Γειά σου. Ενδιαφέρουσα ερώτηση!
Προς το παρόν δεν έχουμε την επιλογή να φιλτράρουμε τα καζίνο ανά ιδιοκτήτη στον ιστότοπο, αλλά μπορεί να προσπαθήσω να βρω κάτι εσωτερικά. 😀
Έχετε κάποια συγκεκριμένη συμβουλή για το καζίνο για να ξεκινήσω;
Μέχρι στιγμής έχουμε αυτά τα 9:
Καζίνο Sieger
Καζίνο Pedalada10
Καζίνο Tournaverse
Καζίνο Gambetta10
Καζίνο Lucky Bull
Καζίνο b-Bets
Καζίνο Ρέμπραντ
Καζίνο 24Bettle
Big5 Casino
Προσπαθήστε να εστιάσετε σε κριτικές χρηστών ή σε ανοιχτές και κλειστές καταγγελίες. Θα σας διευκολύνω, όσον αφορά τις βαθμολογίες, όλες έχουν "αμφισβητούμενο" - αμφισβητήσιμο.
Μπορείτε να τα βάλετε όλα σε μια μηχανή αναζήτησης και να εστιάσετε στις αναφερόμενες λεπτομέρειες:
Ενημερώστε με αν μάθατε τι ψάχνατε. 🙂
Hello. Interesting question!
We currently don't have the option to filter casinos by owner on the website, but I might try to find something internally. 😀
Do you have a specific casino tip so I can start?
So far we have these 9:
Casino Sieger
Pedalada10 Casino
Tournaverse Casino
Gambetta10 Casino
Lucky Bull Casino
b-Bets Casino
Rembrandt Casino
24Bettle Casino
Big5Casino
Try to focus on user reviews, or open and closed complaints. I'll make it easier for you, as far as ratings are concerned, they all have "questionable" - questionable.
You can put them all in a search engine and focus on the mentioned details:
Let me know if you found out what you were looking for. 🙂
Ahoj. Zajímavý dotaz!
Momentálně nemáme na webu možnost filtrovat kasína podle majitele, ale mohla bych zkusit něco dohledat interně. 😀
Máš nějaký konkrétní tip na kasíno, abych měla kde začít?
Zatím máme těchto 9:
Casino Sieger
Pedalada10 Casino
Tournaverse Casino
Gambeta10 Casino
LuckyBull Casino
b-Bets Casino
Rembrandt Casino
24Bettle Casino
Big5Casino
Zkus se u nich zaměřit na uživatelské recenze, pořípadě otevřené a zavřené stížnosti. Usnadním Ti to, co se týče hodnocení, mají všechna "sporný" - questionable.
Můžeš je všechna postupně dát do načeho vyhledávače a zaměřit se na zmíněné detaily:
Dej mi vědět, zda jsi se dozvěděl, co jsi hledal. 🙂
https://condorgaminggroup.com/our-brands/ εδώ είναι οι μάρκες τους, πιθανότατα περιλαμβάνουν και onestepcasino, όλα δείχνουν ότι πρέπει να στείλω παράπονο, στη b-bets και στο onestepcasino, αφού ζήτησα ανάληψη χρημάτων, οπότε οι αιτήσεις είναι ακόμα σε εκκρεμότητα, ενώ έχω στείλει όλες τις επαληθεύσεις που ζήτησαν στο KYC, περιμένω να περάσουν οι προτεινόμενες 2 εβδομάδες.
https://condorgaminggroup.com/our-brands/ here are their brands, they probably also include onestepcasino, everything is pointing to me having to send a complaint, to b-bets and onestepcasino, since I asked for withdrawal of money, so the applications are still pending, while I have sent all the verifications they requested to KYC, I am waiting for the recommended 2 weeks to pass.
https://condorgaminggroup.com/our-brands/ tady jsou jejich značky, ještě pod ně patří nejspíš onestepcasino, vše směřuje k tomu, že budu muset poslat stížnost, na b-bets a onestepcasino, od té doby, co jsem požádal o výběr peněz, tak jsou žádosti stále čekající, přitom jsem na KYC poslal veškeré ověření, které si vyžádali, čekám až uběhnou 2 týdny, které jsou doporučené.
Λοιπόν, αυτό δεν ακούγεται πολύ καλό. Για μένα φαίνεται ότι το KYC δεν έχει ολοκληρωθεί και αυτό είναι πάντα ένα πρόβλημα. Υποθέτω ότι δεν υπάρχει επικοινωνία ούτε από την υποστήριξη του καζίνο, σωστά;
Φοβάμαι ότι αν δεν ανταποκριθούν, είναι πραγματικά καλύτερο να περιμένετε τώρα. Αν και φυσικά συνειδητοποιώ πόσο περιττό ακούγεται αυτό.
Αν αλλάξει κάτι, θα εκτιμήσουμε σίγουρα μια ενημέρωση.🤞🤞
Well, that doesn't sound very good. To me it looks like KYC is not completed and that is always a problem. I'm assuming there's no communication from the casino support shit either, right?
I'm afraid if they don't respond, it's really best to wait now. Although of course I realize how unnecessary this sounds.
If anything changes, we will definitely appreciate an update.🤞🤞
No, tak to nezní moc dobře. Za mě to vypadá, že KYC není dokončeno a to je vždycky potíž. Předpokládám, že se ani nekoná žádná komunikace ze srany podpory kasína, že?
Já se obávám, že pokud nereagují, je opravdu nyní skutečně nejlepší vyčkat. I když si samozřejmě uvědomuji, jak zbytečně to zní.
Když se cokoliv změní, určitě oceníme update.🤞🤞
Όπως και η σκανδαλώδης, αμελής συμπεριφορά των casinogurus με καζίνο όπως scatterhall, τρελά λεφτά κ.λπ. κλπ κλπ, ρίχνουν ξανά την μπάλα εδώ.
ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ τα καζίνο CONDOR MALTA LIMITED.
Δείτε την ενότητα παραπόνων για τους askgamblers και άλλους καλύτερους ιστότοπους. Τους τελευταίους 4 μήνες καθυστερούν τους παίκτες αριστερά δεξιά και στο κέντρο, κλείνουν λογαριασμούς άδικα, χάνουν αναλήψεις, «ανθρώπινο σφάλμα» καθυστερούν τις αναλήψεις, ακόμη και ΚΟΙΝΟΥΝ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ και βάζουν ημερομηνίες σε δόσεις.
Η ομάδα είναι σε δύσκολη θέση οικονομικά, όλα αυτά είναι τα σημάδια. Υπάρχουν πολλές υποθέσεις που έχουν ανοιχτεί εναντίον τους με το MADRE και το MGA και φαντάζομαι ότι θα σταματήσουν να λειτουργούν ή/και θα ανακληθούν οι άδειες.
Much like casinogurus scandalous, negligent behaviour with casinos like scatterhall, mad money etc etc etc they are again dropping the ball here.
AVOID CONDOR MALTA LIMITED Casinos.
Look at the complaints section on askgamblers and other better sites. For the last 4 months they have been stalling players left right and centre, closing accounts unfairly, losing withdrawals, 'human error' delaying withdrawals and even SPLITTING WITHDRAWALS and putting dates on instalments.
The group is in trouble financially, these are all the signs. There are numerous cases open against them with MADRE and the MGA and I imagine they will out of business and/or license revoked.
Καλως ορισες πισω!
Σταμάτα τις προσβολές, είσαι ένα βήμα από την απαγόρευση. Αν και εκτιμώ την ανησυχία σας και τις πληροφορίες που δίνετε, θυμάμαι επίσης τη στιβαρή, σκανδαλώδη, άθλια, μισητή και πεισματική προσέγγισή σας πολύ καλά από το παρελθόν.
Τελευταία προειδοποίηση. Πάρτο ή φύγε.
Welcome back!
Stop with the insults, you're one step from being banned. Though I appreciate your concern and the information given, I also remember your sturdy, scandalous, lousy, hateful, and stubborn approach very well from the past.
Last warning. Take it or leave.
Όλα όσα είπα βασίζονται σε γεγονότα, βασίζονται στην προηγούμενη συμπεριφορά σας και είναι η ειλικρινής μου γνώμη για τον γκουρού του καζίνο.
είσαι εσύ που με απειλείς.
Θα σου πρότεινα να επικεντρωθείς στο να βοηθάς τους παίκτες και να προειδοποιείς τους παίκτες
Everything I have said is based on fact, based on your previous behaviour and is my honest opinion of casino guru.
it is you who is threatening me.
I would suggest you focus on helping players and warning players
Μην στρίβεις τα λόγια μου. Πρέπει να σε προειδοποιώ όποτε περνάς τη γραμμή. Μην το ξανακάνεις:
"Όπως οι καζίνογκουρους είναι σκανδαλώδεις, αμελείς συμπεριφορές με καζίνο όπως το scatterhall, τα τρελά λεφτά κ.λπ. κλπ κλπ, ρίχνουν ξανά την μπάλα εδώ."
Λάβετε υπόψη ότι θυμάμαι όλες τις προηγούμενες δηλώσεις σας.
Πιστεύω ότι το θέμα είναι αρκετά προφανές. Δεν χρειαζόμαστε παίκτες με άγριες ιδέες για να διαδίδουν αρνητικά vibes εδώ. Καθιστά πολύ πιο περίπλοκο να εστιάσουμε σε αυτό που έχει σημασία - την υποστήριξη των παικτών.
Να έχεις ένα καλό!
Don't twist my words. I must warn you whenever you cross the line. Don't do that again:
"Much like casinogurus scandalous, negligent behaviour with casinos like scatterhall, mad money etc etc etc they are again dropping the ball here."
Keep in mind I remember all your previous statements.
I believe the point is pretty obvious. We do not need players with wild ideas to spread negative vibes here. It makes it much more complicated to focus on what matters -supporting players.
Have a good one!
Εντελώς άσκοπη ανάρτηση.
Εστιάστε στην προειδοποίηση των παικτών και στην ενημέρωση της βάσης δεδομένων σας αντί να χρειάζεται να επιδεικνύετε ψευδή ενσυναίσθηση όπως κάνατε στο φόρουμ του scatterhall.
Completely pointless post.
Focus on warning players and getting your database up to date instead of having to exhibit faux empathy like you did on the scatterhall forum.
απλά ήθελα να ενημερώσω λίγο για την Condor malta ltd, καταρχάς πιστεύω ότι οι trudders έχουν δίκιο και έχουν πραγματικά οικονομικά προβλήματα, ωστόσο τα b-bets με πλήρωσαν πολύ σύντομα μετά από ένα απαιτητικό KYC, το onestep casino είχε ένα ακόμη πιο απαιτητικό KYC, αλλά πρόσφατα μάλλον μετά από 2 μήνες και μετά από επιτυχημένο KYC έστειλαν όλα τα χρήματα, το ερώτημα είναι αν πρέπει να δοκιμάσω άλλα καζίνο από την Condor Malta Ltd..
just wanted to update a bit about condor malta ltd, first of all i think trudders are right and they are really in financial trouble, however b-bets paid me out pretty soon after a demanding KYC, onestep casino had an even more demanding KYC but recently i probably after 2 months and after successful KYC they sent all the money, the question is should I try other casinos from Condor Malta Ltd..
chtěl jsem trochu aktualizovat informace o Condor Malta Ltd, v první řadě si myslím, že má trudders pravdu a mají opravdu finanční potíže, nicméně b-bets mi vyplatilo peníze celkem brzy po náročném KYC, onestep kasino mělo ještě náročnější KYC, ale nedávno mi asi po 2 měsících a po úspěšném KYC poslali veškeré peníze, otázka je, jestli mám zkoušet další kasina od Condor Malta Ltd..
Γεια, δεν είμαι σίγουρος για τα οικονομικά προβλήματα που έχει η Condor Malta Ltd, αλλά δεν μπορώ να το αρνηθώ.
Για να είμαι ειλικρινής, όσον αφορά το αν θα πρέπει να πας να παίξεις σε άλλα καζίνο, νομίζω ότι η τελική απόφαση θα είναι δική σου, αλλά αν είχες πολλές εμπειρίες με το KYC να είναι μια δύσκολη διαδικασία, θα επανεξεταζόμουν να παίξω ξανά στο καζίνο υπό τον Condor. Από την άλλη, πάντα πληρωνόσασταν μέχρι τώρα. Το ερώτημα είναι εάν ο χρόνος για τον οποίο λάβατε τα χρήματα ήταν αποδεκτός για εσάς.
Ό,τι κι αν αποφασίσετε, είναι σίγουρα καλή ιδέα να εξετάσετε τις κριτικές ή τα παράπονα των χρηστών, που θα μπορούσαν να έχουν πολλές χρήσιμες πληροφορίες.
Τέλος, θα αναφέρω απλώς ότι προσέξτε εάν κάνετε κατάθεση σε ένα καζίνο από αυτήν την ομάδα και πριν από αυτό, κάντε την έρευνά σας, παρόλο που δεν εγγυάται. ότι θα έχετε θετικές εμπειρίες. Τα καζίνο αυτής της ομάδας έχουν αμφίβολη φήμη, οπότε να είστε προσεκτικοί. Ωστόσο, εάν αποκτήσετε νέες εμπειρίες, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε.
Hi, I'm not sure about the financial problems Condor Malta Ltd has, but I can't deny it either.
To be honest, as for whether you should go play at other casinos, I think the final decision will be up to you, but if you've had multiple experiences with KYC being a difficult process, I'd reconsider going again play in the casinos under Condor. On the other hand, you have always gotten paid so far. The question is whether the time for which you received the money was acceptable to you.
Whatever you decide, it's definitely a good idea to look at user reviews or complaints, which could have a lot of useful information.
Finally, I'll just mention that be careful if you deposit to a casino from this group and before that, do your research, even though it doesn't guarantee. that you will have positive experiences. Casinos under this group have a dubious reputation, so be careful. However, if you gain new experiences, do not hesitate to let us know.
Ahoj, o finačných problémoch si nie som istý, že by Condor Malta Ltd malo, avšak nemôžem to ani poprieť.
Pravdupovediac, čo sa týka toho, či by si mal ísť hrať do ďalších kasín, myslím, že konečné rozhodnutie bude na tebe, avšak ak máš viacero skúseností s tým, že KYC bol náročný proces, rozmyslel by som si, či by som ešte išiel hrať do kasín pod Condorom. Na druhú stranu si však zatiaľ vždy dostal zaplatené. Otázkou je, či bol pre teba prijateľný čas, za ktorý si peniaze dostal.
Ak by si sa rozhodol už akokoľvek, určite bude dobré si pozrieť uživateľské recenzie alebo sťažnosti, ktoré by mohli mať množstvo užitočných informácii.
Nakoniec teda už len zmienim, že si dávaj pozor, či depozitneš do kasína z tejto skupiny a predtým, si sprav prieskum, aj napriek tomu, že nezaručuje. že budeš mať pozitívne skúsenosti. Reputáciu majú kasína pod touto skupinou pochybnú, takže buď opatrný. Ak však nadobudneš nové skúsenosti, neváhaj nám dať vedieť.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.