Χμ, σκέφτηκα - Εντάξει, μπορώ να σε βοηθήσω με αυτό, οπότε επικοινώνησα μόνος μου με το καζίνο. Η υποστήριξη πελατών μου είπε ότι "Δεν είμαι εξουσιοδοτημένος να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση, επομένως πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email."
Επομένως, ρωτάτε μια υποστήριξη πελατών εάν μια συγκεκριμένη χώρα/πολιτεία είναι περιορισμένη, αλλά δεν είναι εξουσιοδοτημένοι να απαντήσουν σε αυτήν την ερώτηση 😀Αναρωτιέμαι αν είναι εξουσιοδοτημένοι να σας απαντήσουν σε οποιαδήποτε ερώτηση.
Τέλος πάντων, τους έστειλα email για να σας ενημερώσω όταν απαντήσουν.
Hm, I thought - OK I can help you with it so I contacted the casino on my own. The customer support told me that "I'm not authorized to answer this question so you need to contact us via email."
So you ask a customer support if a certain country/state is restricted, but they're not authorized to answer this question 😀I'm wondering if they're authorized to give you any answer to any question.
Anyway, I sent them an email so I'll let you know when they reply.
Κάθε φορά που ρωτάω, λαμβάνω πάντα μια απάντηση Curt, διαβάστε τους όρους και τις προϋποθέσεις μας
When ever I ask I always get a Curt reply read our terms and conditions
Θέλω απλώς να σας ενημερώσω ότι δεν έχω λάβει καμία απάντηση από τον Ozlasvegas μέχρι σήμερα. Αυτή είναι μια πραγματικά τρομερή εξυπηρέτηση πελατών.
I just want to let you know that I haven't received any reply from Ozlasvegas until today. That's a really terrible customer service.
Γεια και πάλι, ο συνάδελφός μου κατάφερε να λάβει μια απάντηση από τον εκπρόσωπο του καζίνο. Είπαν ότι "το καζίνο είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ, αλλά δεν υπάρχουν διαθέσιμα μπόνους κατάθεσης".
Hi again, my colleague managed to get a reply from the casino representative. They said that "the casino is available in US, but no deposit bonuses aren't available there."
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.