πριν από 1 έτος
Δεν θα προκύψουν προβλήματα. Έχω ήδη πληρωθεί!
No problems will occur. I got paid already!
Δεν θα προκύψουν προβλήματα. Έχω ήδη πληρωθεί!
No problems will occur. I got paid already!
Τέλεια, οπότε μάλλον θα είναι καιρός να επιμείνετε σε καζίνο που είναι αξιόπιστα για εσάς, γιατί θα υπάρχει ένα μονοπάτι που οδηγεί εδώ. Ελπίζω σε πολλές ακόμα νίκες. 🙂
Great, so it will probably be time to stick to casinos that are reliable for you, because there will be a path leading here. I hope for many more wins. 🙂
Γιατί αυτό το καζίνο είναι το νούμερο ένα στον ιστότοπό σας; Κάπως με κάνει να αμφισβητώ την εγκυρότητα ολόκληρου του ιστότοπου για να είμαι ειλικρινής. Τι στο διάολο είναι αρνητικό και έχω και μια αρνητική εμπειρία που θα ανοίξω.
Why is this casino the number one on your site? It kind of makes me question the validity of the whole site to be honest. What the fuck is like negative and I have a negative experience as well that I will open up.
Γειά σου,
παρά τον τόνο σου νομίζω ότι μπορώ να σε βοηθήσω με μια εξήγηση. Αυτό το καζίνο δεν είναι το νούμερο ένα παρεμπιπτόντως, αν και με βάση τα στατιστικά του θεωρούμε ότι αξίζει να το επιδείξουμε.
Αν αφιερώσετε χρόνο για να κοιτάξετε την καρτέλα " Επεξήγηση του δείκτη ασφαλείας " θα ξέρετε ότι:
Επειδή αυτή είναι η πρώτη μας ανάρτηση σε αυτό το φόρουμ, φυσικά δεν γνωρίζουμε τίποτα για την κακή εμπειρία σας, γι' αυτό θα ήθελα να σας παρακαλέσω ευγενικά να τη μοιραστείτε, τουλάχιστον.
Δώστε στους άλλους λίγο χώρο να προβληματιστούν σχετικά με αυτό που έχετε να πείτε. Το γενικό παράπονο δεν έχει πραγματική αξία, συμφωνείτε; Ποιος ξέρει, ίσως μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.
Σκεφτείτε το, σας παρακαλώ.
Hello,
despite your tone I think I can help you with an explanation. This casino is not number one by the way, though based on its stats it si among we deem worth showig.
If you take the time to look at tab called "Safety Index explained" you would know that:
Since this is our first post on this forum, we of course know nothing about your bad experience, so I would like to ask you politely to share it, at least.
Give others some space to reflect on what you have to say. General complaining has no real value, would you agree? Who knows, we may be able to help you.
Think about that, please.
εγκρίθηκε μια ανάληψη πριν από 3 εβδομάδες, δεν έχω λάβει ούτε ένα σεντ στην τράπεζά μου και το καζίνο αρνείται να μου δώσει έναν λόγο για τον οποίο απλώς λένε ότι διερευνώ.
Πώς μπορώ να έρθω σε επαφή με τα κατάλληλα άτομα για μήνυση για κλοπή και κατάχρηση όρων και προϋποθέσεων.
got a withdraw approved 3 weeks ago , have not received a cent in my bank and casino refuses to give me a reason why they just say investigating.
How do i get in touch with the right people to sue for theft and abuse of terms and conditions.
Έχετε κάνει το σωστό υποβάλλοντας μια καταγγελία εδώ με την ομάδα μας. Έχουν ήδη αρχίσει να το επεξεργάζονται και θα επικοινωνήσουν μαζί σας σύντομα.
Μπορώ απλώς να ρωτήσω εάν και οι δύο αποσύρσεις έχουν ήδη εγκριθεί ή είναι ακόμη σε εκκρεμότητα; Δεν μπορούσα να το καταλάβω ακριβώς, καθώς είπες ότι το καζίνο εξακολουθεί να ερευνά, ξέρεις.🤔
You have done the right thing by submitting a complaint here with our team. They have already started to work on it and will get back to you shortly.
May I just ask if both of the withdrawals have already been approved or are still pending? I couldn't understand it exactly, as you said that the casino is still investigating, you know.🤔
Και οι δύο αναλήψεις έχουν εγκριθεί με τα χρήματα να φεύγουν από τον λογαριασμό του καζίνο. Μία απόσυρση εγκρίθηκε στις 5 Αυγούστου και μία στις 12.
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς συμβαίνει αυτό το καζίνο, είτε πρόκειται για απλή παραβίαση όρων και προϋποθέσεων.
Πέρασα τις τελευταίες μέρες στέλνοντας πολλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χωρίς τύχη, απλώς λέγοντας τυπικές απαντήσεις αντιγραφής επικόλλησης
Αγαπητός
Αλέξανδρος,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το DrakeCasino.eu!
Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για την ταλαιπωρία, σημειώστε ότι αυτή τη στιγμή ερευνούμε τι συνέβη με τη συναλλαγή και απλά χρειαζόμαστε λίγο περισσότερο χρόνο για αυτό.
Σας παρακαλούμε για λίγη υπομονή ακόμη σχετικά με αυτό το θέμα. Μόλις μάθουμε περισσότερα θα σας ενημερώσουμε αμέσως.
Εάν έχετε άλλες ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ανά πάσα στιγμή.
ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ???? έχουν περάσει πάνω από 3 εβδομάδες και θέλουν περισσότερο χρόνο για να βρουν δικαιολογίες για κλοπή.
Both withdrawals have been approved with the money leaving the casino account. One withdraw was approved on the 5th of AUG and one approved on the 12th.
I really dont understand exactly what this casino is going on about either its a simple breach of terms and conditions.
I spent the last few days sending many emails with no luck just standard copy paste replys saying
Dear
Alexander,
Thank you for contacting DrakeCasino.eu!
We sincerely apologize for the inconvenience, please note that we are currently investigating what happened with the transaction and we simply need a little more time for that.
We kindly ask you for a little bit more patience regarding this matter. Once we know more we will notify you right away.
If you have any other questions, feel free to contact us at any time.
LITTLE MORE TIME ???? its been over 3 weeks and they want more time to come up with excuses for theft.
Μου φαίνεται πραγματικά απογοητευτικό και ο θυμός σου είναι κατανοητός.
Ας ελπίσουμε ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να φτάσει στο κάτω μέρος αυτού και θα μπορέσετε να λάβετε τα χρήματά σας σύντομα.
Ας δούμε πώς θα συνεργαστεί το καζίνο και θα λύσει το πρόβλημα. Κρατώ τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για την ταχύτερη και καλύτερη δυνατή ανάλυση.🤞
It seems really frustrating to me and your anger is understandable.
Hopefully, our team will be able to come to the bottom of this and you'll be able to get your money soon.
Let's see how the casino will cooperate and resolve the issue. I'm keeping my fingers crossed for the fastest and best resolution possible.🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.