Γεια σας amilsuper, Αν καταλαβαίνω καλά, ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί τώρα, έχω δίκιο; Είστε βέβαιοι ότι ο λογαριασμός σας επαληθεύτηκε πλήρως; Μπορείτε παρακαλώ να μου πείτε πριν από πόσες μέρες ζητήσατε ανάληψη;
Εάν είστε βέβαιοι ότι έχετε συμμορφωθεί με όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις και ότι το καζίνο σας φέρθηκε άσχημα, τότε μπορείτε να δοκιμάσετε να υποβάλετε την καταγγελία εδώ στον ιστότοπό μας .
Hello amilsuper, If I understand correctly , your account is blocked now, am I right? Are you sure your account was fully verified? Could you please tell me how many days ago you requested a withdrawal please?
If you are sure that you have complied with all terms & conditions and casino treated you badly, then you can try submit the complaint here on our website.