Χαίρετε,
Λυπάμαι που το ακούω αυτό. Μπορείτε να προσδιορίσετε σε ποιο καζίνο προέκυψε αυτό το πρόβλημα, παρακαλώ;
Παρακαλώ κοινοποιήστε περισσότερες λεπτομέρειες, και ίσως μπορούμε να μάθουμε τι συμβαίνει ή ακόμα και να σας βοηθήσουμε.
Hello,
I'm, sorry to hear this. Can you specify in which casino this problem arose, please?
Kindly share more details, please and maybe we can find out what's happening or even help you.
Lopoca καζίνο και είναι μόνο 120 ευρώ
Lopoca casino and are only 120 euros
Lopoca casino e sono solo 120 euro
υπάρχει μια σελίδα με γραπτή απόσυρση αλλά δεν δουλεύει έστειλα και το Iban για μεταφορά αλλά δεν γίνεται τίποτα. το καζίνο είναι Lopoca
there is a page with written withdrawal but it does not work I also sent the Iban for a transfer but nothing happens. the casino is Lopoca
cè una pagina con scritto prelievo ma non funziona ho anche mandato l'Iban per un bonifico ma non succede niente. il casino è Lopoca
Γεια σας, ευχαριστώ για την απάντησή σας, επιτρέψτε μου να αντιδράσω αμέσως:
Πρώτον, είναι αυτή η πρώτη σας ανάληψη σε αυτό το καζίνο, παρακαλώ;
Εάν η απάντηση είναι ναι, τότε πιθανότατα ο λογαριασμός σας δεν έχει επαληθευτεί στο παρελθόν. Ο λογαριασμός σας μπορεί τώρα να αποκλειστεί επειδή η ανάληψη ενεργοποίησε την επαλήθευση του λογαριασμού. Μην αγχώνεστε, αυτή είναι μια φυσιολογική διαδικασία.
Απλώς επαληθεύστε πρώτα τον λογαριασμό σας και στη συνέχεια, εάν προηγουμένως καταφέρατε να πληροίτε όλες τις απαιτήσεις και τους κανόνες, θα δικαιούστε την ανάληψη.
Έχετε λάβει κάποιο email σχετικά με τον αποκλεισμό του λογαριασμού, παρακαλώ;
Hello, thank you for your reply, allow me to react all at once:
Firstly, is this your first withdrawal ever made in this casino, please?
If the answer is yes, then your account has not most probably been verified before. Your account may now be blocked because the withdrawal triggered the account verification. Don't get nervous, this is a normal procedure.
Just verify your account first and then, if you previously managed to meet all requirements and rules, you will be eligible for the withdrawal.
Have you received any email concerning the account being blocked, please?
Ζητώ συγγνώμη αλλά έγραψα λάθος την επέκταση, αντί για .it έβαλα .com
I apologize but I typed the extension wrong, instead of .it I put .com
mi scuso ma avevo digitato male l'estensione, invece di .it avevo messo .com
ναι, αυτή είναι η πρώτη μου ανάληψη, αλλά και το chilli777 πρέπει να μου πληρώσει 210 ευρώ από τις 8 Μαΐου
yes, this is my first withdrawal, but chilli777 also has to pay me 210 euros from 8 May
si è il mio primo prelievo, ma anche chilli777 mi deve pagare dall'8 maggio 210 euro
Βλέπω.
Μπορώ να γνωρίζω εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως, παρακαλώ;
Έχετε περάσει την επαλήθευση KYC;
Επιπλέον, ποιες είναι οι τελευταίες πληροφορίες που λάβατε από το καζίνο;
Απλώς για να βεβαιωθώ, αυτό το ζήτημα σχετίζεται με το Chilli777 Casino , σωστά;
I see.
May I know whether your account has been fully verified, please?
Have you passed the KYC verification?
Furthermore, what is the latest information you got from the casino?
Just to make sure, this issue is related to the Chilli777 Casino, correct?
Έχω περάσει όλους τους ελέγχους.
Από το καζίνο στο οποίο έγραψα τόσες φορές δεν μου απάντησε ποτέ, μόνο ο υπεύθυνος της ζωντανής συνομιλίας μου απάντησε λέγοντάς μου ότι δεν μπορούσε να κάνει τίποτα.
Σιμόνα
I have passed all the checks.
From the casino to which I wrote so many times she never answered me, only the operator of my live chat replied telling me that she could not do anything.
Simona
ho superato tutte le verifiche.
Dal casino a cui ho scritto tantissime volte non mi ha mai risposto, solo l'operatrice della live chat mia ha risposto dicendomi che lei non poteva fare niente.
Simona
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί ή όχι. Μπορείτε να μου απαντήσετε, σας παρακαλώ;
Δεν καταλαβαίνω καν ποιο είναι το πρόβλημα, αλλά νομίζω ότι πρέπει να υποβάλετε μια καταγγελία. Εάν το καζίνο δεν μπορεί να σας βοηθήσει και δεν έχετε λάβει τα κέρδη σας, πρέπει να το ελέγξουμε.
Για να υποβάλετε την καταγγελία, πατήστε/κάντε κλικ εδώ: https://casino.guru/complaints
I still do not understand whether your account has been verified or not. Can you answer me, please?
I do not even fully understand what the problem is, but I think you should submit a complaint. If the casino can't help you and you have not received your winnings, we need to check it out.
To submit the complaint, tap/click here: https://casino.guru/complaints
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.