πριν από 2 έτη
Γεια, θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση εκτός σύνδεσης. Μπορείτε να μου στείλετε το email σας @ casino.guru
Ευχαριστώ
Hi, I would like to ask you a question offline. Can you send me your email @ casino.guru
Thanks
0
Γεια, θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση εκτός σύνδεσης. Μπορείτε να μου στείλετε το email σας @ casino.guru
Ευχαριστώ
Hi, I would like to ask you a question offline. Can you send me your email @ casino.guru
Thanks
Radka, Θα πρέπει να διαβάσετε όλες τις κριτικές χρηστών από όλα τα καζίνο και να βασίσετε τη φήμη των καζίνο, τη βαθμολογία σε παίκτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα σε πραγματικό χρόνο. Μερικά από τα καζίνο στα οποία έπαιξα έχουν 30 ανεπίλυτα παράπονα, αλλά στο μεταξύ έχουν τέλεια φήμη; πώς θα μπορούσε να είναι αυτό;…
Radka, You should read all the user reviews from all the casinos and base the casinos reputation, rating on players that are experiencing problems in realtime.. Some of the casinos that I played at have 30 unsolved complaints but meanwhile they have a perfect reputation? how could that be?...
Χαίρετε,
Επιτρέψτε μου να δείξω στο Cryptoreels. Λαμβάνουμε υπόψη πολλούς παράγοντες όπως:
Σε αυτή την περίπτωση, δεν υπάρχει προς το παρόν καμία ανοιχτή καταγγελία καθώς και ούτε μία συνολικά.
Εάν θέλετε να ρωτήσετε για ένα διαφορετικό καζίνο, κάντε το στο νήμα του. Θα προσπαθήσω να δώσω μια απάντηση.
Ευχαριστώ.
Hello,
Allow me to demonstrate on Cryptoreels. We get several factors into consideration such as:
In this case, there is currently no open complaint as well as not a single one in total.
If you would like to ask about a different casino, please do so in its thread. I will try to provide an aswer.
Thank you.
θα ήθελα βοήθεια.
Είμαι από τη Βραζιλία και είχα κέρδη με τις δωρεάν περιστροφές. Θα ήθελα να μάθω πώς να αποσύρω τα κέρδη μου. Επειδή φαίνεται ότι ο λογαριασμός μου δεν έχει πρόσβαση στο τμήμα ταμείου.
I would like help.
I'm from Brazil and I had winnings with the free spins. I would like to know how to withdraw my winnings. Because it appears that my account is prevented from accessing the cashier part.
Gostaria de ajuda.
Eu sou do brasil e tive ganhos com as rodadas gratis.gostaria de saber como conseguir retirar meus ganhos . Pois esta aparecendo que minha conta esta impedida de acessar a parte do caixa.
Γεια σας,
Δυστυχώς, θα πρέπει να ρωτήσετε το προσωπικό του καζίνο, να δοκιμάσετε τη ζωντανή συνομιλία τους λέγοντας κάτι σαν "Πώς μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδών μου, παρακαλώ;"
Λάβετε υπόψη ότι μπορεί να χρειαστεί να κάνετε κατάθεση πρώτα για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη τυχόν κερδών. Υποψιάζομαι επίσης κάποιο μέγιστο όριο εξαργύρωσης όταν πρόκειται για κέρδη που προέρχονται από το μπόνους.
Hello,
sadly, you should ask the casino's staff, try their live chat saying something like"How can I withdraw my winnings, please?"
Please keep in mind that you may need to deposit first to be able to withdraw any winnings. I'd also suspect some max cashout limit when it comes to winnings coming from the bonus.
Ευχαριστώ για την απάντησή σας και συγγνώμη για την καθυστέρηση να έρθω να σας ευχαριστήσω. Όλα πήγαν καλά. Έλαβα τα κέρδη μου των 150 δολαρίων. Και οι διακομιστές είναι εξαιρετικοί!
Thank you for your reply and sorry for the delay in coming to thank you. All went well. Received my winnings of 150 dollars. And the servers are excellent!
Obrigada por sua resposta e desculpe a demora em vir agradecer. Deu Tudo certo .recebeu meus 150 dólares ganhos . E os atendentes são excelentes!
Γεια σας,
Χαίρομαι που μας ενημερώσατε 🙂 δεν χρειάζεται να ανησυχείτε.
Είναι πάντα ωραίο να βρίσκεις ένα αξιόπιστο καζίνο.
Παίζεις ακόμα εκεί, αναρωτιέμαι; Έχετε επισκεφθεί κάποιο άλλο σπουδαίο καζίνο στο μεταξύ;
Hello,
I'm happy you let us know 🙂 no need to worry.
It's always nice finding a reliable casino.
Do you still play there, I wonder? Have you visited any other great casinos in the meantime?
Ραντκααααα!!!?
ρεεαααα!!!
Το Cryptoreels Casino δεν με έχει πληρώσει για ένα τουρνουά, η νίκη είναι μόνο 100 δολάρια Αμερικάνικα, αλλά είμαι τόσο έκπληκτος που όλα λειτουργούσαν καλά για λίγο μαζί τους μέχρι τώρα διάβασα τους «μικρούς και περιορισμένους» Όρους και Προϋποθέσεις και δεν υπάρχει λόγος να κρατήσω τα κέρδη μου Δεν υπάρχουν ακόμα στον λογαριασμό μου μετά από 6 ώρες που τελείωσε το τουρνουά…
σε αυτό το σημείο είμαι απλώς παρανοϊκός ίσως αλλά δεν έχω καλό προαίσθημα…
Radkaaaaa!!!?
weeeaaaa!!!
Cryptoreels Casino has not pay me for a tournament wining is only 100 dollars American but I’m so surprised everything was working well for a while with them until now I read the "small and limited" T&C and there is no reason to hold my winnings there are not in my account yet after 6 hours that the tournament ended…
at this point I’m just paranoid maybe but I don’t have a good feeling…
Γεια σου!
Χμ, δεν θα έλεγα ότι είσαι παρανοϊκός, το πιο πιθανό είναι ότι είναι απλά η ενοχλητική σου εμπειρία που παίρνεις τον έλεγχο προς το παρόν...
Αν μου επιτρέπεται, νομίζω ότι μετά από λίγες ώρες είναι πολύ νωρίς για πραγματικές αμφιβολίες, ε; 😉
Ας δώσουμε στο καζίνο λίγες μέρες για να προλάβει πρώτα τη νίκη σας. Έχετε λάβει κατά τύχη κάποιου είδους επίσημη επιβεβαίωση που να δηλώνει ότι πραγματικά κερδίσατε; Αυτό είναι συνήθως το πρώτο βήμα 🤔
Ενημερώστε με 💚
Α, και πού είναι οι τρόποι μου τώρα; Πολλά συγχαρητήρια σε εσάς!!!✨🐱🏍🙌
Heyyyy!
Uhm, I would not say you're being paranoid, more likely, it's just your troublesome experience taking control for the moment...
If I may, I think after just several hours it is too early for real doubts, hm? 😉
Let's give the casino a few days to catch up with your victory first. Have you by chance received any sort of official confirmation stating you had actually won? This is usually the first step 🤔
Let me know 💚
Oh, and where are my manners now? Great congratulations to you!!!✨🐱🏍🙌
Μμμ... Έχω ένα στιγμιότυπο οθόνης…
αλλά καμία άλλη επιβεβαίωση
μου είπαν στο chat ότι έχουν μια ενημέρωση λογισμικού και επίσης πρώτα λένε ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 2 ημέρες για να επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω email "με τα κέρδη μου"
ήταν πολύ ευγενικοί αλλά ήμουν τόσο απογοητευμένος ούτως ή άλλως γιατί φοβάμαι τόσο πολύ λόγω του πρώτου σχολίου ο πρώτος πράκτορας που μίλησα είπε κάτι σαν: "επιτρέψτε μου να ελέγξω αν δεν υπάρχει όριο στις πληρωμές για αυτό"
Ήμουν σαν: ε; Τι εννοείς?? Όριο πληρωμών??
μετά δεν το ανέφερε ποτέ ξανά, αλλά αυτό με τρόμαξε!! Χαχαχα!!!
Όχι πάλι παρακαλώ!!! Χαχαχα…
Mmm.. . I have a screenshot…
but no other confirmation
they told me on the chat that they are having a software update andas well first they say it may take up to 2 days to contact me via email "with my winnings"
they have been very polite but I was so frustrated anyways cuz I’m so afraid because of the very first comment the first agent I talked said something like: "let me check if there is no a limit on the payouts for this"
i was like: uh? What do you mean?? Limit of payouts??
then she never mentioned that again, but that scared the crap out of me!! Lol!!!
Not again please!!! Lol…
Ωχ μου!!… Μόλις σου έγραψα τη Βίβλο των απαντήσεων και νομίζω ότι υπήρχε ένα σφάλμα και δεν πέρασα… lol!!!!!
Oh my!!… I just wrote the bible of responses to you and I think there was a glitch and didn’t go through… lol!!!!!
Ωχ όχι! Συγγνώμη που ήμουν μόλις μια σελίδα πίσω στο φόρουμ, υπάρχει η απάντησή μου… lol!!
Oh no! Sorry I was just a page back on the forum there is my response… lol!!
Ναι!!!!
το πρόβλημα λύθηκε!
Κοίτα!
οφφ! Μεγάλος τρόμος! Είμαι τόσο ααα…"scaredy-cat" τώρα… lol!
ευχαριστούμε για την υποστήριξή σου αγαπητή Radka!
είναι το μόνο που μετράει!
luv,
Λίλη.
Yay!!!!
problem solved!
look!
ooff! Big scare! I’m such a a a…"scaredy-cat" now… lol!
thanks for your support dear Radka!
it’s all that counts!
luv,
Lili.
Ρααααααααααααα!!?
Μάντεψε???
τώρα αυτό το θέμα χειροτέρεψε, με πλήρωσαν διπλά γιατί το σύστημα πρόσθεσε αυτόματα τη νίκη Μόλις πρόσφατα ο μάνατζερ πρόσθεσε χειροκίνητα τα ιδρύματα, του στέλνω email ενημερώνοντάς τον, αλλά το περίπλοκο είναι ότι έπαιζα απλώς το τουρνουά μου και αγοράζοντας πρόσθετα χωρίς να το προσέξω χρησιμοποιούσα τα χρήματα της υπερπληρωμής που χρησιμοποίησα λιγότερα από 10 δολάρια γιατί έπρεπε να είχα τουλάχιστον 100 περισσότερα δεξιά, αλλά μου έμειναν μόνο 90 και ήμουν μπερδεμένος γιατί στην πραγματικότητα δεν έπρεπε να είχα σχεδόν τίποτα ή Δεν έχει μείνει τίποτα, έτσι έλεγξα το ιστορικό και ναι, επιβεβαίωσα, έχω διπλασιαστεί σχεδόν στο τέλος του τρέχοντος (σε εξέλιξη) χρόνου παιχνιδιού μου στο τουρνουά.
ρεεεεαααα!
Απλώς δεν μπορώ να κάνω διάλειμμα!
χαχαχα!
το χειρότερο είναι ότι είμαι πάλι στην πρώτη θέση! Κι αν ακυρώσουν τη συμμετοχή μου στο τουρνουά;;; Εεεεααααα!
Είμαι τόσο ενοχλημένος!!… ανησυχώ και φοβάμαι!!…
Raaaaaadkaaaaaa!!?
guess what???
now this issue got worse, they have double-paid me cuz the system added automatically the win Just recently after the manager had added manually the founds, I email him letting him know that, but the complication is that I was just playing my tournament and buying add ons without noticing I was using the overpayment money I used less than 10 dollars because I should’ve have at least 100 more right but I only have 90-something left and I was confused because actually I should’ve have near nothing or nothing at all left, so I checked the history and yes, I confirmed, I have been pay double almost at the end of my current (running) tournament playing time.
weeeeeaaaaa!
I just can’t caught a break!
lol!
the worst part is that I’m in first place again! What if they cancel my tournament participation??? Weeeeaaaaa!
I’m so annoyed!!… worried and afraid!!…
Είμαι εδώ, Λίλη.
Κράτα το κεφάλι σου δροσερό. Πάρε μια βαθιά ανάσα.
Ενημερώστε το καζίνο και, στη συνέχεια, αφήστε τους λίγο χρόνο να ασχοληθούν με αυτό. Χμ; Θα έλεγα ότι η απόκτηση του βραβείου που κέρδισε δύο φορές είναι στην πραγματικότητα ένα καλύτερο θέμα. Απλώς να θυμάσαι ότι πριν από λίγες ώρες ανησυχούσες μήπως πάθεις κάτι. 😉
Προσπαθήστε να είστε υπομονετικοί και μην ανησυχείτε πολύ.
Λάθη συμβαίνουν μερικές φορές, μην το αφήσεις να σε ξεπεράσει 🙏😉💚
Κράτα με ενήμερο 🤞🤞
I'm here, Lili.
Keep your head cool. Take a deep breath.
Inform the casino, then allow them some time to deal with it. Hm? I'd say acquiring the winning prize twice is actually a better kind of issue. Just remember that a few hours back you were quite worried whether you get something at all. 😉
Try to be patient and do not worry too much.
Mistakes happen sometimes, don't let that get over you 🙏😉💚
Keep me up to date 🤞🤞
Ράντκης!!?
(Αν μπορώ να σας πω ψευδώνυμο τώρα, είναι ο τρόπος που «μιλώ μωρό» σε ανθρώπους που μου αρέσουν) χεχε…
συγγνώμη που δεν σας ενημέρωσα ξανά νωρίτερα, όλα καλά τώρα!! Κάλεσα το καζίνο στο τηλέφωνο και εξήγησα, διόρθωσαν το πρόβλημα! Αμέσως και πήρα 25 δολάρια επιπλέον για τα προβλήματά μου, αφαίρεσαν τα περισσότερα χρήματα, αλλά δεν πήραν τα 100 δολάρια που άφησαν 25 στον λογαριασμό μου για να παίξουν και μου είπαν "συνεχίστε".. συνεχίστε να παίζετε ..χε χε!
ναι!!
Είμαι τόσο χαρούμενος!!
είσαι ο πραγματικός γκουρού μου Radkis! Με κρατάς ήσυχη στην τρέλα…
γιατί είσαι cool σαν αγγούρι…
Αναρωτιέμαι αν όντως είχες φρικάρει ποτέ;; Ποτέ??
lol είσαι τόσο φοβερός!
Θέλω να γίνω σαν εσένα όταν μεγαλώσω!
χαχα!
Radkis!!?
(If I can call you a nick name now, is the way I "baby talk" to people I like) heheh…
sorry I didn’t updated you again earlier , all good now !! I called the casino on the phone and explained, they fixed the problem! Right away and I even got prized with extra 25 dollars for my troubles they deducted most of the money but didn’t take the whole 100 dollars they left 25 in my account to play with and they just said "carry on".. keep playing..hehe!
yay!!
I’m so happy!!
you’re my real guru Radkis! You keep me calm in the madness…
cuz you are cool as a cucumber…
I wonder if you actually had ever freak out?? Never??
lol you’re so awesome!
wanna be like you when I grow up!
haha!
😂 Δεν έχω γελάσει έτσι εδώ και πολύ καιρό!
Το σημαντικό είναι ότι το πρόβλημα έχει φύγει τώρα. Συνέχισε να χαμογελάς! Σου αξίζει αυτό!
Ειλικρινά, οφείλω να πω ότι με επαινούσες λίγο υπερβολικά, και αν πάει να φρικάρω, νομίζω ότι είχα την καλή μου μερίδα μικρότερη! 😊 Προς το παρόν, προσπαθώ να είμαι λίγο πιο υπομονετικός και με ενσυναίσθηση, που μερικές φορές είναι οι αδύναμες πλευρές μου.
Σε ευχαριστώ για αυτά τα όμορφα λόγια - όταν μεγαλώσεις μια μέρα, καλύτερα να είσαι ο εαυτός σου. 😉💚
😂 I haven't laughed like this in a long time!
The important thing is that the problem is gone now. Keep smiling! You deserve that!
Honestly, I have to say that you praised me a little too much, and if it goes to freaking out, I think I had my good portion when I was younger! 😊 For now, I try to be a little more patient and empathic, which are sometimes my weak sides.
Thank you for these beautiful words - when you grow up one day, you better be yourself. 😉💚
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.