Γειά σου.
Τι έχει συμβεί? Χρειάζεσαι βοήθεια?
Hello there.
What has happened? Do you need any help?
Εντάξει, ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως, παρακαλώ;
Συνήθως, η επαλήθευση έρχεται πρώτα και μόνο αφού ο παίκτης είναι κατάλληλος για την απόσυρση.
Υπάρχουν ενημερώσεις από το καζίνο για να διευκρινιστεί το πρόβλημα;
Ok, has your account been fully verified, please?
Usually, the verification comes first and only after the player is eligible for the withdrawal.
Any updates from the casino to clarify the problem?
Υποθέτω σωστά ότι μόλις υποβάλατε όλα τα έγγραφα αλλά δεν έχετε λάβει επιβεβαίωση ότι ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί, παρακαλώ;
Είναι πολύ σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί τώρα.
Τέλος πάντων, θα πρέπει να υποβάλετε μια καταγγελία , δεν θα έβλαπτε αυτήν τη στιγμή.
Ωστόσο, ενημερώστε με για την επαλήθευση.
Do I assume correctly that you have just submitted all documents but have not received a confirmation that the account has been verified, please?
It's very important to be sure that your account is verified now.
Anyway, you should submit a complaint, it would not hurt at the moment.
Kindly let me know about the verification, though.
σχετικά με την επαλήθευση είναι κάπως έτσι, δεν έχω λάβει email που να αναφέρει ότι ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί.
about verification is like this, I haven't received an email stating that the account has been verified.
sobre a verificação está assim, não recebi um e-mail afirmando que a conta foi verificada.
Θα υποθέσω λοιπόν ότι αυτά τα έγγραφα δεν έχουν ελεγχθεί ακόμη και ο λογαριασμός σας δεν έχει επαληθευτεί πλήρως αυτήν τη στιγμή, επομένως οι αναλήψεις σας απορρίπτονται ξανά και ξανά. 🙁
Είναι καλό που υποβάλατε το παράπονο , ελπίζω να μπορέσουμε να βοηθήσουμε.
Αν μου επιτρέπεται, θα πρότεινα να παίξετε σε ένα καλύτερο καζίνο την επόμενη φορά.
So I'd assume, that those documents have not been checked yet and your account is not fully verified at the moment, therefore your withdrawals get rejected over and over. 🙁
It's good that you submitted the complaint, I hope we will be able to help.
If I may I would suggest playing in a better casino next time.
Τι εννοείς? Καταφέρατε να κάνετε ανάληψη 5000 στο αναφερόμενο καζίνο;
What do you mean? Were you able to withdraw 5000 in the mentioned casino ?
Φαίνεται λοιπόν σαν μια μεγάλη νίκη 🙂. Εάν θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας και έχετε ένα στιγμιότυπο οθόνης, μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί "προσθήκη στιγμιότυπου οθόνης" για να δείξετε τη νίκη σας σε άλλους παίκτες εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://casino.guru/forum/general-gambling- συζήτηση/στιγμιότυπα-κέρδους--στιγμιότυπα-νικητές
Έχετε καταφέρει επίσης να κερδίσετε κάπου αλλού εκτός από το συγκεκριμένο καζίνο;
So it looks like a big win 🙂. If you would like to share with us and you have a screenshot, feel free to use the "add screenshot" button to show your win to other players here on this link: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/screenshots-of-winnings--victory-screenshots
Have you also managed to win somewhere else than in this particular casino ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.