Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σου λύθηκε;
Δεν υπάρχει τίποτα στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή οπουδήποτε αλλού, έχω έρθει σε επαφή με την υποστήριξη και ήθελαν να αλλάξω τη διεύθυνση αλληλογραφίας μου. Για να αλλάξουν την αλληλογραφία μου χρειάζονταν υπερβολικό όγκο πληροφοριών. Για παράδειγμα, ο αριθμός της κάρτας μου, ένα στιγμιότυπο οθόνης μιας απόδειξης της τελευταίας μου κατάθεσης από την τράπεζά μου κ.λπ. Μου είπαν ότι η αλλαγή θα διαρκέσει 5 έως 24 ώρες. Έχουν περάσει πάνω από δύο μέρες και τίποτα δεν έχει αλλάξει.
Όταν ρωτήθηκαν απευθείας εάν αυτό είναι ένα κοινό πρόβλημα, απάντησαν κλείνοντας τη συνομιλία. Λοιπόν, ναι, κάντε το αυτό που θέλετε.
I have the exact same problem did it get solved for you?
There's nothing in the spam folder or anywhere else, I've been in contact with support and they wanted me to change my mail address. To change my mail they needed an excessive amount of information. For example my card number, a screenshot of a receipt of my latest deposit from my bank etc. They told me the change would take 5 to 24 hours. It has now been over two days and nothing has changed.
When asked directly if this is a common problem they responded by closing the chat. So yeah make of that what you wish.
Αυτόματη μετάφραση: