Γεια, είναι λυπηρό που βρεθήκατε σε μια τόσο άβολη κατάσταση. Μπορώ να ρωτήσω, έπαιξες με το μπόνους ή απλώς με πραγματικά χρήματα; Σας έδωσε το καζίνο κάποιον λόγο για τον οποίο ήθελαν να κλείσουν τον λογαριασμό σας;
Τέλος πάντων, αν πιστεύετε ότι φταίει το καζίνο και δεν κάνατε τίποτα λάθος, θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία, απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο και ανοίξτε τον εδώ: https://es.casino.guru/quejas
Ως μέρος της καταγγελίας, εδώ είναι ένας άλλος χρήσιμος σύνδεσμος για έναν οδηγό που μπορεί να σας φανεί χρήσιμος: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει να λύσετε την κατάστασή σας και τα στοιχεία που έχετε θα εκτιμηθούν σίγουρα.
Ελπίζω ότι η κατάστασή σας θα λυθεί και δεν θα έχετε άλλες αρνητικές εμπειρίες. Πιστεύετε ότι θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε για το πώς πάει η κατάστασή σας; Καλή τύχη προς το παρόν.
Hi, that's unfortunate that you got into such an uncomfortable situation. May I ask, did you play with the bonus or just with real money ? Did the casino give you a reason why they wanted to close your account ?
Anyway, if you think it is the casino's fault and you did nothing wrong, I would recommend that you file a complaint, just click on this link and open it here: https://es.casino.guru/quejas
As part of the complaint, here is another useful link to a guide that you might find helpful: https://es.casino.guru/instrucciones-resolucion-quejas
Our team will try to help you solve your situation and the evidence you have will be definitely appreciated.
I hope your situation will be resolved and you will not have any more negative experiences. Do you think you could update us on how your situation is going ? Good luck for now.
Αυτόματη μετάφραση: