Γειά σου,
Θα ήθελα πολύ να σας βοηθήσω, δυστυχώς, επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να επαληθεύσουν τον λογαριασμό και να ολοκληρώσουν την ανάληψη προτού παρέμβουμε. Αυτό οφείλεται στο ότι η πρώτη KYC (γνωρίστε τον πελάτη σας) και οι σχετικές αναλήψεις είναι συνήθως οι μεγαλύτερες.
Διαβάστε περισσότερα για το κέντρο επίλυσης παραπόνων εδώ .
Θα πρότεινα να στέλνετε το email μία φορά τις ημέρες, θα ήταν καλύτερα να παίξετε σε ένα καζίνο που παρέχει ζωντανή συνομιλία, υποθέτω.
Μπορώ να ξέρω πότε υποβάλατε την ανάληψη, παρακαλώ;
Απλώς μια ευγενική σημείωση, συλλέξτε τα κέρδη και προσπαθήστε να βρείτε ένα πιο αξιοπρεπές καζίνο (κατά προτίμηση με άδεια Ηνωμένου Βασιλείου), έλεγξα τη φήμη και είναι κοντά σε μια καταστροφή:
https://casino.guru/damslots-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Πείτε μου πώς θα προχωρήσετε με το KYC, παρακαλώ.
Hello there,
I'd really like to help you, sadly we allow casinos 14 full days to verify the account and complete the withdrawal before we step in. It's because the first KYC (know your customer) and associated withdrawals are usually the longest.
Read more about our complaint resolution center right here.
I'd suggest sending the email once a few days, would be better to play in a casino that provides live chat, I guess.
May I know when did you submit the withdrawal, please?
Just a kind note, collect the winnings and try to find a more decent casino instead (preferably UK-licensed), I checked the reputation, and it is close to a disaster:
https://casino.guru/damslots-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Let me know how you proceed with the KYC, please.
Αυτόματη μετάφραση: