ΦόρουμΚαζίνοCosmo Casino - γενική συζήτηση

Cosmo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Panders
|
7575 προβολές 40 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
Daniel
πριν από 2 έτη

Είμαι πραγματικά πολύ ευχαριστημένος με το Casino Rewards, έχω παίξει σε διαφορετικές χρονικές περιόδους (χρόνια) σε διαφορετικά καζίνο του ομίλου, τώρα σε πολυτέλεια, είναι αλήθεια ότι με το άνοιγμα διαφορετικών λογαριασμών και το σύστημα πίστης τους ενσωματώθηκε, υπήρξαν προβλήματα κατά καιρούς από οι διαφορετικοί χρήστες, καλέστε τον κωδικό ID ή εισάγετε με το email ή το όνομα χρήστη μου... αλλά ζωντανή συνομιλία 24x7 a1... το λύνουν.

Και αν αποκτήσω πρόσβαση σε μια προσφορά από το email μου και δεν την ενεργοποιήσω στην εφαρμογή, την λύνουν επίσης.

Τώρα, είναι δύσκολο να διατηρήσεις το status, πρέπει να παίξεις... Και αν είναι απογοητευτικό να κατέβεις επίπεδο.

Αλλά θα έλεγα ότι είναι ένα από τα καλύτερα καζίνο.

Είναι αρκετά πλήρης.

Πληρώνουν γρήγορα και έχουν πολλούς τρόπους πληρωμής και ανάληψης.

Προσθέτω...

Η συνομιλία στην πολυτέλεια μεταφράζεται και στα ισπανικά.

Μόλις είδα την κριτική που έχετε για αυτόν τον λόγο το σχόλιό μου.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
claudiamariana
πριν από 2 έτη

Hello and thank you for your information.

Do you know you can write your own user review here? 🙂

πριν από 1 έτος

Είμαι εγγεγραμμένος στο καζίνο Cosmos από το 2017. 2022Αλλά σήμερα δεν πλήρωσα τα κέρδη μου, όλα τα έγγραφα στάλθηκαν και επιβεβαιώθηκαν σε email, καμία απάντηση. Η συνομιλία λειτουργεί μόνο σε κινητά και στα Αγγλικά. Όλα όσα εξηγήθηκαν με τις υπηρεσίες συνομιλίας ήθελαν να ελέγξουν τον λογαριασμό μου, αλλά δεν προέκυψε τίποτα.

Κρίμα που το καζίνο αντιμετωπίζει τους πιστούς πελάτες τόσο άσχημα.

Αυτόματη μετάφραση:
Loretta15477
πριν από 1 έτος

As I can see in the complaint there should be some update today.

I must say the worst thing the casino can do to any player is ignorance. Let's see what happens next, though.

πριν από 10 μήνες

Γεια σε όλους,


Πώς παίζεις στο Cosmos αν δεν επιτρέπονται παίκτες από τη Γερμανία; VPN; Έχουν μόνο Microgaming (το καλύτερο ποτέ); Και αυτό δεν λειτουργεί από τη Γερμανία, έτσι δεν είναι;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
askgambleranki
πριν από 10 μήνες

Hi, as far as I can see, the casino does not accept players from Germany at the moment, so it would not be a good idea to try to get around it by using a VPN, because according to our information they do not support its use. However, I found a list of casinos for you, which might be interesting for you, plus they also include microgaming as you requested. However, the game provider may not be available for all countries, so I recommend that you read the Terms and Conditions or ask the operator. 🙂



Is there anything else you would prefer when choosing a casino ? Do you like any other game providers ? In the context of what is microgaming the best for you ? Let us know.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
askgambleranki
πριν από 10 μήνες

Ναι, αυτό θα είναι επίσης δυνατό στη Γερμανία από το 2017, αλλά δεν ξέρω αν θα είναι ακόμα δυνατό το 2023

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, κέρδισα κάτι στο cosmo Casino μετά από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά τα κέρδη μου βρίσκονται στη λίστα πληρωμών για περισσότερες από 48 ώρες, αλλά δεν έχει υποβληθεί σε επεξεργασία. Μπορεί κάποιος παρακαλώ να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
cn7bh596v4
πριν από 4 μήνες

Hello there.

I can understand that you are a bit frustrated, although we allow casinos 14 full days to verify players and process the payment. Cosmo Casino has got a good safety index, as you can see here, what in this case is a positive thing and it could lead us to a good result for you.

Have you already passed the verification? Sometimes this process can take a little bit longer as the casino has to do all the checks needed so the withdrawal can be processed.

Let us know please whenever there is any update.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Romi
πριν από 4 μήνες

Φυσικά είμαι επαληθευμένος, μου είπαν ότι ο λογαριασμός μου έχει ανεκτέλεστο 84 ευρώ, αλλά δεν διεκπεραίωσαν την ανάληψη μου, αλλά δεν είναι αλήθεια; Έλεγξα τον τραπεζικό μου λογαριασμό και δεν έγινε επιστροφή χρημάτων, αλλά πρέπει ακόμα να πληρώσω, φυσικά το cosmo casino προσπαθήστε πάντα να ακυρώνω τα κέρδη μου και να συνεχίζω να παίζω και να χάνω! Αυτός είναι ο τρόπος τους (πολύ φτηνός) τώρα πρέπει να περιμένω άλλες 48 ώρες για την πληρωμή μου... Αν ξαναβρείτε κάτι μετά από 48 ώρες

Αυτόματη μετάφραση:
cn7bh596v4
πριν από 4 μήνες

You know what? I would ask your bank whether there is a pending chargeback operation reserved in the system. This is the least you can do. I would certainly try that. Then, you can present the official response to the casino.

How bad could that be?

πριν από 4 μήνες

Ευχαριστώ 🙏, δεν χρειάζεται να ρωτήσω την τράπεζα, όλα φαίνονται στις καταστάσεις λογαριασμού, το cosmo Casino προσπαθεί πάντα να με κάνει να ακυρώσω τα κέρδη μου και να συνεχίσω να παίζω, τώρα περιμένω να με πληρώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
cn7bh596v4
πριν από 3 μήνες

I see...it was just a thought. 🙁 I'm sorry to say that; it seems you should complain instead. There is little else to come up with. Are you familiar with the process?

This guide focused on complaints might help. I'll be here if you have questions, ok?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
cn7bh596v4
πριν από 3 μήνες

I think sometimes getting informed is not a bad idea but whatever you think. 

However, the way you write it makes me think that it didn't happen for the first time, so how is it, have you had a similar experience in this casino ? I would also like to add that a few days is not a disaster yet, so we will see how the whole thing will turn out.

Be sure to keep me updated with more information, because if there are issues and the casino doesn't pay you out after 14 days, our team will try to help you. 🙂

Jaro
πριν από 3 μήνες

Ευχαριστώ πολύ 😊

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, προσπαθώ να λαμβάνω κατάσταση των καταθέσεων μου στο Cosmo Casino τουλάχιστον μία φορά το μήνα εδώ και μισό χρόνο από την εγγραφή μου, αλλά απλώς δεν λαμβάνω απάντηση από την υποστήριξη ή κάτι παρόμοιο. Αν και το καζίνο είναι υποχρεωμένο σύμφωνα με τον GDPR να μου στείλει ένα τέτοιο απόσπασμα κατόπιν αιτήματος. Όταν κοιτάζω στον λογαριασμό μου στο καζίνο, το βλέπω μόνο για 1 χρόνο, αλλά το θέλω από τα τελευταία 5-6 χρόνια. Τι άλλο μπορείτε να κάνετε για να λάβετε πληροφορίες;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
meyersusanne51
πριν από 3 μήνες

Hello there. Sorry to hear that the casino support is not responding to your requests. Unfortunately we won't be in any help with this kind of issue. Have you tried to contact them thru live chat and by email as well? They should give you this kind of information, as you said, and also inform you, if there was some kind of change in the casino, let's say, and therefore they do not have any older list of this kind.🤷‍♀️

Romi
πριν από 3 μήνες

Ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν έχω λάβει ακόμη email σχετικά με το πρόβλημά μου, το μόνο που λαμβάνω από αυτούς είναι ποια νέα παιχνίδια ή μπόνους υπάρχουν. Τότε μάλλον θα πρέπει να συνεχίσω να ψάχνω πώς να λάβω μια δήλωση από τον λογαριασμό μου, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για μένα. Η τελευταία λύση θα ήταν να προσλάβω έναν δικηγόρο, κάτι που πραγματικά θέλω να αποφύγω.

Αυτόματη μετάφραση:
meyersusanne51
πριν από 3 μήνες

I realize that you want to have as little trouble with this as possible and you would prefer to resolve it all smoothly. As Romi wrote, in this case the casino itself will have to provide you with such information, but I'm not sure if they keep such documents for 5-6 years. It might be a good idea to ask. 

Also, as suggested, the most sensible thing to do would be to write an email and explain your situation and hopefully the casino will write you back and tell you whether or not they can provide you with something like that. 

Would you try it ? 

πριν από 3 μήνες

Ναι, φυσικά θα το δοκίμαζα για τελευταία φορά. Κανονικά τέτοια έγγραφα θα πρέπει να φυλάσσονται ως αποδεικτικά στοιχεία για 10 χρόνια.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα