Γεια σου Gretche70!
Ήμουν πολύ σίγουρος ότι το μπαρ της κακής τύχης σας ήταν ήδη γεμάτο🙁. Όπως το βλέπω τώρα, δεν έχει τελειώσει...
Λοιπόν, θα είμαι ειλικρινής - θα έλεγα ότι το πρόβλημα προκαλείται πιθανότερα από τον πάροχο πληρωμών, δυστυχώς συνήθως σημαίνει ότι η εύρεση λύσης είναι αρκετά χρονοβόρα διαδικασία. Το καζίνο θα πρέπει να κάνει τα πάντα για να το επιταχύνει, αν και θα υποθέσω επίσης ότι κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου οι δυνατότητες είναι αρκετά περιορισμένες.
Δεν μπορείτε να κάνετε πολλά αυτήν τη στιγμή, οπότε ελπίζω πραγματικά η κατάσταση να λυθεί σύντομα. Εάν όχι, μπορώ μόνο να συμβουλεύσω ένα άλλο παράπονο. 🙁
Τι να πω, συγγνώμη για τον κόπο σου.
Πες μου πως τα πας!
Hello Gretche70!
I was quite sure your bad luck bar was already full🙁. The way I see it now, it has not ended...
Well, I'll be honest - I would say the issue is more likely caused by the payment provider, sadly it usually means that finding a solution is quite time-costly process. The casino should do everything to speed it up, though I would also guess that during the weekend the possibilities are pretty tight.
Not much you can do at the moment, so I truly hope the situation will be solved soon. If not, I can only advise another complaint. 🙁
What can I say, I'm sorry for your trouble.
Let me know how you're faring!
Αυτόματη μετάφραση: