Αγαπητέ γκουρού του καζίνο,
Ένας από τους υπαλλήλους σας, «Laura» από το τμήμα δοκιμών, ήρθε σε επαφή μαζί μου σχετικά με μια ανάρτηση σχετικά με τα ζητήματα υπαναχώρησης 22bet που δηλώνει ότι θα χαρεί να βοηθήσει. Μου συμβούλεψε να δημιουργήσω έναν λογαριασμό skrill και μου είπε τα διάφορα βήματα για να προχωρήσω προκειμένου να επιτρέψω την ανάληψη των χρημάτων μου από 22 στοιχήματα με skrill (χρήματα που κατατέθηκαν αρχικά με τον τρόπο πληρωμής της mastercard)
Έκανα ό, τι μου είπε και είπε ότι θα της πληρώσω 30 € για να την ανταμείψω αν θα με βοηθήσει να πάρει πίσω τα χρήματά μου. Έκανα κατάθεση χρημάτων μέσω skrill με paypal, αλλά δεν μπορώ να καταθέσω 22 στοιχήματα, καθώς τα χρήματα δεν είναι χρήματα τζόγου. (Έκανα κατάθεση με την επιλογή paysafecard) Η επιλογή επιταγής για τζόγο είναι διαθέσιμη μόνο με καταθέσεις μέσω κάρτας VISA και είπε ότι αν της έστειλα επιπλέον 15 € θα άλλαζε 15 € με την κάρτα VISA και καλώδιο στο Skrill μου για να κάνω ανάληψη αλλά ήταν ανέντιμη και συνεχίζει να λέει ότι δεν έλαβε ποτέ τα χρήματα όταν το έκανε σαφώς. Μου ήρθε σε επαφή μαζί μου πριν από λίγες μέρες για να της στείλω τα χρήματα.
Το κάνει πιθανώς σε κάθε απελπισμένο άτομο σε αυτό το φόρουμ. Έχω αποδείξει όλα τα χρήματα και τα αρχεία συναλλαγών και τα μηνύματα που μου ζητούν να στείλω χρήματα για βοήθεια όταν ήξερε ότι θα τα κρατούσε στον εαυτό της. Τον έκανα να μου στείλει το αρχείο συναλλαγών για τη συγκεκριμένη λειτουργία για να μου δώσει απόδειξη ότι λέει την αλήθεια για να μην λάβει, αλλά ξέρω ότι είναι άμεση και της έστειλα χρήματα πριν. Μου έδωσε έναν τόνο δικαιολογίες για να μην το κάνει και ενεργεί εξαιρετικά αμυντικά όταν προσπαθώ απλώς να καταλάβω τι ήταν ευτυχισμένος. Με φαντάζει. Ήταν υπερβολικά ωραία και ύποπτη και αποφάσισα να την πιστέψω καθώς έχω 300 € για ανάληψη και είναι ένα μεγάλο χρηματικό ποσό για μένα.
Είμαι εντελώς σοκαρισμένος και αηδιασμένος που μου συνέβη από το μέλος του προσωπικού σας.
Αυτό είναι σαφώς κλοπή και ανεντιμότητα. Θα προχωρήσω και θα αναλάβω δράση. Η υπόθεσή μου δεν έχει ληφθεί σοβαρά υπόψη και έχω κλαπεί από τα μέλη του προσωπικού σας ...
Μπορώ να στείλω όλα τα αποδεικτικά στοιχεία χωρίς κανένα πρόβλημα. Πήρα στιγμιότυπα οθόνης και ο δίσκος μου είναι καθαρός στο skrill. Έκανα μόνο 3 συναλλαγές, μετρώντας 2 για αυτήν και η skrill είπε ότι τα χρήματα έχουν σταλεί και δεν έχουν χαθεί. Έχω αριθμό συναλλαγής.
Dear Casino Guru,
One of your employees 'Laura' from the test department has contacted me regarding a post about my 22bet withdrawal issues stating she would be happy to help. She advised me to create a skrill account and told me the different steps to proceed in order to enable the withdrawal of my funds from 22 bet with skrill (money deposited by mastercard payment method initially)
I did everything she told me and said i would pay her 30€ to reward her if she would help getting my money back. I deposited money via skrill with paypal but i'm unable to deposit on 22 bet since the money isn't gambling money. (I deposited with paysafecard option) The check option for gambling is only available with deposits via VISA card and she said if I would send her an additionnal 15€ she would convert 15€ with her VISA card and wire to my skrill for me to withdrawal but she has been dishonest and keeps saying she never recieved the money when she clearly did. She contacted me out of the blue a few days ago for me to send her the money.
She probably does that to every desperate person on this forum. I have all proof of money sent and transaction record and e-mails asking me to send money to help when she knew she would keep it to her self. I aked her to send me the transaction record for that specific operation to give me proof she is saying the truth about not recieving but I know it is instant and i have sent her money before. She gave me a ton of excuses not to and is acting extremly defensive when I'm just trying to understand what happended.She has been ghosting me. She has been overly nice and suspicious and I decided to believe her as i've got 300€ to withdraw and it is a large sum of money for me.
I'm completely shocked and disgusted that has happened to me from your staff member.
This is clearly stealing and dishonesty. I will proceed and take action. My case has not been taken seriously and I've been stolen from your staff members...
I can send all aditionnal proof with no problem at all. I took screenshots and my record is clean on skrill. I did only 3 transactions counting 2 for her and skrill said the money has been sent and it is not lost. I have transaction number.