Γεια,
πρώτα μια ευγενική υπενθύμιση: χρησιμοποιήστε το κουμπί "απάντηση", διαφορετικά το άτομο στο οποίο γράψατε δεν θα ειδοποιηθεί. Ευχαριστώ 🙂
Όσον αφορά το μπόνους, συμφωνώ μαζί σας, αυτή δεν είναι μια πειστική στρατηγική για το πώς να υποστηρίξετε τους παίκτες και να τους κάνετε να νιώθουν επιθυμητοί. Και γι' αυτό πρότεινα την καταγγελία. Ξέρετε, δεν μπορούμε απλώς να μειώσουμε τη βαθμολογία μόνο και μόνο λόγω των αναρτήσεών σας, πρέπει πρώτα να το ερευνήσουμε, τότε έρχονται τα παράπονα.
Υποθέτω ότι θα πρέπει να διαβάσετε περισσότερα για το κέντρο επίλυσης και στη συνέχεια να αποφασίσετε εάν θέλετε να υποβάλετε την καταγγελία . Αυτές είναι οι συνέπειες:
"Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και δεν είμαστε σε θέση να το επιλύσουμε , κλείνει και κατηγοριοποιείται ως "ανεπίλυτο". Αυτό συμβαίνει όταν το καζίνο είτε δεν μας απαντά είτε αρνείται να κάνει αυτό που θεωρούμε δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση . Δεν θα λάβετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά το παράπονο θα αποθηκευτεί στο σύστημά μας, το καζίνο θα τιμωρηθεί με χαμηλότερη βαθμολογία από εμάς και η κριτική μας για το καζίνο θα προειδοποιήσει τους άλλους παίκτες για το τι συνέβη. Επιπλέον, εάν το καζίνο θέλει για να βελτιώσει την αξιολόγησή του στο μέλλον, θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει την καταγγελία , επομένως υπάρχει πιθανότητα η καταγγελία σας να επιλυθεί αργότερα."
Από σένα εξαρτάται. 🤔
Hello,
first a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
Regarding the bonus, I agree with you, this is not a convincing strategy for how to support players and make them feel wanted. And that's why I suggested the complaint. You know, we can't simply lower the rating solely because of your posts, we need to investigate first, this is when the complaints come in.
I guess that you should read more about the resolution center and then decide whether you'd like to place the complaint. These are the consequences:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
It's up to you. 🤔
Αυτόματη μετάφραση: