Οπότε παίζω σε καζίνο καζίνο rewards και έχουν κλείσει 2 από τον λογαριασμό μου έναν στο grand mondial και έναν στο καζίνο yukongold και είχα μόνο ένα από το καθένα αλλά τα έφτιαξα με 2 διαφορετικά email και δεν υπάρχει τίποτα που να λέει ότι δεν μπορείτε να κάνετε ότι όσο είδα iv έστειλα email διαχείρισης κινδύνου και δεν έχουν απαντήσει γιατί έκλεισε ο λογαριασμός μου, έκλεισε αμέσως μετά την ανάληψη 1500$ μετά την ολοκλήρωση ενός στοιχήματος από πόντους μετρητών μπόνους. Επομένως, οποιαδήποτε ιδέα για το γιατί θα το έκαναν αυτό επειδή δηλώνουν ότι μπορείτε να έχετε έναν λογαριασμό σε κάθε καζίνο που κατέχουν, αλλά τίποτα δεν λέει ότι δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικό email σε καθένα. Νομίζω ότι θα προσπαθήσω να διεκδικήσω πολλούς λογαριασμούς, αλλά έχω μόνο ένα yukongold και ένα grand mondial, οπότε γιατί να ζητήσω πολλούς λογαριασμούς.
So I play on casino rewards casinos and they have closed 2 of my account one on grand mondial and one on yukongold casino and I only had one of each but I made them with 2 diffrent emails and there is nothing that says you can't do that as far as iv seen iv emailed risk management and they have not responded to why my account was closed it was closed right after making a 1500$ withdrawal after completing a wager from bonus cash points. So any idea to why they would have done this because they do state you can have an account with each casino they own but nothing says you can't use a different email on each. I think there going to try and claim multiple accounts but I only have one yukongold and one grand mondial so why call out multiple accounts.