετε το 10% του κέρδους σας επειδή είναι ενάντια στους πελάτες 🙂 Και τι εμπειρία έχετε μέχρι στιγμής με το Galaktika NV; 🙂
well... my experience with Galaktika N.V. 🙂 all casinos owned by Galaktika N.V. are big joke 🙂 do not play in Galaktika N.V. casinos 🙂 all... no matter what software is have abuse rules and can freeze you money for 30 days without reason 🙂 if you win in one Galaktika N.V. Casinos they will have you data and will ban you in every casinos (use all rules against you... waiting 30 days for money 🙂 ) deposit instant, withdraw? 30 days 🙂 They say this is KYC unfortunately for them KYC not exist on CURACAO xD so they are lying about KYC 🙂 god for us (for customers not for affiliant site like casino guru 😉) there is something like Omnibus directive... and if you try to convince people that 30 days waiting for money is KYS rules you can lost 10% of you profit because it is against customers 🙂 And what experience so far with Galaktika N.V. you have? 🙂
Γιατί αυτό το καζίνο έλαβε τόσο υψηλή βαθμολογία; Ειδικά αφού είναι ένα νέο καζίνο στην αγορά.
Μπορεί κάποιος από τους υπεύθυνους του Casino Guru να μου απαντήσει σε αυτήν την ερώτηση; (:
Why did this casino receive such a high rating? Especially since it is a new casino on the market.
Can someone from Casino Guru officials answer this question for me? (:
Γεια σας ευχαριστώ που περιγράψατε την εμπειρία σας, αλλά είχα την εντύπωση ότι μπορεί να έχετε επίσης μια καλή εμπειρία με το Drip Casino , όταν επαληθεύσατε τον εαυτό σας εδώ.
Ωστόσο, η εμπειρία μου είναι ανύπαρκτη. Είμαι απλώς διαχειριστής στο φόρουμ και δεν συνηθίζω να παίζω σε καζίνο. Για μένα είναι σπατάλη χρημάτων, οπότε έχω μηδενική εμπειρία μέχρι στιγμής και μάλλον δεν θα έχω καμία άλλη. 🙂
Hi thank you for describing your experience, but I had the impression that you might also have a good experience with Drip Casino , when you verified yourself here.
Nevertheless, my experience is nonexistent. I'm just an admin on the forum and I don't use to play in casinos. For me it's a waste of money, so I have zero experience so far and probably won't have any other. 🙂
Γιατί αυτό το καζίνο έλαβε τόσο υψηλή βαθμολογία; Ειδικά αφού είναι ένα νέο καζίνο στην αγορά.
Μπορεί κάποιος από τους υπεύθυνους του Casino Guru να μου απαντήσει σε αυτήν την ερώτηση; (:
Why did this casino receive such a high rating? Especially since it is a new casino on the market.
Can someone from Casino Guru officials answer this question for me? (:
Γεια, θα προσθέσω εδώ έναν οδηγό που θα σας πει πώς βαθμολογούμε τα καζίνο και θα μπορείτε να κάνετε μια γνώμη γιατί είναι τόσο υψηλό. Απλώς κάντε κλικ εδώ .
Θα ήθελα επίσης να προσθέσω ότι εξετάσαμε διεξοδικά το Drip Casino και του δώσαμε δείκτη υψηλού ασφάλειας, πράγμα που σημαίνει ότι είναι ένα εξαιρετικό καζίνο για παιχνίδι. Στην αναθεώρησή μας, λάβαμε υπόψη τα παράπονα των παικτών του καζίνο, τα εκτιμώμενα έσοδα, τις άδειες, τα παιχνίδια γνησιότητα, την ποιότητα υποστήριξης πελατών, τη δικαιοσύνη των όρων και προϋποθέσεων, τα όρια ανάληψης και νίκης και άλλους παράγοντες.
Αρκετοί παράγοντες επηρεάζουν τον δείκτη ασφάλειας του ίδιου του καζίνο και κανείς δεν τον παίρνει ακριβώς έτσι. 🙂
Hi, I will add here a guide that will tell you how we rate casinos and you will be able to make an opinion why it is so high. Just click here.
I would also like to add that we've thoroughly reviewed Drip Casino and gave it a High Safety Index, which means it's a great casino to play at. In our review, we've considered the casino's player complaints, estimated revenues, license, games genuineness, customer support quality, fairness of terms and conditions, withdrawal and win limits, and other factors.
Quite a lot of factors influence the safety index of the casino itself and nobody gets it just like that. 🙂
Επειδή αυτή η βαθμολογία είναι ψεύτικη 🙂 Ξέρετε γιατί; 🙂 έχετε απάντηση από τον Jaro (διαχειριστής φόρουμ) στην απάντησή μου 🙂 δεν παίζουν στο καζίνο 😉 και τι είναι το business model Casino Guru; 🙂 Κερδίζουν χρήματα όταν έχασες στο καζίνο 😉 Έτσι... αν περιγράψουν δίκαιη κατάσταση, κανείς δεν θα εγγραφεί από συνδέσμους θυγατρικών και ο γκουρού του καζίνο δεν κερδίζει χρήματα όταν έχασες στο καζίνο 😉 αξιολόγηση όλων των διαδικτυακών καζίνο/μπουκ με βάση συνεργάτες/αναθεωρητές είναι ψεύτικα και χρησιμοποιούν κοινωνιοτεχνική για να σας βγάλουν χρήματα 😉 Εάν για παράδειγμα αισθάνεστε θετικοί/καλοί, μπορείτε να χάσετε περισσότερα χρήματα χωρίς έλεγχο 😉 αυτό είναι το κύριο κόλπο που χρησιμοποιείται από το καζίνο και το site όπως ο γκουρού του καζίνο 😉
Because this rating is fake 🙂 You know why? 🙂 you have answer from Jaro (forum admin) in my answer 🙂 they dont play in casino 😉 and what is business model Casino Guru? 🙂 They earn money on you lost in to casino 😉 So... if they will describe fair situation nobody will register from affiliate links and Casino guru dont earn money on you lost to casino 😉 all internet casino/bookies rating based on affiliate/reflinks are fake and use sociotechnique to get you money 😉 If you for example feel positive/good you are able to lost more money without control 😉 this is main trick used by casino and site like casino guru 😉
Δεν καταλαβαίνω πώς καταλάβατε ότι η βαθμολογία είναι ψεύτικη. Άλλωστε, κάθε παίκτης έχει την επιλογή να μην παίξει στο καζίνο. Κανείς δεν αναγκάζεται να καταθέσει χρήματα.
Τέλος πάντων, λαμβάνουμε προσφορές από διάφορα καζίνο κάθε εβδομάδα. Μας προσφέρουν χρήματα για να αυξήσουμε τη βαθμολογία τους ή να ξεκινήσουμε να τα προωθούμε σε ΚΟΡΥΦΑΙΑ καζίνο για συγκεκριμένες αγορές. Δεν δεχόμαστε ποτέ τέτοιες προσφορές. Όλες οι βαθμολογίες και οι βαθμολογίες βασίζονται σε πολλές δοκιμές και αξιολογήσεις που γίνονται από πραγματικούς ανθρώπους (όχι ρομπότ) και κάνουμε αυτές τις δοκιμές δύο φορές το χρόνο.
Μπορώ επίσης να περιγράψω - χρηματοδότηση και εισόδημα:
Δημιουργήσαμε τη μεγαλύτερη λίστα με κριτικές καζίνο στον κόσμο και ενημερώνουμε τακτικά αυτήν τη λίστα για να βεβαιωνόμαστε ότι οι αξιολογήσεις εξακολουθούν να ισχύουν.
Συνιστούμε διαφορετικά κορυφαία καζίνο στους παίκτες με βάση την προέλευση τους, γιατί για παράδειγμα ένα καζίνο που είναι εξαιρετικό για Γερμανούς παίκτες δεν χρειάζεται να είναι πολύ καλό για παίκτες στην Αργεντινή κ.λπ. Έτσι προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μια μοναδική λίστα κορυφαίων καζίνο για κάθε χώρα. Όταν οι παίκτες πηγαίνουν να παίξουν σε αυτά τα καζίνο και τελικά χάνουν, παίρνουμε προμήθεια από αυτό.
Ποτέ δεν λέμε στους παίκτες να παίξουν σε ένα καζίνο, επειδή γίνεσαι πλούσιος, στην πραγματικότητα λέμε ότι τελικά χάνεις , αλλά γνωρίζουμε επίσης ότι υπάρχουν άνθρωποι που απλά αγαπούν τα παιχνίδια καζίνο. Πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο για εκείνους τους παίκτες να παίζουν σε αξιοπρεπή καζίνο που θα πληρώσουν τα κέρδη σε περίπτωση που ο παίκτης είναι απλώς τυχερός αντί να κάνει ανόητες δικαιολογίες και να ακυρώσει τα κέρδη. Γι' αυτό δημιουργήθηκε το CasinoGuru - για να παρέχει ειλικρινείς κριτικές στο διαδικτυακό καζίνο.
Το εισόδημα που έχουμε μας δίνει επίσης τη δυνατότητα να κάνουμε πολλές δραστηριότητες για τις οποίες δεν πληρωνόμαστε - για παράδειγμα, έχουμε το κέντρο επίλυσης παραπόνων όπου βοηθάμε τους παίκτες να πάρουν τα κέρδη τους από τα καζίνο. Δεν λαμβάνουμε καμία προμήθεια για αυτό, οπότε όταν ο παίκτης πληρωθεί, παίρνει το 100% του ποσού. Έχουμε επίσης μια ακαδημία για άτομα που θα ήθελαν να ξεκινήσουν την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας τους σε διαδικτυακά καζίνο, ακόμη και για εργαζόμενους σε διαδικτυακά καζίνο που θα ήθελαν να βελτιωθούν στη δουλειά τους.
Επενδύουμε επίσης στην πρωτοβουλία Παγκόσμιας Αυτοαποκλεισμού . Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα εργαλείο που θα επιτρέπει στους παίκτες να αυτο-αποκλείζονται σε όλα τα καζίνο στον κόσμο (θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τη μεγάλη βάση δεδομένων των καζίνο για αυτό).
Είναι πραγματικά τόσο απλό - λαμβάνουμε προμήθειες, αν και προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι η διαδικασία είναι δίκαιη και υπηρετεί την κύρια αρχή που έχουμε την πιο σημαντική - να είμαστε δίκαιοι και τεταμένοι - με οποιονδήποτε.
I don't understand how you figured out that the rating is fake. After all, every player has the option not to play in the casino. No one is forced to deposit money.
Anyway, we get offers from various casinos every week. They offer us money for increasing their rating or to start promoting them in TOP casinos for specific markets. We never accept such offers. All the ratings and standings are based on many tests and reviews done by real human-beings (not robots) and we do these tests couple times per year.
I can also outline- fundings and income:
We created the biggest list of casino reviews in the world and we regularly update this list to make sure that the ratings are still valid.
We recommend different top casinos to players based on where they come from, because for example a casino that is great for German players doesn't need to be too good for players in Argentina etc. So we try to create a unique top casinos list for every country. When players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it.
We never tell the players to play in a casino, because you become rich, we actually say that you eventually lose, but we also know there are people who simply love casino games. We believe that it's better for those players to play in decent casinos who will pay the winnings in case the player is simply lucky instead of making stupid excuses and voiding the winnings. That's why CasinoGuru was created - to provide honest online casino reviews.
The income we have also enables us to do a lot of activities that we don't get paid for - for example we have the Complaints resolution center where we help players to get their winnings from casinos. We don't take any commission for it so when the player gets paid, they get 100% of the amount. We also have an academy for people who'd like to start their carrier in online casinos and even for online casinos workers who'd like to improve in their job.
We also invest into Global Self Exclusion initiative. The goal is to create a tool that would allow players to self-exclude in all casinos in the world (we could use our large casino database for it).
It is really that simple - we get commissions, though I'm personally convinced the process is fair and serves the main principle we hold the most important - to be fair and square - with anyone.
Ρίξτε μια ματιά στην τεράστια διαφορά στις κριτικές πελατών για τον γκουρού και τον trustpilot του καζίνο σχετικά με ένα καζίνο όπως το spinbetter. Αυτό είναι μόνο ένα από τα πολλά όπου εμφανίζεται αυτή η κατάσταση. (:
Take a look at the huge discrepancy in customer reviews on casino guru and trustpilot about a casino like spinbetter. This is just one of many where this situation occurs. (:
Το αναρωτιόμουν εδώ και πολύ καιρό, αλλά προτίμησα να το σιωπήσω ;>
I've been wondering about this for a long time, but I preferred to keep it quiet ;>
όλος αυτός ο ευγενικός ιστότοπος έχει ένα επιχειρηματικό μοντέλο... κερδίζοντας χρήματα για χάσατε 😉 κερδίζουν κέρδη από χάσατε οπότε πρέπει να αναβαθμίσουν την κατάταξη του καζίνο 😉
all this kind site have one buisness model... earning money on you lost 😉 they get profit from you lost 😉 even forum bukmacherskie earning money on you lost via affiliate agreement with bookies/casinos 😉 You will not lost money if you not deposit money so them must upgrade casino rank 😉
Επαλήθευση ότι χρειάζονται 30 ημέρες όπως ανέφερα 🙂 αν προσπαθήσετε να κάνετε ανάληψη χρημάτων θα επαληθεύσουν τον λογαριασμό σας με 30 ημέρες 🙂 Προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων και ξεκίνησε η επαλήθευση xD 30 ημέρες και η ανάληψη ακυρώθηκε xD τι τώρα; 🙂 τι απαντάς για την "επαλήθευση"; 🙂
Verify take 30 days as i mentioned 🙂 if you try withdraw money they will verify you account with 30 days 🙂 i try to withdraw money and it started xD verification 30 days and withdraw canceled xD what now? 🙂 what is you answer about "verification"? 🙂
το μισό αληθινό είναι πάντα ψεύτικο 🙂 όλες οι ταξινομήσεις βάσει επιχειρηματικού μοντέλου όπως αυτό (κερδίζοντας χρήματα από άτομα που χάνονται) είναι πλαστές 🙂 για παράδειγμα όλα τα καζίνο από το μπλοκ Galaktika NV αποσύρονται για 30 ημέρες. Πού υπάρχουν πληροφορίες για αυτό; 🙂 Υπάρχουν περισσότερες "κρυφές" πληροφορίες για τα καζίνο από τον γκουρού του καζίνο 😉 Ο γκουρού του καζίνο κερδίζει χρήματα από άτομα που χάνονται στα καζίνο; 🙂 Ναι ή όχι; 🙂
half true is always fake 🙂 all ranking based on business model like this one (earning money on people lost) are fake 🙂 for example all casinos from Galaktika N.V. block withdraw for 30 days. Where is info about this? 🙂 There is more "hidden" information about casinos by casino guru 😉 Casino Guru earning money on people lost to casinos? 🙂 Yes or no? 🙂
Ρίξτε μια ματιά στην τεράστια διαφορά στις κριτικές πελατών για τον γκουρού και τον trustpilot του καζίνο σχετικά με ένα καζίνο όπως το spinbetter. Αυτό είναι μόνο ένα από τα πολλά όπου εμφανίζεται αυτή η κατάσταση. (:
Take a look at the huge discrepancy in customer reviews on casino guru and trustpilot about a casino like spinbetter. This is just one of many where this situation occurs. (:
Επομένως, αν υπάρχει μεγάλη διαφορά στις κριτικές μεταξύ του CasinoGuru και του Trustpilot, δεν πειράζει. Κάθε παίκτης έχει την ευκαιρία να αποφασίσει αν θα παίξει στο καζίνο. Μπορείτε να δείτε πληροφορίες από πολλές πηγές, είναι απλώς καλύτερο. Ακριβώς επειδή υπάρχει διαφορά δεν σημαίνει ότι οι κριτικές θα ήταν ψεύτικες. Είναι πολύ σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε πόσες κριτικές υποβάλλονται εκεί και εδώ και κάθε μία εγκρίνεται ή απορρίπτεται από άτομα σύμφωνα με ορισμένους κανόνες.
So if there is a big difference in reviews between CasinoGuru and Trustpilot, that's fine. Every player has the opportunity to decide whether to play at the casino. You can look at information from multiple sources, it's just better. Just because there's a difference doesn't mean the reviews would be fake. It is quite important to realize how many reviews are submitted there and here and each one is approved or rejected by persons under certain rules.
Επαλήθευση ότι χρειάζονται 30 ημέρες όπως ανέφερα 🙂 αν προσπαθήσετε να κάνετε ανάληψη χρημάτων θα επαληθεύσουν τον λογαριασμό σας με 30 ημέρες 🙂 Προσπαθώ να κάνω ανάληψη χρημάτων και ξεκίνησε η επαλήθευση xD 30 ημέρες και η ανάληψη ακυρώθηκε xD τι τώρα; 🙂 τι απαντάς για την "επαλήθευση"; 🙂
Verify take 30 days as i mentioned 🙂 if you try withdraw money they will verify you account with 30 days 🙂 i try to withdraw money and it started xD verification 30 days and withdraw canceled xD what now? 🙂 what is you answer about "verification"? 🙂
Τι πιστεύετε ότι πρέπει να είναι; Το καζίνο επεκτείνει την επαλήθευση σας, όχι εμείς. Δεν είμαστε το καζίνο. Γιατί δεν έκανες καταγγελία; Η ομάδα μας θα προσπαθούσε να σας βοηθήσει και να εξετάσει την περίπτωσή σας. Γιατί αυτό που κάνεις τώρα είναι να μπαίνεις εδώ και να παραπονιέσαι.
Επομένως, εάν θέλετε να γίνει κάτι γι 'αυτό, πρέπει να κάνετε κάτι γι 'αυτό.
What do you think it should be ? The casino extends your verification, not us. We're not the casino. Why didn't you file a complaint? Our team would have tried to help you and look into your case. Because what you're doing now is just coming in here and complaining.
So if you want something to be done about it, you have to do something about it.
το μισό αληθινό είναι πάντα ψεύτικο 🙂 όλες οι ταξινομήσεις βάσει επιχειρηματικού μοντέλου όπως αυτό (κερδίζοντας χρήματα από άτομα που χάνονται) είναι πλαστές 🙂 για παράδειγμα όλα τα καζίνο από το μπλοκ Galaktika NV αποσύρονται για 30 ημέρες. Πού υπάρχουν πληροφορίες για αυτό; 🙂 Υπάρχουν περισσότερες "κρυφές" πληροφορίες για τα καζίνο από τον γκουρού του καζίνο 😉 Ο γκουρού του καζίνο κερδίζει χρήματα από άτομα που χάνονται στα καζίνο; 🙂 Ναι ή όχι; 🙂
half true is always fake 🙂 all ranking based on business model like this one (earning money on people lost) are fake 🙂 for example all casinos from Galaktika N.V. block withdraw for 30 days. Where is info about this? 🙂 There is more "hidden" information about casinos by casino guru 😉 Casino Guru earning money on people lost to casinos? 🙂 Yes or no? 🙂
Νομίζω ότι παρέχουμε αρκετές πληροφορίες για τα καζίνο. Δεν μπορούμε να παρέχουμε τα πάντα και μόνο και μόνο επειδή έχετε πρόβλημα δεν σημαίνει ότι το έχουν άλλοι 1000 παίκτες. Αν κοιτάξετε τα παράπονα που βασίζονται σε αυτό το καζίνο, μπορεί να δείτε ποια προβλήματα προκύπτουν και αυτό είναι μια αρκετά σημαντική πηγή. Ποιες κρυφές πληροφορίες πιστεύετε ότι υπάρχουν σε αυτήν τη σελίδα;
Τέλος πάντων, νομίζω ότι η τελευταία σου ερώτηση απαντήθηκε ξεκάθαρα.
I think we provide enough information about casinos. We can't provide everything, and just because you have a problem doesn't mean another 1000 players have it. If you look at the complaints based on this casino you might see what issues are occurring and that's a pretty significant source. What hidden informations do you think are on this page ?
Anyway, I think your last question is answered clearly.
Σήμερα έλαβα έναν κωδικό προσφοράς για ένα μπόνους χωρίς κατάθεση από αυτό το καζίνο.
Φυσικά, το ίδιο μοτίβο επαναλήφθηκε ξανά. Τελευταίες περιστροφές και μεγάλη νίκη με το FS.
Στη συνέχεια, άλλη μια μεγάλη νίκη κατά το ποντάρισμα του μπόνους. Και σε μια στιγμή πρέπει να πάρουμε τα πάντα από εσάς για να μην ξεπεράσετε το 25% του πονταρίσματος του μπόνους. Οι υποψίες μου επιβεβαιώνουν μόνο τον κανόνα ότι αυτό το καζίνο πρέπει να αποφεύγεται.
Today I received a promotional code for a no deposit bonus from this casino.
Of course, the same pattern was repeated again. Last spins and a big win with FS.
Then another big win during the wagering of bonus. And in a moment we have to take everything from you so that you do not exceed 25% of the wagering of bonus. My suspicions only confirm the rule that this casino should be avoided.
Το μόνο που μένει να κάνετε είναι να ρυθμίσετε τις αυτόματες περιστροφές, να αγοράσετε μερικά καλά ποπ κορν και να διασκεδάσετε πολύ (:
Επεξεργασία:
Συνοψίζοντας: Σε περισσότερες από 13000 περιστροφές η μέγιστη νίκη μου σε αυτό το καζίνο είναι 384x.
Αυτό το καζίνο πρέπει να μποϊκοτάρεται. Αποφύγετε το σαν την πανούκλα, μην παίζετε και μην αφήνετε αυτούς τους απατεώνες που λειτουργούν με μια ξεπερασμένη άδεια να βγάζουν χρήματα. :)
All that's left to do is set the auto spins, buy some good popcorn and have a lot of fun (:
Edit:
To sum up: On over 13000 spins my maximum win at this casino is 384x.
This casino needs to be boycotted. Avoid it like the plague, don't play and don't let these scammers who operate on an outdated license make money. :)
Νομίζω ότι σας δόθηκαν αρκετές συμβουλές για να μην παίξετε εδώ και αυτό ήταν μάλλον η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Εάν αισθάνεστε ότι επαναλαμβάνετε το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά, το καλύτερο που έχετε να κάνετε θα ήταν να μην παίξετε εδώ όπως ο ίδιος ανακοινώσατε. Μια άλλη απόφαση θα ήταν μάλλον άσκοπη. 🤔
I think you've been given enough hints not to play here and this was probably the last straw. If you feel like you're repeating the same thing over and over again, the best thing to do would be not to play here as you yourself announced. Another decision would probably be pointless. 🤔
Νομίζω ότι σας δόθηκαν αρκετές συμβουλές για να μην παίξετε εδώ και αυτό ήταν μάλλον η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Εάν αισθάνεστε ότι επαναλαμβάνετε το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά, το καλύτερο που έχετε να κάνετε θα ήταν να μην παίξετε εδώ όπως ο ίδιος ανακοινώσατε. Μια άλλη απόφαση θα ήταν μάλλον άσκοπη. 🤔
I think you've been given enough hints not to play here and this was probably the last straw. If you feel like you're repeating the same thing over and over again, the best thing to do would be not to play here as you yourself announced. Another decision would probably be pointless. 🤔
Φυσικά σταμάτησα να παίζω εκεί - με τα λεφτά μου. Λάβατε υπόψη ότι έγραψα ότι έλαβα δωρεάν προσφορά; Αυτό το καζίνο θα μποϊκοτάρεται από εμένα μέσω όλων των πιθανών καναλιών πρόσβασης και η προειδοποίησή μου προς άλλους παίκτες θα είναι χρήσιμη. (:
Of course I stopped playing there - with my money. Did you take into account that I wrote that I received a free promotion? This casino will be boycotted by me through all possible access channels and let my warning to other players be helpful. (:
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.