Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοChilli777 Casino - γενική συζήτηση

Chilli777 Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Hayley2022
|
3.058 προβολές 15 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Chilli777 Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

They are a scam casino. Criminals who will not pay your winnings. Beware of this casino and the following


CHERRY FIESTA

ARES

4 CROWNS

GAME TECH LIMITED

ANY ADDRESS IN HOLLANDIA CURACAO


Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: casino's links added
Hayley2022
πριν από 2 έτη

Hello,

thank you for your warning. The ARES casino is already on Casino Guru's blacklist, I'm afraid.



πριν από 2 έτη

Μην παίζετε ποτέ στο chilli777, ένα μεγάλο ψέμα, στημένα φρουτάκια, όταν παίζετε ξέρουν ήδη πόσα θα κερδίσετε και θα χάσετε, που σημαίνει ότι δεν κερδίζετε ποτέ. Όλα χειραγωγημένα.

Αυτόματη μετάφραση:
JackerGoya
πριν από 2 έτη

Well,

I can only add that we also found games faked and missing licenses:

file

https://casino.guru/chilli777-casino-review

You lost all your balance I guess. 🙁 Sorry to hear that.

You should always check the casino's reputation before making any deposit.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Περιμένω 210 ευρώ από το καζίνο chili777 από τον Φεβρουάριο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

qwerte

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Περιμένω 210 ευρώ από το καζίνο chili777 από τον Φεβρουάριο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I would not say this is normal. Sadly, it truly seems like a casino with a bad reputation. 🙁

I'd like to ask you a few questions about it:

Have you already passed the KYC (know your customer) verification, please?

In what status is your withdrawal now?

Can you access your account?

What was the last update from the casino concerning your withdrawal?

Radka
πριν από 2 έτη

1 ήταν η πρώτη φορά που το έπαιξα

2 Η κατάσταση απόσυρσής μου είναι σε εκκρεμότητα

3 ναι

4 11 Μαΐου

Αυτόματη μετάφραση:
simona900
πριν από 2 έτη

Hello,

than your for your answers. Did I get it correctly that you have not passed the KYC verification yet?

Unless an exception, your withdrawal will not proceed unless you undergo the account verification.

Since we are talking about such a bad casino, all is possible I guess. 🙁

I think you should submit the complaint, just click/tap here.

Kindly put all questions and your answers to the complaint, it will save us some time.

Thank you.




πριν από 2 μήνες

chilli777.com, doctorspins.com ,cherryfiesta.com ,theredtoucancasino ίδια "ομάδα" καζίνο....τουλάχιστον οι κριτικές με κόκκινο 2. Αυτά δεν έχουν email σε χρήση. Αν θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό...δεν θα λειτουργήσει. Αν ζητήσετε να διαγράψετε τα στοιχεία επικοινωνίας, ούτε αυτό λειτουργεί, αλλά και οι 4 αρχίζουν να στέλνουν ανεπιθύμητα μηνύματα… οι πράκτορες συνομιλίας είναι "πραγματικά επαγγελματίες".....👎

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 2 μήνες

Hmm, I'm quite sorry that it's like this and you don't get good treatment from the casino. 

But how long have you been trying to close your account?

I was going to recommend filing a complaint, but the casino doesn't reply to us, so it probably wouldn't make much sense. 

However, if they didn't resolve it, the safety index would decrease, so that would be the only positive effect.

πριν από 6 ημέρες

Θα μπορούσε ένας γκουρού να συμβουλεύσει πώς να σταματήσετε τα μηνύματα μάρκετινγκ από τα καζίνο...αυτό είναι ήδη Παρενόχληση. Δεν έχω λογαριασμό, δεν έχω εγγραφεί σε μηνύματα μάρκετινγκ. Η "ΚΑΤΑΓΓΡΑΦΗ" στο τέλος του μηνύματος δεν λειτουργεί, δεκάδες email... ζητήθηκε να σταματήσει η αποστολή μηνυμάτων και να διαγραφούν τα στοιχεία επικοινωνίας μου.....καμία αντίδραση. Συζητήσεις που υποσχέθηκαν δεκάδες φορές να "ειδοποιήσουν την ομάδα μάρκετινγκ"......μηνύματα έρχονται καθημερινά....email/SMS.... ΚΑΖΙΝΟ: cherryfiesta, magicwin, lovecasino,chilli,theredtoucan....όλα τα καζίνο με κόκκινες κριτικές.

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 5 ημέρες

I'm sorry; there is nothing I could offer you. I recall several chats I had with other pals, and none of them has found a working solution. 😕

This is indeed a troublesome situation. Perhas they have not responded due to the staff shortage?! It's Christmas time, so it would make sense for a lot of people to get a holiday vacation.

πριν από 5 ημέρες

Radka, ευχαριστώ για την απάντηση. Είναι απίθανο να είναι έλλειψη προσωπικού ή Χριστούγεννα. Αυτή η παρενόχληση συνεχίζεται εδώ και πολύ καιρό και έχω προσπαθήσει να τη σταματήσω δεκάδες ή και εκατοντάδες φορές στο chat και μέσω email. Κάποτε, για παράδειγμα, ένας πράκτορας συνομιλίας γιατρού σχολίασε το αίτημά μου... «δεν θα σταματήσουμε». Κάνοντας κλικ στο "unsubscribe" στα email δεν έχει κανένα αποτέλεσμα... υπόσχονται να αφαιρέσουν το μάρκετινγκ από τις λίστες. Θα μπορούσε η αρχή αδειοδότησης, για παράδειγμα, να βοηθήσει σε αυτό; Τι κερδίζουν αυτά τα καζίνο από αυτή την παρενόχληση/παρενόχληση... όταν δεν έχω καν λογαριασμό παιχνιδιών και δεν κάνω καταθέσεις σε αυτά;

Αυτόματη μετάφραση:
Koppari
πριν από 3 ημέρες

Do you mean if the licensing authority could stop the casinos from advertising?

I highly doubt it, to tell you the truth.

Maybe some kind of blockage could be the solution? 🤔

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα