Ήθελα να μάθω αν κάποιος έχει χρησιμοποιήσει το Silverplay.com; Για να μάθει πώς βρέθηκε για όλα. Σας ευχαριστώ
I wanted to know if anyone has used Silverplay.com? To find out how he found himself for everything. Thank you
Volevo sapere se qualcuno ha utilizzato Silverplay.com ? Per sapere come si è trovato per tutto. Grazie
Γεια σας, αυτό το καζίνο έχει κακή φήμη, δεν θα συνιστούσα να καταθέσετε χρήματα εκεί. Ελέγξτε μόνοι σας: https://casino.guru/silverplay-casino-review#tab=js-tab-discussion
Hello, this casino has a bad reputation, I would not recommend depositing any money there. Check for yourself: https://casino.guru/silverplay-casino-review#tab=js-tab-discussion
Η τραπεζική μεταφορά των 850 € έφτασε στο Neteller σε μεγάλο βαθμό! Πραγματοποιήθηκαν απαραίτητοι έλεγχοι, δυστυχώς με την ανεπιτυχή τραπεζική μεταφορά, αλλά κανένα πρόβλημα στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι!
Bank transfer of € 850 arrived on Neteller in a big way! Necessary checks carried out, unfortunately with the unsuccessful bank transfer, but no problem on the electronic wallet!
Bonifico da € 850 arrivato su Neteller alla grande ! Verifiche necessarie effettuate, purtroppo con il bonifico bancario senza successo, ma sul portafoglio elettronico nessun problema !
Γεια σε όλους και ευχές για καλά Χριστούγεννα. Σχετικά με το review που περιγράφηκε προ ημερών στην πρώτη ανάληψη που έγινε στο Silverplay.com μπορώ να σας πω ότι όλα πήγαν καλά, μόλις έλαβα 850 € στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι μετά από τους απαραίτητους ελέγχους, δυστυχώς μετά από αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες με την τραπεζική μεταφορά! Για να είμαι ειλικρινής μετά από περίπου 10 ημέρες, σχεδόν δεν το ήλπιζα πια, αλλά με μεγάλη έκπληξη σήμερα το πρωί όλα επιλύθηκαν με τον καλύτερο τρόπο, οπότε από την πλευρά μου μπορώ μόνο να πω ότι μετά τους απαραίτητους σχολαστικούς ελέγχους το Silverplay.com πληρώνει ήσυχα οι αναλήψεις παρέχοντας μια «πραγματικά φιλική και άψογη βοήθεια συνομιλίας και email, συγχαρητήρια σε όλο το προσωπικό υποστήριξης και φυσικά ευχαριστώ τον γκουρού του καζίνο για τις πολύτιμες συμβουλές και τις παρεμβάσεις του. Καλά Χριστούγεννα σε όλους εσάς και την οικογένειά σας!
Hello everyone and best wishes for a Merry Christmas. Regarding the review described days ago on the first withdrawal to be made on Silverplay.com I can tell you that everything went well, I just received € 850 on the electronic wallet after the necessary checks, unfortunately after several failed attempts with the bank transfer! To be honest after about 10 days I almost didn't hope for it anymore, but with great surprise this morning everything was resolved in the best way, so for my part I can only say that after the necessary scrupulous checks Silverplay.com quietly pays the withdrawals by providing a ' really friendly and flawless chat and email assistance, congratulations to all the support staff and of course thanks to casino guru for his valuable advice and interventions. Merry Christmas to all of you and your family!
Salve a tutti ed auguri di un buon natale. In merito alla recensione descritta giorni fa sul primo prelievo da effettuare su Silverplay.com posso dirvi che è andato tutto bene,ho appena ricevuto € 850 sul portafoglio elettronico dopo le verifiche necessarie, purtroppo dopo svariati tentativi con il bonifico bancario falliti ! Ad essere sincero dopo circa 10 giorni quasi non ci speravo più, invece con grande sorpresa stamattina si è risolto tutto nel migliore dei modi,quindi da parte mia posso solamente dire che dopo le scrupolose verifiche necessarie Silverplay.com paga tranquillamente i prelievi fornendo un'assistenza in chat e via email veramente amichevole ed impeccabile, complimenti a tutto lo staff di supporto e grazie naturalmente a casino guru per i suoi preziosi consigli ed interventi. Buon natale a tutti a voi e rispettivi familiari !
Μοιάζει με ένα ωραίο χριστουγεννιάτικο δώρο. Συγχαρητήρια και ευχαριστώ για την ενημέρωση 🙂
That look like a nice Christmas present. Congrats and thanks for the update 🙂
Τρομερό καζίνο, πολύ άδικο. Υπάρχουν άλλοι που είναι πολύ πιο αξιόπιστοι και πιο δίκαιοι.
Terrible casino, very unfair. There are others who are far more trustworthy and fairer.
Schreckliches Casino, sehr unfair. Gibt andere, die sind viel vertrauenswürdiger und fairer.
Έχετε δίκιο, έκλεισα αμέσως τον λογαριασμό όταν άρχισαν να παίρνουν 8% για πολλαπλές αναλήψεις, επίσης δεν ήταν δυνατή η ανάληψη των κερδών με τραπεζικό έμβασμα και ως εκ τούτου έπρεπε να δημιουργήσω έναν λογαριασμό σε ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι. Και εν πάση περιπτώσει, ακόμα και για καταθέσεις με κάρτα, ένας χαμός.. 2 στις 3 καταθέσεις ήταν σε εκκρεμότητα, έπρεπε να περιμένουμε 2 μέρες για διαθεσιμότητα στον λογαριασμό του παιχνιδιού. Πιστεύω ότι η διαχείριση ενός διαδικτυακού καζίνο δεν είναι πραγματικά η δουλειά τους. Για να μην αναφέρουμε τις ανατροπές που έπρεπε να κάνω κάθε κατάθεση, ενώ δεν χρησιμοποιούσα τα μπόνους τους παρεμπιπτόντως!
You are right, I immediately closed the account when they started taking 8% for multiple withdrawals, also it was not possible to withdraw the winnings by bank transfer and therefore I had to create an account on an e-wallet. And in any case, even for card deposits, a disaster .. 2 out of 3 deposits were pending, having to wait 2 days for availability on the game account. I believe that running an online casino is not really their job. Not to mention the rollovers I had to go through every deposit while not using their bonuses by the way!
Hai ragione, ho chiuso immediatamente l'account quando hanno iniziato a prendere 8% per i prelievi multipli, inoltre non è stato possibile ritirare le vincite con bonifico bancario e quindi ho dovuto crearmi un'account su un portafoglio elettronico. E comunque pure per i depositi tramite carta un disastro..2 depositi su 3 andavano in sospeso dovendo aspettare pure 2 giorni per la disponibilità sul conto gioco. Credo che gestire un casino online non sia proprio il loro mestiere. Per non parlare dei rollover che dovevo affrontare ogni deposito pur non utilizzando i loro bonus tra l'altro !
Όποτε υπάρχουν εκκρεμείς καταθέσεις, δεν φαίνεται ποτέ καλό. Απλώς δεν πρέπει να συμβεί.
Whenever there are pending deposits, it never looks good. It simply shouldn't happen.
Ποιος ξέρει τι προβλήματα έχουν..! Γιατί οι καταθέσεις μου έγιναν ανάληψη από τον λογαριασμό σε δολάρια ΗΠΑ και όχι σε ευρώ!
Who knows what problems they have ..! Because the deposits were withdrawn from my account in usd and not in euros!
Chissà che problemi hanno..! Perché i depositi venivano prelevati dal mio conto in usd e non in euro !
Έχω μεγάλο πρόβλημα με το silverplay, σε ένα κουλοχέρη μετά από ένα γύρισμα κέρδισα 500 ευρώ με ποντάρισμα 50 σεντ, ώρα να τραβήξω ένα στιγμιότυπο οθόνης για να το στείλω σε έναν φίλο μου, επιστροφή στη σελίδα (έπαιζα με Smartphone στο Google Chrome) και εμφανίζεται η λευκή οθόνη, επιστρέφω στο παιχνίδι και δεν βλέπω πλέον τα κέρδη μου ή τα χρήματα που πιστώνονται στο εικονικό μου πορτοφόλι, γράφω στο chat τους εδώ και μέρες και πάντα λένε ότι διαχειρίζονται ό,τι είναι υπεύθυνος , ότι λυπούνται, ότι πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω email bla.bla bla .... μια πραγματική αηδία αν πραγματικά δεν πληρώσω αυτή τη νίκη
I have a big problem with silverplay, at a slot after a spin I won 500 euros with a 50 cent stake, time to take a screenshot to send to a friend of mine ,, return to the page (I was playing with Smartphone on Google Chrome) and the white screen appears, I return to the game and I no longer see my winnings or the money credited to my virtual wallet, I have been writing to their chat for days and they always say that they are managing everything who is responsible, that they are sorry, that they have to contact me by email bla.bla bla .... a real disgust if I really don't pay this win
Io ho un grosso problema con silverplay,ad una slot dopo uno spin ho vinto 500 euro con puntata da 50 cent,il tempo di fare uno screenshot da.mandare ad un mio amico,,ritorno sulla pagina(giocavo con Smartphone su Google Chrome )e mi compare la schermata bianca,ritorno al gioco e non vedo più la mia vincita ne i soldi accreditati sul mio portafoglio virtuale,sono giorni che scrivo alla loro chat e dicono sempre che sta gestendo il tutto chi di competenza,che gli dispiace,che mi devono contattare via email bla.bla bla....un vero schifo se veramente non mi corrisponderànno questa vincita
Ελπίζω καλά φίλε μου, αλλά έχεις συναντήσει ένα από τα χειρότερα διαδικτυακά καζίνο.
Hopefully well my friend, but you've come across one of the worst online casinos.
Speriamo bene amico mio,ma sei capitato in uno dei peggiori casinò online.
Ξέρω, αλλά αυτό είναι πραγματικά βρώμικο, απλά έτυχε να είναι αμέσως μετά τη νίκη της λευκής οθόνης και χωρίς πίστωση
I know, but this is really dirty, just happened to be right after the white screen win and no credit
Lo so,ma questa è davvero sporca,guardacaso subito dopo la vincita schermata bianca e nessun accredito
Το μόνο καζίνο όπου ήμουν ευχαριστημένος με την υπηρεσία βοήθειας και τις πληρωμές ήταν το PokerStars και όχι κακό επίσης το octocasino '
The only casino where I was happy with the help service and the payments was PokerStars and not bad also octocasino '
L'unico casino dove mi son trovato bene con il servizio di aiuto e i pagamenti è stato PokerStars e non male anche octocasino'
Έχω μεγάλο πρόβλημα με το silverplay, σε ένα κουλοχέρη μετά από ένα γύρισμα κέρδισα 500 ευρώ με ποντάρισμα 50 σεντ, ώρα να τραβήξω ένα στιγμιότυπο οθόνης για να το στείλω σε έναν φίλο μου, επιστροφή στη σελίδα (έπαιζα με Smartphone στο Google Chrome) και εμφανίζεται η λευκή οθόνη, επιστρέφω στο παιχνίδι και δεν βλέπω πλέον τα κέρδη μου ή τα χρήματα που πιστώνονται στο εικονικό μου πορτοφόλι, γράφω στο chat τους εδώ και μέρες και πάντα λένε ότι διαχειρίζονται ό,τι είναι υπεύθυνος , ότι λυπούνται, ότι πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω email bla.bla bla .... μια πραγματική αηδία αν πραγματικά δεν πληρώσω αυτή τη νίκη
I have a big problem with silverplay, at a slot after a spin I won 500 euros with a 50 cent stake, time to take a screenshot to send to a friend of mine ,, return to the page (I was playing with Smartphone on Google Chrome) and the white screen appears, I return to the game and I no longer see my winnings or the money credited to my virtual wallet, I have been writing to their chat for days and they always say that they are managing everything who is responsible, that they are sorry, that they have to contact me by email bla.bla bla .... a real disgust if I really don't pay this win
Io ho un grosso problema con silverplay,ad una slot dopo uno spin ho vinto 500 euro con puntata da 50 cent,il tempo di fare uno screenshot da.mandare ad un mio amico,,ritorno sulla pagina(giocavo con Smartphone su Google Chrome )e mi compare la schermata bianca,ritorno al gioco e non vedo più la mia vincita ne i soldi accreditati sul mio portafoglio virtuale,sono giorni che scrivo alla loro chat e dicono sempre che sta gestendo il tutto chi di competenza,che gli dispiace,che mi devono contattare via email bla.bla bla....un vero schifo se veramente non mi corrisponderànno questa vincita
Γεια σας,
αν όλα πάνε στραβά, υποβάλετε μια καταγγελία εδώ . Φαίνεται ότι το καζίνο επικοινωνεί με την ομάδα παραπόνων μας, οπότε θα το έδινα μια ευκαιρία αν χρειαστεί.
Hello,
if all goes wrong, submit a complaint here. It seems the casino communicates with our complaint team so I would give it a shot if necessary.
Ευχαριστώ, έχει ήδη γίνει μια καταγγελία εδώ στην κατάλληλη ενότητα, ας ελπίσουμε για το καλύτερο
Thanks, a complaint has already been made here in the appropriate section, let's hope for the best
Grazie,già fatto reclamo anche qui nella sezione apposita, speriamo bene
Γεια σας, τι εννοείτε ότι δεν ήταν δυνατή η ανάληψη των κερδών μέσω τραπεζικής μεταφοράς; Έκανα κατάθεση στην Klarna στο silverplay και πλήρωσα μέσω Klarna, αλλά περίμενα 4 μέρες, τα έγγραφα υποτίθεται ότι έχουν ήδη ελεγχθεί, αλλά δεν έχω λάβει ακόμη επιβεβαίωση πληρωμής. Άρα, είναι πιθανό να μην μπορώ να πληρώσω τα χρήματα αμέσως μέσω της Klarna Banking ή να τα κάνω ανάληψη; Θα ήταν ωραίο να μου πείτε κάτι για αυτό. Lg
Hello, what do you mean that it was not possible to withdraw the winnings via bank transfer? I deposited with Klarna at silverplay and paid out via Klarna, but I've been waiting for 4 days, the documents have supposedly already been checked, but I still haven't received a payment confirmation. So it's possible that I can't have the money paid out immediately via Klarna Banking or can withdraw it? It would be nice if you could tell me something about that. Lg
Hallo, was meinst du damit das die Gewinne nicht möglich waren per Banküberweisung abzuheben?Ich habe mit Klarna bei silverplay eingezahlt und per klarna ausgezahlt,allerdings warte ich schon seit 4 Tagen,dokumente wurden angeblich schon überprüft aber eine auszahlungsbestätigung habe ich immernoch nicht erhalten.Also kann es sein das ich das Geld nicht über klarna sofort banking auszahlen lassen kann bzw abheben kann?Wäre nett wenn du mir dazu was sagen könntest.Lg
Γεια, πλήρωσες στο silverplay; Εάν ναι, πόσο καιρό πήρε; Lg
Hey did you pay out at silverplay? If so, how long did it take? Lg
Hey hast du bei silverplay ausgezahlt?Wenn ja ,wie lange hat es gedauert?Lg
Γεια, για μια βδομάδα δεν μπορούσε να ξεκινήσει η μεταφορά στην τράπεζά μου, δεν ξέρω γιατί .. μετά έκανα λογαριασμό Neteller και όλα λύθηκαν, οι αναλήψεις συνήθως πληρώνονται μέσα σε 24 ώρες. Σας συνιστώ να χρησιμοποιήσετε ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι που βρίσκεται στον τρόπο πληρωμής τους. Για να πληρώσουν πληρώνουν αθόρυβα .. αν έχεις ένα από αυτά τα συστήματα!
Hi, for a week the transfer to my bank could not start, I don't know why .. then I made a Neteller account and everything was solved, withdrawals are usually paid within 24 hours. I recommend that you use an e-wallet that is in their payment method. To pay they pay quietly .. if you have one of those systems!
Ciao,per una settimana non riusciva a partire il bonifico verso la mia banca,non so il perché..poi ho fatto un account Neteller e li si è risolto tutto, i ritiri li pagano in genere entro 24 ore. Ti consiglio di utilizzare un portafoglio elettronico che sia nel loro metodo di pagamento. Per pagare pagano tranquillamente..se hai uno di quei sistemi !
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.