ΦόρουμΚαζίνοDa Vinci's Casino - γενική συζήτηση

Da Vinci's Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από anapaul5023
|
2384 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Da Vinci's Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Γεια σας, προσπάθησα να επικοινωνήσω μέσω του αγγλικού chat μιας και σας απαντούν με mail, δεν είναι live.. και στα αγγλικά, λοιπόν, δεν απάντησαν ποτέ. Αποδεικνύεται ότι κατέθεσα και είχα ένα μπόνους 100 τοις εκατό, αλλά με ένα περίεργο γεγονός... όχι Δεν σας δείχνει την πρόοδο του μπόνους με κανέναν τρόπο και δεν υπάρχει κανείς να απαντήσει στις ερωτήσεις σας. Σχετικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις, το διάβασα στα αγγλικά, φαίνεται σωστό μέχρι στιγμής αλλά δεν δείχνουν bonus πρόοδο, αυτό είναι περίεργο.. και τι Μην απαντάς, ακόμα πιο περίεργο. Εξακολουθώ να αμφισβητώ αυτό το καζίνο. Ελπίζω ότι το Casino Guro θα διερευνήσει διεξοδικά αυτήν την υπόθεση για να παρέχει καλύτερες συμβουλές, καθώς όταν μπήκα σε ένα καζίνο διόρθωσα πρώτα το σκορ εδώ και τα δεδομένα πριν από την κατάθεση και αυτό είναι πόσοι άνθρωποι που σας εμπιστεύονται πρέπει να το κάνουν

Αυτόματη μετάφραση:
Pandurolia2022
πριν από 1 έτος

Hello there,

thank you for your input!

Though I understand that the support should do its job and provide guidance, on the other hand, if you know the bonus amount percentage and the wagering requirement, it should not be so hard to make a calculation - as the last resort, of course.

Well, if you checked the casino review, you saw - among the cons - that:

"Live chat support is not available 24/7"

So, I guess it fits 🙁.

If you feel mistreated, however, please submit a complaint. Learn more about the process here.


πριν από 1 έτος

Όλα τα καζίνο δείχνουν την εξέλιξη του μπόνους.. Επίσης, από νωρίς την Παρασκευή έστειλα email και τελειώνουμε την Κυριακή και δεν απάντησαν.. Δηλαδή ένα καζίνο που προσφέρει μπόνους και δεν σε αφήνει να δεις το πρόοδος με οποιονδήποτε τρόπο.. δεν ξέρω, περίεργο.. Νομίζω ότι δεν μπαίνει στο θέμα του υπολογισμού γιατί αν διαβάσεις τους όρους και τις προϋποθέσεις θα καταλάβεις ότι αυτό το καζίνο δεν είναι πολύ διαφανές αν θέλεις και χωρίς αιτιολόγηση ... δεν υπάρχει άλλο καζίνο που να μην δείχνει την πρόοδο του μπόνους, οι αναλήψεις είναι πολύ αμφίβολες, οπότε αν κάνεις λίγο λάθος ή οτιδήποτε άλλο, χάνεις ότι παράγεις... γι' αυτό φεύγω η γνώμη των ανθρώπων σύμφωνα με την εμπειρία μου, ώστε να είναι προσεκτικοί και μου φαίνεται ότι ο γκουρού του καζίνο είναι πολύ υψηλός για αυτό το καζίνο. Χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
Pandurolia2022
πριν από 1 έτος

Hello,

first a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂

Regarding the bonus, I agree with you, this is not a convincing strategy for how to support players and make them feel wanted. And that's why I suggested the complaint. You know, we can't simply lower the rating solely because of your posts, we need to investigate first, this is when the complaints come in.

I guess that you should read more about the resolution center and then decide whether you'd like to place the complaint. These are the consequences:

"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."

It's up to you. 🤔


Radka
πριν από 1 έτος

Γεια, Radka. Συνιστώ πραγματικά να το διερευνήσετε. Σήμερα απάντησαν μετά από 3 μέρες και δεν μου απάντησαν καν στην ερώτηση. Με καλωσόρισαν στο καζίνο μας. ΧΑΧΑΧΑ. unpresentable Λοιπόν, δεν πρόκειται να επιστρέψω εκεί, αλλά επικοινώνησα μαζί σου για να βοηθήσεις τους άλλους για να μην κάνουν το ίδιο λάθος με εμένα. Χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
Pandurolia2022
πριν από 1 έτος

Hello,

that's great, but first, we need you to present some clues preferably by submitting the complaint.

That's why I took the time to properly explain the consequences of unfair behavior.

"I guess that you should read more about the resolution center and then decide whether you'd like to place the complaint."

I can't investigate anything on my own, I'm sorry.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα