ΦόρουμΚαζίνοCopaGolBet Casino - γενική συζήτηση

CopaGolBet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Acp1011
|
1486 προβολές 18 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το CopaGolBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Κακή ιστοσελίδα.

Δεν πληρώνουν αναλήψεις

Ακυρώνουν τα κέρδη τους, δεν πληρώνουν την ανάληψη και διεκδικούν δόλια παιχνίδια και ισχυρίζονται ότι η έξοδος από τον κουλοχέρη και η επιστροφή (στην περίπτωσή μου ο κουλοχέρης σταμάτησε να παίζει στο κινητό τηλέφωνο) είναι ένα δόλιο παιχνίδι και στη συνέχεια διεκδικούν μπόνους.

Εν συντομία

Διεκδικούν παραλογισμούς που δεν υπάρχουν για να μην πληρώσουν την ανάληψη και να προσθέσουν στα κέρδη τους.

Κοιτάξτε τον ισχυρισμό εδώ ότι το κάνουν με αρκετούς πελάτες να μην πληρώνουν αναλήψεις

Αυτόματη μετάφραση:
Acp1011
πριν από 1 έτος

Could you explain the "fraudulent plays" to me, please? I would like to understand this part clearly.

It's great you went through the process of submitting the complaint already, I hope we will find the issue.

Radka
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς, απάτησαν 3 άλλους παίκτες, προσποιούνται ότι το άτομο απάτησε και μπλοκάρουν τις αναλήψεις, μεγάλες αναλήψεις που δεν πληρώνουν, να είστε προσεκτικοί με αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτόματη μετάφραση:
Caniggia2021
πριν από 1 έτος

Did the casino also give a reason how they cheated and why they blocked their wins ? 

Additionally, have you had any experience with them or have only friends had it ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Γεια σου Jairo, έχουμε ομάδες Casino WhatsApp, υπάρχουν 4 ομάδες με περισσότερους από 600 παίκτες, όλοι παίζουμε την ίδια μέρα στα ίδια καζίνο, όταν έχεις υπόλοιπο πάνω από 2 χιλιάδες BRL ή 500 USD, δεν το επιτρέπουν αποσύρεις, τα υπόλοιπα χαμηλά αφήνουν, υψηλά υπόλοιπα εφεύρε πολλές δικαιολογίες για απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Και δεν καταλαβαίνω γιατί μεσολαβούν τα σχόλιά μου, απλώς αναφέρω κάποια δόλια καζίνο, τα οποία κρατούν τα χρήματά μας, για να μην υποστούν οι άλλοι χρήστες αυτό που πάθαμε.

Αυτόματη μετάφραση:
Caniggia2021
πριν από 1 έτος

This is a forum, and by asking questions, we aim to provide additional information.

That's actually not a moderation 🙂

You are a skilled user, so I'm sure you know we won't just leave such posts without a response, we constantly seek complex explanations to provide even passive readers with the further benefit of knowledge.

I'm also sure you know that such players you deem scammed by casinos should come here personally and preferably submit a complaint - to support such a claim.

Additionally, those players are welcome to write an honest user review.

Radka
πριν από 1 έτος

Έχω ήδη ζητήσει από έναν να κάνει μια καταγγελία και άλλοι θα έρθουν, δεν ήξεραν όλοι για τον γκουρού του Καζίνο, τα περισσότερα διαδικτυακά καζίνο σήμερα κάνουν απάτες εδώ στη Βραζιλία, δεν ξέρουν όλοι ότι μπορούν να κάνουν παράπονα, γιατί εδώ στη Βραζιλία δεν υπάρχει νομιμοποιημένο Καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Caniggia2021
πριν από 1 έτος

Yes, I see. Just do not worry. On our side, we mainly focus on fairness and ways to help players in need.

The question of legality is important, but when it comes to fairness and support, this is the way we approach cases. So, I have a kind plea: if you know about others who found themselves in a tough situation, let them know there is a free feature called Complaints available anytime and to all.

How does that sound to you now?

πριν από 8 μήνες

Έχω παραπονεθεί για τα πάντα.

Ήρθα εδώ για να σας προειδοποιήσω για αυτόν τον ιστότοπο.

Εξαπατούν πολλούς πελάτες


Αυτόματη μετάφραση:
Acp1011
πριν από 8 μήνες

Hello, I saw that you have filed a complaint about this problem. So the point is that the casino took your winnings and deposit and you don't really know what they accused you of ? Fraudalent betting was explained to you more ? I ask because it would certainly be useful to know in more detail what you violated. 

However, in the meantime, it would be good to answer Petronela's questions so that she can then move on in your case and you can shorten the time for resolution. Would that be possible ? You can do so on this link.

Anyway, if you have something new, be sure to let me know.

I'll be waiting.

πριν από 3 μήνες

Η Copagolbet δεν πληρώνει αναλήψεις, μπήκα χωρίς να χρησιμοποιήσω το μπόνους, μόνο με το πραγματικό μου υπόλοιπο κατάφερα να βγάλω 5.000,00, το σπίτι κατάσχεσε τα κέρδη μου και με ενημέρωσε ότι έκανα δόλια παιχνίδια.

Είχα κάνει ήδη 3 καταθέσεις και έχασα τα πάντα, όταν κατάφερα να κερδίσω αντέστρεψαν έναν λόγο και δεν πλήρωσαν.

Αυτόματη μετάφραση:
Mesquita1288
πριν από 3 μήνες

Hello, did the casino also explain to you what fraudalent plays mean ? What specifically did you violate ? 

I have one more important question, is your case about sports betting or did you play some casino games ? 

Mesquita1288
πριν από 3 μήνες

Είναι φυσιολογικό για αυτό το σπίτι, έχεις κερδίσει πολλά, κάτι θα εφεύρουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Έπαιζα μόνο κουλοχέρηδες Καζίνο, μου είπαν κάτι για τα ποσά στοιχημάτων, για παράδειγμα ήμουν σε χαμηλό στοίχημα και έβαλα ένα πολύ υψηλό στοίχημα, θυμίζοντας ότι δεν έπαιζα με μπόνους, έπαιζα μόνο με το πραγματικό υπόλοιπό μου. Είμαι εδώ απλώς για να προειδοποιήσω άλλους ανθρώπους να μην συμμετάσχουν, επειδή πληρώνουν χαμηλές αναλήψεις, αλλά υψηλές αναλήψεις ισχυρίζονται ότι είναι απάτη και κατάσχουν τα κέρδη.

Αυτόματη μετάφραση:
Mesquita1288
πριν από 3 μήνες

In this case, I would recommend filing a complaint because it doesn't seem like a fair reason to take away your winnings. Do you think you'll go for it ? Our team would investigate everything relevant and hopefully be able to help you.

Let me know how you decide. 

πριν από 3 μήνες

Έχουν περάσει μερικούς μήνες τώρα, τη στιγμή που διέγραψα ακόμη και τον λογαριασμό επειδή ήμουν τόσο αναστατωμένος, απλώς το γράφω εδώ για να μην χρειαστεί να το περάσουν άλλοι άνθρωποι.

Αυτόματη μετάφραση:
Mesquita1288
πριν από 3 μήνες

Oh, I'm so sorry we could not assist you with this! Even though I hope you will never come across similar problem, if you ever have doubts, visit us. Unless the players loses the whole active balance to the casino, our specilaist are eager to investigate the matter.

That being said, I want to thank you for your sharing. I imagine it wasn't an easy experience!


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα