Εντάξει, φαίνεται ότι δεν καταλαβαίνουμε καλά ο ένας τον άλλον.
Ξεκινήσατε αυτό το νήμα δημοσιεύοντας αναρτήσεις σχετικά με απλήρωτες νίκες τουρνουά. Μετά με ενημέρωσες ότι υπέβαλες την καταγγελία. Ξεκίνησε η καταγγελία "
"Όπως κατάλαβα, υπάρχουν ήδη πάρα πολλά παράπονα για αυτό το καζίνο στο διαδίκτυο! Υποβάλλω άλλο ένα καθώς το καζίνο αρνείται να με αποκλείσει (λόγω του προβλήματος μου με τον τζόγο)! Επίσης παραπονιέμαι για την πολιτική μπόνους (8000 ευρώ) απλά διαγράφηκαν) !"
Σας ζήτησα να δώσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης που δείχνει ότι το καζίνο δεν θέλει να πληρώσει το έπαθλο του τουρνουά μόνο για να ανακαλύψει ότι η καταγγελία αφορά τον αποτυχημένο αυτο-αποκλεισμό και το μπόνους κατάθεσης.
Λοιπόν, έχω χαθεί.
Οπότε, θα περιμένω να εξελιχθεί περαιτέρω το παράπονό σου, μην ξεχάσεις να απαντήσεις στην Κριστίνα για το πόσα κατέθεσες παίρνοντας το μπόνους κατάθεσης, παρακαλώ.
Ok, it seems like we do not understand each other pretty well.
You started this thread by posting about unpaid tournament wins. Then you informed me you submitted the complaint. The complaint start"
"As I could see there are already tons of complaints about this casino on the internet! I hereby submit another one as the casino refuses to self-exclude me (due to my problem gambling)! I also complain about the bonus policy (8000 euros were simply deleted)!"
I asked you to provide a screenshot showing that the casino does not want to pay out the tournament prize only to find out that the complaint is about failed self-exclusion and deposit bonus.
Well, I'm lost.
So, I will wait for your complaint to develop further, don't forget to answer Kristina about how much you deposited while taking the deposit bonus, please.
Αυτόματη μετάφραση: