ΦόρουμΚαζίνοDogsfortune Casino - γενική συζήτηση

Dogsfortune Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Vanilipas
|
1355 προβολές 5 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Dogsfortune Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Dogs Fortune is not a casino, its a fake website with fake license. They dont pay winnings. To nobody. it happened to me, it happens to all the players.

In my case everything was fine until I decided to cash out my winnings. It was not too much, 250 euros. Account is verified, no foul play.

Support closing the chat every time I was trying to ask them about my request. Emails are not responded.

I will never get back my winnings, I know it but I write to protect other players. Dont make my mistake. I didnt check them well before my deposit So I checked with my own money.

Vanilipas
πριν από 1 έτος

Hi there.

The rating could be better, that's obvious.

The best thing you can do for now is to update the complaint. Use this link, please.

Sadly, almost all complaints were ignored by the casino. You should find yourself a better site to play in.🙏


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 5 μήνες

Στις 03/03/2024 εγγράφηκα στο πρακτορείο στοιχημάτων «Dogsfortune», ανέβασα έγγραφα και πέρασα με επιτυχία την επαλήθευση. Μετά από αυτό, έκανα μια κατάθεση και έλαβα ένα μπόνους στην πρώτη μου κατάθεση. Μετά το στοίχημα του μπόνους, προσπάθησα να αποσύρω μερικά από τα χρήματα, αλλά τα χρήματα επέστρεψαν. Όταν ρώτησα γιατί συνέβη αυτό, η υπηρεσία υποστήριξης απάντησε ότι το έγγραφο που επιβεβαιώνει τη διεύθυνσή μου (λογαριασμός ρεύματος) είχε λήξει και έπρεπε να ανεβάσω ένα νέο έγγραφο στα αγγλικά. Ζω στη Γερμανία και όλοι οι οργανισμοί μου στέλνουν έγγραφα στα γερμανικά. Κατά την εγγραφή, υπέδειξα τη διεύθυνση στα γερμανικά, ο λογαριασμός ρεύματος που μου επαληθεύτηκε ήταν επίσης στα γερμανικά. Δεν καταλαβαίνω γιατί προέκυψε μια τέτοια απαίτηση και αν είναι νόμιμη. Η υπηρεσία υποστήριξης δεν απαντά στα email μου. 755 ευρώ κρέμονται στον αέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
shey1983
πριν από 5 μήνες

I'm really sorry about this whole situation, and unfortunately, our complaint team is not able to help due to the fact that this casino is not willing to cooperate, as Veronika wrote in your complaint.

This usually happens in a casino with a low safety index and without an official license.🤷‍♀️

Please try to be more careful and select casinos where you can feel more safe.🙏

Romi
πριν από 5 μήνες

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα