Καλημέρα, δημιούργησα παράπονο στον ιστότοπό σας κατά του καζίνο conquestador, ωστόσο, ενώ το δημιουργούσα επέλεξα την επιλογή καθυστερημένης πληρωμής, η οποία μάλλον έφταιγε τώρα όταν την κοιτάζω πίσω, επειδή περισσότερο δεν μου επιτρέπουν να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου παρά απλώς καθυστερημένη πληρωμή.
Αλλά από την εμφάνιση στον ιστότοπό σας φαίνεται ότι δεν πρόκειται να μου απαντήσετε για άλλες 9 ημέρες επειδή επέλεξα επιλογές καθυστερημένης πληρωμής που ήταν λάθος σε αυτήν την περίπτωση.
Και θα ήθελα να σας ρωτήσω ευγενικά αν μπορείτε να το διορθώσετε, ώστε να λάβω απάντηση από εσάς πιο γρήγορα γιατί θα ήθελα να ακούσω τη συμβουλή σας για κάτι που ζητούν από εμένα, το οποίο είναι πολύ συγκεκριμένο και εξαιρετικά σπάνιο.
Δεν έχω ακούσει ποτέ για αθλητικά βιβλία που ζητούν τέτοιου είδους έγγραφα και χρησιμοποίησα πολλά από αυτά τα τελευταία χρόνια.
Θέλω να προσθέσω ότι ο λογαριασμός μου στο καζίνο conquestador έχει επαληθευτεί πλήρως.
Είδα επίσης σε μία από τις συμβουλές σας κατά τη δημιουργία καταγγελίας ότι ο χρόνος είναι σημαντικός παράγοντας και θα πρέπει να στείλω τα ζητούμενα έγγραφα όσο το δυνατόν γρηγορότερα και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν θέλω να περιμένω 9+ περισσότερες ημέρες για την απάντησή σας και επίσης δεν θέλω να δημιουργήσω άλλο ένα παράπονο στον ιστότοπό σας μόνο επειδή την πρώτη φορά που επέλεξα λάθος επιλογή, για άλλη μια φορά λυπάμαι πολύ γι 'αυτό.
Αλλά όπως είπα, αυτή τη στιγμή ζητούν κάτι που δεν έχει απολύτως τίποτα κοινό με την ταυτότητα και ανησυχώ λίγο για τα πράγματα που ζήτησαν πρόσφατα γιατί μου φαίνεται ότι δεν έχουν δικαιώματα να ζητήσουν κάτι τέτοιο και Δεν βλέπω πώς μπορεί να τους βοηθήσει να προχωρήσουν στην απόσυρσή μου.
Ολόκληρη η ιστορία στο παράπονό μου, δεν θέλω να δημοσιεύσω τον σύνδεσμο προς αυτό εδώ, αλλά είμαι σίγουρος ότι μπορείτε να το βρείτε εύκολα.
Συνειδητοποίησα επίσης ότι δεν μπόρεσα να δω το φόρουμ σας χωρίς να χρησιμοποιήσω VPN, οπότε ίσως και αυτό να είναι κάτι που ίσως θέλετε να ρίξετε μια ματιά, ελπίζω να μην είναι αυτό το πρόβλημα.
Ευχαριστώ και καλή μέρα.
Good day i created complaint on your website against conquestador casino however while i was creating it i selected delayed payment option which was probably fault now when i look back at it because its more about them not allowing me to withdraw my money than just delayed payment.
But from the look of it on your website it looks like you are not going to answer me for 9more days because i selected delayed payment options which was fault in this case.
And i would like to kindly ask you if you can fix it so i can get response from you faster because i would like to hear your advice about something they are asking from me which is very specific and extremely rare.
I have never heard about sportsbooks asking for this type of documents and i used a lot of them in the past years.
I want to add that my account on the conquestador casino is fully verified.
I also saw in one of your tips while creating complaint that time is important factor and i should send requested documents as quickly as possible which is the reason why i dont want to wait 9+ more days for your response and i also dont want to create another complaint on your website only because during the first time i selected wrong option, once again i am very sorry for it.
But as i said, currently they are asking for something that has absolutely nothing in common with identification and i am a little bit worried about the stuff they asked for recently because to me it looks like they have no rights to ask for something like this and i dont see how it can help them to proceess my withdraw.
Full story in my complaint, dont want to post link to it here but i am pretty sure you can easily find it.
I also realised that i wasnt able to see your forum without using a VPN so maybe this is also something you might want to take a look at, hopefully thats not the problem.
Thanks and Have a nice day.
Αυτόματη μετάφραση: