Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοKakadu casino review

Kakadu casino review

 από albishricouk
|
3.686 προβολές 11 απαντήσεις |
|



Kakadu Casino is a solid web based betting stage that is trusted among numerous players. With a MGA permit from back in 2018, this administrator has figured out how to draw in new and continue to exist clients on account of its week by week advancements and normal rewards.


Kakadu Casino will invite you to the wilderness and a dynamic universe of tropical islands, secret wealth and extraordinary creatures which will go with you on your experience. You can play your games, contend in ordinary competitions, procure motivators and make some large successes. Everybody will have an equivalent chance to track down their fortune at Kakadu Casino, so perhaps it's the ideal opportunity for you to find yours to complete reading.

Έγινε επεξεργασία
Peter14 διέγραψε τη δημοσίευση

The best thing to do would probably be to communicate with Nick and answer his questions. He's described what you need to do to make it apparently okay. Could you take a look at it then?

Έστειλα στο καζίνο ένα πλήρες τραπεζικό αντίγραφο σήμερα, αλλά αυτό εξακολουθεί να μην είναι αρκετό για αυτούς. Υποτίθεται ότι έχω μεταφέρει 20 ευρώ στις 29 Δεκεμβρίου 2024. Θέλουν απόδειξη για αυτό, αλλά δεν υπάρχει, γιατί ο λογαριασμός δεν είχε καλυφθεί μέχρι τις 30 Δεκεμβρίου 2024, οπότε δεν μπορούσα να κάνω τη μεταφορά μέχρι 30 Δεκεμβρίου 2024. Ήθελα να το κάνω στις 27 Δεκεμβρίου 2024, αλλά έπρεπε ακόμα να φτιάξω ένα πρότυπο για 20 ευρώ. Έτσι, τα χρήματα δεν στάλθηκαν μέχρι τις 30 Δεκεμβρίου 2024, και το καζίνο έλαβε επίσης έγγραφα σχετικά με αυτό. Οπότε, όταν έχω τα χρήματά μου, θα αποσυνδεθώ εκεί, δεν χρειάζεστε τέτοιο καζίνο. Είμαι 71 ετών και παίζω εδώ και χρόνια, αλλά δεν έχω ζήσει ποτέ τέτοιο καζίνο και είναι μόνο περίπου 170 ευρώ. Δεν νομίζω ότι θέλουν να πληρώσουν καθόλου, είμαστε τώρα στο 23ο email.

Αυτόματη μετάφραση:
Peter14

I understand, there have been problems with similar cases in the past, if I remember correctly at other casinos, that the money showed up on the bank statement a day late.

Anyway, if you have proof of that, I don't know what else you should provide. Anyway, Nick will be here to try to help and hopefully he will succeed.

I'll keep my fingers crossed.🤞


ασφάλεια ασφάλειας

12:16 (πριν από 2 ώρες)



σε μένα




Αγαπητέ κύριε Brandt,


Τα στιγμιότυπα οθόνης που μας στείλατε αναφέρονται σε μια ανεπιτυχή κατάθεση που εκκρεμούσε πολύ μετά την επιτυχή κατάθεση. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να επαληθεύσουμε τον τρόπο πληρωμής σας από αυτά τα στιγμιότυπα οθόνης. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, ενημερώστε μας εάν τα χρήματα για αυτήν την ανεπιτυχή κατάθεση έχουν επιστραφεί στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Εάν δεν μπορείτε να βρείτε μόνοι σας την επιτυχημένη κατάθεση και δεν θέλετε να μας στείλετε αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού με συναλλαγές που έγιναν μετά τις 30 Δεκεμβρίου, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας και να ζητήσετε μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού που να δείχνει την επιτυχημένη κατάθεση.


Με εκτίμηση,

Τμήμα Ασφαλείας Καζίνο Kakadu



Επισυνάπτεται η κίνηση τραπεζικού λογαριασμού από τον λογαριασμό μου

Αυτόματη μετάφραση:

file Εδώ μπορείτε να δείτε ότι τα χρήματα έφτασαν και έγιναν δεκτά. Μετά από αρκετές προσπάθειες μεταφοράς των χρημάτων, οι οποίες απορρίπτονταν κάθε φορά επειδή η μεταφορά σε πραγματικό χρόνο δεν λειτούργησε, στη συνέχεια τα μετέφεραν κανονικά στο καζίνο, το οποίο στη συνέχεια λειτούργησε. filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Peter14

Yes, I see, and I also noticed that you also communicate with the casino in Complaint. Therefore it will be good if you provide them with what they ask for. They are quite clear, they said that they have already checked something and they need your transaction history from December 30 till today. I don't think that should be a problem for everything to go smoothly. 

Once you send it to them, I firmly believe that there will be no further obstructions. 

Τα πήραν όλα αυτά χθες, λέει 2 εκπτώσεις, 30/12/24 και μετά μέχρι 14/01/25. Τι θέλουν τώρα;

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Μόλις έλαβα πληροφορίες από το καζίνο ότι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως και ότι πρέπει να υποβάλω αίτημα ανάληψης.

Αυτόματη μετάφραση:
Peter14

Great news, I would say, finally. I would also like to point out that I would prefer not to put posts on the forum that may contain some sensitive information and the like. You'd better keep those in the complaints section, where they can make your message locked so that others don't see it. You never know who might use what. 

Now the final step will probably be the withdrawal, so I wonder how long that will take. 

Could you let me know when something changes on this as well? 🙂

Ναι, τα χρήματα ήταν εκεί χθες το απόγευμα και λάβαμε αμέσως ένα email που επιβεβαίωνε ότι είχαμε κλείσει τον λογαριασμό σας. Αλλά σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη και τη βοήθειά σας.

Φυσικά θα αφήσω έξω τη βαθμολογία, έχεις δίκιο.

Χαιρετισμούς από το Αμβούργο

Αυτόματη μετάφραση:
Peter14

So I'm glad you got the money. I see you probably won't be playing in the casino anymore. 

So feel free to leave your user review. 

May you do well. 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα