Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοδεν με κάνουν να αποσυρθώ από το καζίνο

δεν με κάνουν να αποσυρθώ από το καζίνο

 από simona900
|
4.287 προβολές 12 απαντήσεις |
|

δεν με κάνουν να αποσυρθώ από το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
simona900

Hello,

I'm, sorry to hear this. Can you specify in which casino this problem arose, please?

Kindly share more details, please and maybe we can find out what's happening or even help you.


Radka

Lopoca καζίνο και είναι μόνο 120 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

υπάρχει μια σελίδα με γραπτή απόσυρση αλλά δεν δουλεύει έστειλα και το Iban για μεταφορά αλλά δεν γίνεται τίποτα. το καζίνο είναι Lopoca

Αυτόματη μετάφραση:

έκλεισαν επίσης τον λογαριασμό μου στο lopoca.it

Αυτόματη μετάφραση:
simona900

Hello, thank you for your reply, allow me to react all at once:

Firstly, is this your first withdrawal ever made in this casino, please?

If the answer is yes, then your account has not most probably been verified before. Your account may now be blocked because the withdrawal triggered the account verification. Don't get nervous, this is a normal procedure.

Just verify your account first and then, if you previously managed to meet all requirements and rules, you will be eligible for the withdrawal.


Have you received any email concerning the account being blocked, please?



Radka

Ζητώ συγγνώμη αλλά έγραψα λάθος την επέκταση, αντί για .it έβαλα .com

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

ναι, αυτή είναι η πρώτη μου ανάληψη, αλλά και το chilli777 πρέπει να μου πληρώσει 210 ευρώ από τις 8 Μαΐου

Αυτόματη μετάφραση:

Ζητώ συγγνώμη αλλά έγραψα λάθος την επέκταση, αντί για .it έβαλα .com

Αυτόματη μετάφραση:

Hello,

where did you type the extension wrongly, please? I believe it concerns the casino.

ναι, αυτή είναι η πρώτη μου ανάληψη, αλλά και το chilli777 πρέπει να μου πληρώσει 210 ευρώ από τις 8 Μαΐου

Αυτόματη μετάφραση:

I see.

May I know whether your account has been fully verified, please?

Have you passed the KYC verification?

Furthermore, what is the latest information you got from the casino?

Just to make sure, this issue is related to the Chilli777 Casino, correct?

Έγινε επεξεργασία
Radka

Έχω περάσει όλους τους ελέγχους.

Από το καζίνο στο οποίο έγραψα τόσες φορές δεν μου απάντησε ποτέ, μόνο ο υπεύθυνος της ζωντανής συνομιλίας μου απάντησε λέγοντάς μου ότι δεν μπορούσε να κάνει τίποτα.

Σιμόνα

Αυτόματη μετάφραση:
Radka

ναι απλά καζίνο chilli777


Αυτόματη μετάφραση:
simona900

I still do not understand whether your account has been verified or not. Can you answer me, please?

I do not even fully understand what the problem is, but I think you should submit a complaint. If the casino can't help you and you have not received your winnings, we need to check it out.

To submit the complaint, tap/click here: https://casino.guru/complaints

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα