Γεια, προτού αποφασίσετε να παίξετε σε αυτό το καζίνο, θα σας συνιστούσα να κάνετε μια μικρή έρευνα σχετικά με αυτό.
Αυτό σημαίνει ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση θα πρότεινα οπωσδήποτε να διαβάσετε κριτικές χρηστών , οι οποίες συχνά αποτελούν πηγή χρήσιμων πληροφοριών. Εκτός από αυτά, είναι επίσης καλή ιδέα να εξετάσετε τα παράπονα , όπου θα βρείτε επίσης πληροφορίες που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε εάν αποφασίζετε αν θα παίξετε εκεί ή όχι. Και τα δύο αυτά είναι μια αντανάκλαση των πραγματικών εμπειριών των παικτών, γι' αυτό τα προτείνω.
Όπως έχω δει το καζίνο δεν έχει υψηλό δείκτη ασφάλειας , οπότε θα ήμουν προσεκτικός και θα επέλεγα προσεκτικά.
Τέλος πάντων, έχετε παίξει ακόμα στο καζίνο ή μόλις ετοιμάζεστε και προσπαθείτε να συγκεντρώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες; Ελπίζω κάποιος να έχει επίσης εμπειρία και να μπορεί να σε βοηθήσει.
Hi, before you decide to play in this casino I would recommend you to do a little research about it.
This means that in this particular case I would definitely suggest reading user reviews, which are often a source of useful information. In addition to these, it's also a good idea to look at complaints, where you will also find information that you could use if you are deciding whether to play there or not. Both of these things are a reflection of real players' experiences, so that's why I suggest them.
As I have seen the casino does not have a high safety index, so I would be careful and choose carefully.
Anyway, have you played in the casino yet or are you just getting ready and trying to gather as much information as possible ? I hope someone will also have experience and can help you.
Γεια, προτού αποφασίσετε να παίξετε σε αυτό το καζίνο, θα σας συνιστούσα να κάνετε μια μικρή έρευνα σχετικά με αυτό.
Αυτό σημαίνει ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση θα πρότεινα οπωσδήποτε να διαβάσετε κριτικές χρηστών , οι οποίες συχνά αποτελούν πηγή χρήσιμων πληροφοριών. Εκτός από αυτά, είναι επίσης καλή ιδέα να εξετάσετε τα παράπονα , όπου θα βρείτε επίσης πληροφορίες που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε εάν αποφασίζετε αν θα παίξετε εκεί ή όχι. Και τα δύο αυτά είναι μια αντανάκλαση των πραγματικών εμπειριών των παικτών, γι' αυτό τα προτείνω.
Όπως έχω δει το καζίνο δεν έχει υψηλό δείκτη ασφάλειας , οπότε θα ήμουν προσεκτικός και θα επέλεγα προσεκτικά.
Τέλος πάντων, έχετε παίξει ακόμα στο καζίνο ή μόλις ετοιμάζεστε και προσπαθείτε να συγκεντρώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες; Ελπίζω κάποιος να έχει επίσης εμπειρία και να μπορεί να σε βοηθήσει.
Hi, before you decide to play in this casino I would recommend you to do a little research about it.
This means that in this particular case I would definitely suggest reading user reviews, which are often a source of useful information. In addition to these, it's also a good idea to look at complaints, where you will also find information that you could use if you are deciding whether to play there or not. Both of these things are a reflection of real players' experiences, so that's why I suggest them.
As I have seen the casino does not have a high safety index, so I would be careful and choose carefully.
Anyway, have you played in the casino yet or are you just getting ready and trying to gather as much information as possible ? I hope someone will also have experience and can help you.
I have played and requested some small withdrawals but the approvals are quite delayed....the platform seems friendly to the player and the chat service is immediate....however there is a low withdrawal limit of €500 per day...who has experience let me know his opinion on cazimbo casino
Έχω παίξει και έχω αιτηθεί κάποιες αναληψεις μικρές αλλά καθυστερούν οι εγκρίσεις αρκετά....η πλατφόρμα φαίνεται φιλική προς τον παίκτη και η εξυπηρέτηση με chat άμεση....Ωστόσο υπάρχει χαμηλό όριο ανάληψης 500€ ημερήσιο...οποίος έχει εμπειρία ας πει την άποψη του για το cazimbo casino
Ευχαριστούμε για την ανταπόκρισή σας. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να εγκριθεί η απόσυρση αν μπορώ να ρωτήσω;
Όσο για την πλατφόρμα και την υποστήριξη, είναι υπέροχο που βρήκατε κάποια θετικά στο καζίνο.
Όσον αφορά το όριο ανάληψης, δεν νομίζω ότι είναι υπερβολικό. Η άποψή μας σε αυτή την περίπτωση είναι ότι δεν πρέπει να υπάρχουν όρια ανάληψης. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι δεν θα εξαφανιστούν, επομένως τα δεχόμαστε ως μέρος του οικοσυστήματος του διαδικτυακού τζόγου, εάν είναι αρκετά μεγάλα. Αλλά εάν είναι πολύ περιοριστικά, μειώνουμε τη φήμη μας για το εν λόγω καζίνο.
Αν ποτέ σας ενδιαφέρει, μπορείτε να διαβάσετε τον οδηγό στον συνημμένο σύνδεσμο, ο οποίος περιέχει αρκετά ενδιαφέρουσες και χρήσιμες πληροφορίες: https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#withdrawal-limits
Ελπίζω ότι θα μπορέσετε να βρείτε τις εμπειρίες και άλλων παικτών. Καλή επιτυχία ☘👍
Thank you for your feedback. How long does it take for the withdrawal to be approved if I may ask ?
As for the platform and support, it's great that you found some positives at the casino.
Regarding the withdrawal limit, I don't think it's too much. Our view in this case is that there shouldn't be any withdrawal limits. However, we know that they are not going away, so we accept them as a part of the online gambling ecosystem if they are big enough. But If they are too limiting, we decrease our reputation rating of the casino in question.
If you are ever interested, you can read the guide in the attached link, which contains quite interesting and useful information: https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#withdrawal-limits
I hope that you will be able to find the experiences of other players as well. Good luck ☘👍
Also, so many days and they have not even asked for identification
Επίσης τόσες μέρες και δεν έχουν ζητήσει ούτε ταυτοποίηση
Ω, θα ήθελα να σας βοηθήσω ακόμα, μόνο ο υπάλληλος του καζίνο μπορεί να το κάνει αυτό. Έχετε δοκιμάσει να ρωτήσετε τον πράκτορα ζωντανής συνομιλίας ή στείλατε ένα email για υποστήριξη;
Είστε βέβαιοι ότι κανένα από τα πρόσφατα μηνύματα δεν έχει πέσει στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας ή είναι κρυμμένο κάπου στην ενότητα προώθησης;
Λυπάμαι που το λέω αυτό - χρειαζόμαστε κάποιον από το καζίνο για συνεργασία. 🤔
Oh, I'd like to help you still, only the casino employee can do this. Have you tried asking the live chat agent or sent an email to support?
Are you sure none of the recent messages have fallen into your spam folder or are hidden somewhere in the promo section?
I'm sorry to say that - we need someone from the casino to cooperate. 🤔
Περιμένω πληρωμή από τις 22 Δεκεμβρίου, ο λογαριασμός μου δεν έχει επικυρωθεί ποτέ
I have been waiting for payment since December 22nd, my account has never been validated
Io attendo il pagamento dal 22 dicembre il mio conto non viene mai validato
Γεια σου.
Λυπάμαι που ακούω ότι αντιμετωπίζετε ένα τέτοιο πρόβλημα, ειλικρινά, το άτομο στο οποίο απαντήσατε δεν είναι πλέον μέλος αυτής της κοινότητας. Επομένως, θα ήθελα να παρέμβω και να σας κάνω μερικές ερωτήσεις σχετικά με το πρόβλημα, αν δεν σας πειράζει.
Θα έλεγα ότι η επαφή είναι συνήθως το πιο σημαντικό πράγμα, οπότε είστε σε επαφή με κάποιον από το καζίνο, παρακαλώ; Έχει περάσει αρκετός καιρός από την υποβολή της απόσυρσης. Έχετε στείλει έγγραφα για επικύρωση και έχετε λάβει κάποια απάντηση σχετικά με τη διαδικασία, ίσως;
Ξέρω ότι είναι πολλές οι ερωτήσεις, αλλά απλώς στοχεύω να πάρω περισσότερες πληροφορίες που μπορεί να αποδειχθούν χρήσιμες.
Ενημερώστε με, παρακαλώ.
Hi there.
I'm sorry to hear you're facing such an issue, frankly, the person you replied to is no longer a member of this community. Thus, I'd like to step in and ask you a few questions regarding the problem, if you don't mind.
I'd say contact is usually the most important thing, so are you by any means in contact with someone from the casino, please? It has been quite some time since the withdrawal was submitted. Have you sent documents to be validated, and have you received any response regarding the process, perhaps?
I know it's a lot of questions, but I just aim to get further information that might prove useful.
Let me know, please.
Και τώρα βλέπω ότι οι πληροφορίες ενημερώθηκαν κάπου αλλού . Ωραία, ας το κρατήσουμε στο επίσημο νήμα. 👍
And now I see that the information was updated somewhere else. Good, let's keep it in the official thread. 👍
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.