Μόλις εγγράφηκα σε αυτό το καζίνο σήμερα, αλλά αφού δεν ισχύει το μπόνους κατάθεσης και δεν υπάρχει διαθέσιμη ζωντανή συνομιλία, επικοινώνησα με την υποστήριξη για να λάβω επιστροφή χρημάτων για την κατάθεσή μου 100 $ AUD (δεν έχω στοιχηματίσει ούτε ένα δολάριο εδώ), ολοκλήρωσα επίσης την αυτοματοποιημένη επαλήθευση.
Ποια είναι η διαδικασία για τις επιστροφές χρημάτων εδώ, εάν χρειάζομαι βοήθεια με ένα παράπονο; υπάρχει μια περίοδος ημερών που πρέπει να περιμένουμε
I've just signed up to this casino today, but after the deposit bonus not applying and no live chat available, I have contacted support to get a refund for my $100 AUD deposit (i have no wagered a single dollar on here), I've also completed the automated verification.
What is the process for refunds on here if I need help with a complaint? is there a period of days we need to wait
Αυτόματη μετάφραση: