Θα ήταν καλό αν μπορούσατε να μοιραστείτε τον σύνδεσμο, ώστε να ξεκινήσουμε με την κριτική. Δεν μπορώ να δώσω λεπτομέρειες μέχρι τότε, φοβάμαι.
Would be good if you could share the link, so we can start with the review. Can't provide any detail until then, I'm afraid.
Γειά σου,
ευχαριστούμε για τον σύνδεσμο - είναι τώρα έτοιμος για έλεγχο. Θα προσπαθήσω να παρακολουθώ την πρόοδο, ώστε να μπορώ να σας ειδοποιήσω μόλις ολοκληρωθεί. 👍
Hello there,
thanks for the link - it is now ready to be reviewed. Will try to keep track of the progress, so I can notify you as soon as it's done. 👍
Τώρα, η ομάδα δεδομένων θα ελέγξει το καζίνο, θα ελέγξει άλλες σχετικές λεπτομέρειες και, στη συνέχεια, θα προωθήσει τις πληροφορίες σε άλλες ομάδες για να κάνουν το καθήκον τους, μόλις ρυθμιστούν όλα, το καζίνο θα καταχωρηθεί στον ιστότοπο.
Now, the data team will review the casino, check other associated details, and then forward the information to other teams to do their part, as soon all is set, the casino will be listed on the website.
Έχω παίξει σε τυχερούς θρύλους και έχω χρήματα στον λογαριασμό μου για ανάληψη. Πρώτα χρειάστηκαν περίπου 3 εβδομάδες για να επαληθευτώ, με κάθε δικαιολογία κάτω από το φεγγάρι και να υποβάλω ξανά τα έγγραφα πολλές φορές. Μόλις επαληθεύτηκα για ανάληψη, προσπάθησα να κάνω ανάληψη bitcoin και απορρίφθηκε δύο φορές. Μου είπαν να επικοινωνήσω με το τμήμα πληρωμών και να τους δώσω τη διεύθυνσή μου Bitcoin, την οποία είχα εισαγάγει κατά την ανάληψη bitcoin και τις δύο φορές. Μόλις έλαβα ένα email που έλεγε ότι μπορώ να κάνω ανάληψη bitcoin από το τμήμα πληρωμών, πήγα στην ενότητα εξαργύρωσης και η επιλογή Bitcoin είχε εξαφανιστεί ως δια μαγείας. Έτσι έστειλα email στο τμήμα πληρωμών που απάντησε δηλώνοντας ότι έπρεπε να ρωτήσω την εξυπηρέτηση πελατών σχετικά με αυτό. Η εξυπηρέτηση πελατών μου είπε τόσες πολλές τυχαίες δικαιολογίες και μετά είπε ότι έπρεπε να τους στείλω ξανά μια φωτογραφία της ταυτότητάς μου. Τι αστείο! Φαίνεται ότι κάνουν ό,τι είναι δυνατό για να σας εμποδίσουν να αποσυρθείτε. Μου είπαν ότι μπορώ να κάνω τραπεζικό έμβασμα και μετά θα σταλεί στη διεύθυνσή μου Bitcoin, κάτι που δεν έχει νόημα. Ωστόσο, η τράπεζά μου δεν διαθέτει διεθνή κωδικό swift και δεν αισθάνομαι πολύ άνετα να εισάγω τον αριθμό δρομολόγησης και τις πληροφορίες του λογαριασμού μου σε έναν ήδη σκιερό ιστότοπο.
I have played on lucky legends and have money in my account to be withdrawn. First it took my about 3 weeks to be verified, with every excuse under the moon and resubmitting docs multiple times. Once I was verified for withdrawal I attempted a bitcoin withdrawal and it was denied twice. They told me to contact the payment department and give them my Bitcoin address, which I had entered on the bitcoin withdrawal both times. Once I received an email stating I can make a bitcoin withdrawal from the payment dept, I went to the cash out section and the Bitcoin option was magically gone. So I emailed the payment dept who replied stating I had to ask customer service about this. Customer service has told me so many random excuses and then said that I needed to send them a picture of my ID again. What a joke! They seem to do anything possible to prevent you from withdrawing. They told me I can do a wire transfer and then it will be sent to my Bitcoin address which doesn’t make sense. But my bank doesn’t have an international swift code, and I’m not too comfortable entering my routing number and account information to an already shady site.
Πω πω, με επαλήθευσαν σε 3 ημέρες, ναι, η τράπεζά μου δεν μπορεί να κάνει σύρμα (ευχαριστώ για τις πληροφορίες) κρατήστε με ενήμερο παρακαλώ
Wow they verified me in 3 days yeah my bank can't do wire( thank you for the info) keep me updated please
Νομίζω ότι θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε κάποια βοήθεια, παρέχουμε κάτι που ονομάζεται κέντρο επίλυσης μέσω του οποίου επιτρέπουμε στους παίκτες να υποβάλλουν παράπονα κατά των καζίνο που δεν συμπεριφέρονται απόλυτα δίκαια προς τους παίκτες. Νομίζω ότι θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε κάποια υποστήριξη τώρα, οπότε αν σας ενδιαφέρει η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί εδώ . Απλώς το καζίνο δεν έχει ακόμη ελεγχθεί και δεν έχει προστεθεί στη λίστα των καζίνο, επομένως χρησιμοποιήστε την επιλογή "Δεν γνωρίζω το καζίνο" κατά την υποβολή της καταγγελίας και, στη συνέχεια, επικολλήστε τον σύνδεσμο του καζίνο στο κύριο μέρος της καταγγελίας.
Λοιπόν, είναι απλώς μια πρόταση, αφήνω την απόφαση σε εσάς. 🙂
I think that you could use some help, we provide something called a resolution center through which we allow players to submit complaints against casinos that acts not entirely fair towards players. I think that you could use some support now, so if you're interested the complaint can be submitted right here. It's just that the casino has not yet been reviewed and added to the list of casinos, so please use the option "I do not know the casino" while submitting the complaint, then paste the casino link to the body of the complaint.
Well, it's just a suggestion, I leave the decision to you. 🙂
Γεια, λοιπόν, είμαι στη μέση της προσπάθειας ανάληψης των κερδών μου, μου πήρε μόνο 3 ημέρες για να επαληθεύσω, αλλά προφανώς η τράπεζά μου δεν δέχεται επίσης διεθνείς τραπεζικές μεταφορές, έτσι προσπάθησα να κάνω bitcoin και μου λέει ότι έχω καταφύγιο Δεν κατατίθεται με bit coin, οπότε δεν μπορώ να κάνω ανάληψη με αυτό. Προσπαθώ να καταλάβω πώς να κάνετε ανάληψη χρησιμοποιώντας την εφαρμογή καλωδίων. Οπότε θα ενημερώσω εδώ πώς πάει.
Hi so I'm in the middle of trying to withdraw my winnings, It took me only 3 days to get verified, but apparently my bank doesn't accept international wire transfers also, so I tried to do bitcoin and it says that I haven't deposited with bit coin so I can't withdraw with it. I'm trying to figure out how to withdraw using the wire app. So I'll update here on how that goes.
Γειά σου.
Κανονικά, η επεξεργασία της ανάληψης θα πρέπει να γίνεται με την ίδια μέθοδο που χρησιμοποιήθηκε για την κατάθεση. Αν και αντιμετωπίζετε προβλήματα με τις διεθνείς τραπεζικές μεταφορές, περιμένω από το καζίνο να προτείνει κάποιες εναλλακτικές λύσεις για να σας βοηθήσει. Θα έλεγα ότι μπορείτε να προσπαθήσετε να καταθέσετε ένα ελάχιστο ποσό χρησιμοποιώντας κρυπτογράφηση και, στη συνέχεια, προσπαθήστε να αλλάξετε τη μέθοδο ανάληψης σε κρυπτογράφηση. Η ελάχιστη κατάθεση θα πρέπει να καταχωρήσει τη νέα σας επιλογή πληρωμής στο σύστημα του καζίνο και να την κάνει διαθέσιμη για ανάληψη. Ίσως είναι συνετό να ρωτήσετε το καζίνο και μετά να το δοκιμάσετε.
Τι νομίζετε;
Hello there.
Normally, the withdrawal should be processed using the very same method as was used for the deposit. While having problems with international wire transfers, I'd expect the casino to suggest some alternatives to help you out. I'd say you can try to deposit a minimal sum by using crypto, then try to change the withdrawal method to crypto. The minimal deposit should register your new payment option to the casino's system and make it available for withdrawal. It might be wise to ask the casino and then try it out.
What do you think?
Ευχαριστώ θα το δοκιμάσω. Περιττό να πω ότι αν μπορώ να κάνω εξαργύρωση, δεν θα παίζω πια εκεί
Thanks I will try that. Needless to say, if I am able to cash out I won't be playing there anymore
Με πλήρωσαν μέσα σε λίγα λεπτά μετά την κατάθεση btc των 10 $
They paid me in minutes after the btc deposit of $10
Επίσης το καζίνο cryptoloco δεν είναι στη λίστα πολύ παρόμοιο από κάθε άποψη
Also cryptoloco casino is not on list very similar in every way
Ενημερώστε με αν καταφέρετε να λύσετε το πρόβλημα. Θέλω να είμαι σίγουρος 🙂.
Θα θεωρούσα κι εγώ άλλον. Η υποστήριξη θα πρέπει να προσπαθεί να παρέχει λύσεις και να κάνει τους παίκτες να αισθάνονται άνετα. Φαίνεται ότι δεν λειτούργησε καλά για εσάς.
Let me know whether you manage to solve the issue. I want to be sure 🙂.
I would consider another myself too. The support should try to provide solutions and make players feel comfortable. Seems it did not work well for you.
Αυτή είναι μια ατελείωτη ανησυχία 🙂. Για να μάθετε ποια καζίνο είναι πραγματικά συνδεδεμένα μεταξύ τους - χωρίς να αναφέρετε σε ποιο επίπεδο (ίδια διοίκηση, ίδιος ιδιοκτήτης, λευκή ετικέτα) πρέπει πρώτα να βρείτε μια καλή αξιόπιστη πηγή. Η ειρωνεία είναι ότι η καλύτερη πηγή είναι τα καζίνο... Έτσι, αν μας πουν ότι δεν υπάρχει σύνδεση, οι επιλογές μας να επιβεβαιώσουμε το αντίθετο πέφτουν χαμηλά. 🙁 Ελπίζω να καταλάβετε το νόημά μου.
This a never-ending concern 🙂. To find out which casinos are truly related to each other - not mentioning on what level (same management, same owner, white label) you must find a good reliable source first. The irony is the best source is the casinos... So, if we're told there is no connection, our options to confirm the opposite gets low. 🙁 I hope you catch my meaning.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.