ΦόρουμΚαζίνοDavBet Casino - γενική συζήτηση

DavBet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 7 μήνες από netoflausino
|
1083 προβολές 18 απαντήσεις |
|
πριν από 7 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το DavBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 7 μήνες

Περιμένω την πληρωμή μου για μήνες και ακόμα δεν την έχω λάβει

Αυτόματη μετάφραση:
netoflausino
πριν από 7 μήνες

Χρήματα παρακρατούνται από 03/12 file

Αυτόματη μετάφραση:
netoflausino
πριν από 7 μήνες

Πάντα δίνουν τις ίδιες δικαιολογίες, είναι πολύ δύσκολο στις μέρες μας να βρεις ένα αξιόπιστο καζίνο, δυστυχώς.

Αυτόματη μετάφραση:
netoflausino
πριν από 7 μήνες

Hello, when you say that you have been waiting for months for a withdrawal, I would probably recommend to file a complaint right at the beginning. 

If you are interested, you can do so here on this link. ⬅️

Also, if you don't know what to expect from this process, just read this guide where you will find all the relevant information. 

However, what does the casino give you as a reason why you can't withdraw money ? Have you already had your account verified ? 

As far as this casino is concerned, it is quite new on our site and I saw that we don't have much in terms of gaming experience and therefore user reviews or complaints, so it looks like you will be the first. 

I will wait for your answer and hopefully we will be able to help you. 

πριν από 5 μήνες

Εμείς στη Davbet δεσμευόμαστε να διασφαλίσουμε δίκαιο και ίσο παιχνίδι για όλους τους παίκτες στον ιστότοπό μας. Εάν υποπτευόμαστε ότι ένας παίκτης προσπαθεί να κερδίσει ένα αθέμιτο πλεονέκτημα μέσω χειραγώγησης ή παραπλανητικών μεθόδων ή προσπαθεί να κερδίσει με δόλια κέρδη, το λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο λογαριασμός θα παρακολουθείται για την επαλήθευση των δραστηριοτήτων του. Κατά τη διαδικασία ελέγχου, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι αναλήψεις και ορισμένες λειτουργίες λογαριασμού ενδέχεται να περιοριστούν προσωρινά. Αυτό το μέτρο είναι απαραίτητο για τη διατήρηση της ακεραιότητας του περιβάλλοντος παιχνιδιού μας και την προστασία όλων των παικτών.

Επειδή είμαστε ήδη σε επικοινωνία μαζί σας σε αυτό το φόρουμ, σας ζητάμε να μας στείλετε το αναγνωριστικό παίκτη σας στον ιστότοπό μας, ώστε να επιταχύνουμε τη διαδικασία ειδικά για εσάς και να σας απαντήσουμε εδώ.

Εκτιμούμε την κατανόηση και την υπομονή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
DavBet Casino
πριν από 5 μήνες

It's nice to have another representative here, so welcome. 👋☘️😊

I have a little tip, if you reply to someone, it would be great to use the "reply" button and it will notify the player that someone has replied to his post. Hopefully he will get back to you and the situation can be resolved. 

Have a nice day.

Jaro
πριν από 5 μήνες

Thank you for your hospitality.

This message belongs to all this questions,because they have the same issue

Thank you for informing me

πριν από 5 μήνες

39028238 αυτή είναι η ταυτότητά μου, περιμένω σχεδόν 5 μήνες αλλά είναι εντάξει.

Αυτόματη μετάφραση:
netoflausino
πριν από 4 μήνες

Im so sorry to hear that.I'll start solving it right now.


I just need your patience and understanding.Thank you

netoflausino
πριν από 4 μήνες

ENG: Γεια σου, αγαπητέ μου πελάτη. Έχω αναλύσει την περίπτωσή σου. Η απόσυρσή σας απαγορεύτηκε λόγω ύποπτης δραστηριότητας στον ιστότοπό μας (μπορείτε να διαβάσετε σχετικά εδώ https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). Ωστόσο, προσπαθούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας, επομένως επιτρέψαμε την απόσυρσή σας. Το μόνο πράγμα που θέλουμε από τους πελάτες μας είναι η πίστη και ο σεβασμός. Σας ευχαριστώ που με ενημερώσατε σχετικά. Σας ευχόμαστε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.




PTG: Γεια σας, αγαπητέ πελάτη. Εξέτασα την υπόθεσή σας και διαπίστωσα ότι η απόσυρσή σας μπλοκαρίστηκε λόγω ύποπτης δραστηριότητας στον ιστότοπό μας (μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά εδώ: https://www.davbet.com/?helpPageContent=188532 7.6.3). Ωστόσο, δεσμευόμαστε να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία στους πελάτες μας, γι' αυτό αποφασίσαμε να απελευθερώσουμε την απόσυρσή σας. Το μόνο που ζητάμε από τους πελάτες μας είναι πίστη και σεβασμός. Σας ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε για αυτήν την κατάσταση. Σας ευχόμαστε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον ιστότοπό μας

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, κατέθεσα 300 ρεάλ στον λογαριασμό μου στο στοίχημα DAV στις 14 Αυγούστου 2024, αλλά ο λογαριασμός μου κατέληξε να αποκλειστεί χωρίς λόγο και δεν χρησιμοποίησα μπόνους ή κάτι παρόμοιο. Η DAV BET απλά αποφάσισε να ενημερώσει την υποστήριξη ότι ο λογαριασμός παρακολουθούνταν και δεν υπήρχε παραβίαση κανόνων του καζίνο, το λένε για να περάσουν μήνες με τον λογαριασμό του ατόμου, χρειάζομαι κάποιον να με βοηθήσει να βγάλω τα δικά μου χρήματα από την πλατφόρμα, Αξίζει να αναφέρω για άλλη μια φορά ότι δεν απέκτησα κανένα κέρδος στην πλατφόρμα με την κατάθεσή μου ή τη χρήση μπόνους με αυτήν την κατάθεση.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
natanespinoza
πριν από 3 μήνες

Hmm, I wanted to ask what reason the casino had for blocking your account, but I see that even you don't know. But you said that the account is monitored, you don't know anything more about it ? Maybe I should try the "reply" button here in this thread and ask the casino, maybe they will answer you. 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Είπαν ότι ήταν μια κοινή παρακολούθηση, αλλά δεν δίνουν προθεσμία για αυτήν την ανάλυση. Έτσι απλά κρατούν τα χρήματα του πελάτη μέχρι να τα παρατήσει και κατά τη γνώμη μου δεν έχουν λόγο να μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου με αυτή την παρακολούθηση, αφού δεν έχουν παραβιαστεί όροι.

Αυτόματη μετάφραση:
natanespinoza
πριν από 3 μήνες

Did you do any account verification and send documents ? It occurs to me that this could be happening. Alternatively it could be a gameplay check. I would definitely try to ask when this should be over and if it takes an unreasonable amount of time, you can try to file a complaint with us and we'll see what we can find out. But I would probably give it a few more days, and if nothing changes, I would take that step.

Do you think you can handle it? 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Γεια σου Jairo, ναι, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως! Έχω ήδη ζητήσει την πρόβλεψη και απλά δεν έχουν καμία πρόβλεψη, απλά θέλουν ο πελάτης να ξεχάσει τα χρήματα.

Και κάτι άλλο, δεν μπορώ καν να μπω στα παιχνίδια.

file

Αυτόματη μετάφραση:
natanespinoza
πριν από 2 μήνες

Thanks for the reply, if this is a normal check as you said, it would seem strange to me that everything has been going on for over a week. Have you looked in the Terms and Conditions to see if they have anything written about this and how long it might take. On the other hand, if they had it written down somewhere, support would probably have told you. 

So if nothing has been resolved and you still don't know any information, I would think about lodging a complaint. What about you ?

Jaro
πριν από 2 μήνες

Ναι, θέλω να κάνω καταγγελία. Έχει περάσει πολύς καιρός και μέχρι στιγμής δεν έχω ξανακούσει

Αυτόματη μετάφραση:
natanespinoza
πριν από 2 μήνες

Well then, I saw that you managed to do it. Tomas has answered you, so it would be good if you could give him reply to his questions. 

I'll wish you a fair settlement. 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα