Πάντα ήμουν ευχαριστημένος με το Bobcasino όλα αυτά τα χρόνια, μέσα σε λίγες ώρες είχα την πληρωμή μου στην τράπεζα, χρειάστηκε το πολύ μια μέρα. Φέτος, τώρα αρχές Απριλίου, μετά από 5 μέρες είχα ακόμα "εκκρεμότητα πληρωμής". Προληπτικά, έστειλα στιγμιότυπο οθόνης της τελευταίας κατάθεσης στο Bobcasino, αλλά δεν έγινε καμία πληρωμή. Πολύ απογοητευμένος. Θα δοκιμάσω Bitstarz και Vulkanvegas την επόμενη φορά.
I've always been happy with Bobcasino over the years, within a few hours I had my payout in the bank, it took a day at most. This year, now at the beginning of April, after 5 days I still had "pending payment". As a precaution, I sent a screenshot of the last deposit to Bobcasino, but no payment was made. Very disappointed. I will try Bitstarz and Vulkanvegas next time.
Ich war mit Bobcasino die Jahre immer zufrieden, innerhalb ein paar Stunden hatte ich meine Auszahlung auf der Bank, höchstens 1 Tag hat es gedauert. Dieses Jahr, jetzt Anfang April, hatte ich nach 5 Tagen immernoch "Auszahlung ausstehend". Letzte Einzahlung als Screenshot hatte ich vorsorglich an Bobcasino gesendet, aber es kam keine Auszahlung. Sehr enttäuscht. Bitstarz und Vulkanvegas werde ich probieren nächstes Mal.
Πάντα ήμουν ευχαριστημένος με το Bobcasino όλα αυτά τα χρόνια, μέσα σε λίγες ώρες είχα την πληρωμή μου στην τράπεζα, χρειάστηκε το πολύ μια μέρα. Φέτος, τώρα αρχές Απριλίου, μετά από 5 μέρες είχα ακόμα "εκκρεμότητα πληρωμής". Προληπτικά, έστειλα στιγμιότυπο οθόνης της τελευταίας κατάθεσης στο Bobcasino, αλλά δεν έγινε καμία πληρωμή. Πολύ απογοητευμένος. Θα δοκιμάσω Bitstarz και Vulkanvegas την επόμενη φορά.
I've always been happy with Bobcasino over the years, within a few hours I had my payout in the bank, it took a day at most. This year, now at the beginning of April, after 5 days I still had "pending payment". As a precaution, I sent a screenshot of the last deposit to Bobcasino, but no payment was made. Very disappointed. I will try Bitstarz and Vulkanvegas next time.
Ich war mit Bobcasino die Jahre immer zufrieden, innerhalb ein paar Stunden hatte ich meine Auszahlung auf der Bank, höchstens 1 Tag hat es gedauert. Dieses Jahr, jetzt Anfang April, hatte ich nach 5 Tagen immernoch "Auszahlung ausstehend". Letzte Einzahlung als Screenshot hatte ich vorsorglich an Bobcasino gesendet, aber es kam keine Auszahlung. Sehr enttäuscht. Bitstarz und Vulkanvegas werde ich probieren nächstes Mal.
Πάτησα την πληρωμή την 1η Απριλίου το απόγευμα, οπότε περίμενα μέχρι την Πέμπτη 6 χθες. Το είχαν βάλει στο «Top Priority» και ζήτησαν συγγνώμη, μέσω email και live chat. Όταν ρώτησα ποια ήταν η μέγιστη περίοδος πληρωμής, δεν πήρα απάντηση. Μην έχεις όρεξη να περιμένεις μέρες. "Τα λεφτά τρέχουν γρήγορα, όπως τα ηλεκτρικά".😀
I pressed payment on April 1st in the afternoon, so I waited until Thursday the 6th yesterday. They had put it on "Top Priority" and apologized, via email and live chat. When I asked what the maximum payout period was, I didn't get an answer. Don't feel like waiting for days. "Money runs fast, just like electric".😀
Ich hatte am 1. April Nachmittags Auszahlung gedrückt, bis Donnerstag den 6. also gestern gewartet. Sie hatten es auf "Höchste Priorität" gesetzt und sich entschuldigt, per email und im Live-Chat. Auf die Frage was denn die Maximale Auszahlungsdauer sei, habe ich keine Antwort bekommen. Kein Bock immer Tagelang zu warten. "Money runs fast, just like electric".😀
🙂
Λοιπόν, ποια είναι η κατάσταση τώρα; Έφτασαν τα λεφτά;
🙂
So, what is the situation now? Has the money arrived?
Ακύρωσα την πληρωμή στις 6 και μετά τα έπαιξα όλα. Χαζό, αλλά είχα πληρώσει μόνο 100€.
I canceled the payout on the 6th and then gambled it all away. Stupid, but I had only paid in 100€.
Ich hatte die Auszahlung am 6. storniert und dann alles verspielt. Dumm gelaufen, aber ich hatte ja nur 100€ einbezahlt.
Γεια σου.
Αυτό είναι ατυχές, καλό θα ήταν να εκπαιδεύσετε την υπομονή σας. Απλώς φανταστείτε ότι κερδίσατε πολλά και το καζίνο θα εφαρμόσει πρόσθετους ελέγχους και έρευνες. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα πρέπει να περιμένετε.
Ευχαριστώ για την επιστροφή όμως! Σας εύχομαι πιο γρήγορες αναλήψεις όπου κι αν παίζετε 🙏
Hi there.
That's unfortunate, would be good to train your patience. Just imagine you win big, and the casino will apply additional checks and investigations. In such a case, you would have to wait.
Thanks for getting back though! Wish you faster withdrawals anywhere you'll play 🙏
3 χρόνια πληρώνονταν πάντα γρήγορα και καθαρά, μέσα σε λίγες ώρες, ακόμη μεγαλύτερα χρηματικά ποσά. Το να περιμένεις 5 μέρες είναι γελοίο. Bitstarz 3 έως 14 ημέρες χρόνος αναμονής επίσης υπόγεια. Το Luckydays Casino ήταν συνήθως μαζί μου μέσα σε μια μέρα, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον στη Γερμανία. Boomcasino, Duelz, Gambola, τόσα πολλά καζίνο δεν προσφέρουν πλέον τις υπηρεσίες τους στη Γερμανία. Πού μπορώ να βρω υπηρεσία γρήγορης πληρωμής;
3 years always paid out quickly and cleanly, within a few hours, even larger sums of money. Waiting 5 days is ridiculous. Bitstarz 3 to 14 days waiting time also underground. Luckydays Casino was usually with me within a day, but unfortunately it no longer exists in Germany. Boomcasino, Duelz, Gambola, so many casinos no longer offer their services in Germany. Where can I find fast payout service?
3 Jahre immer schnell und sauber ausbezahlt, innerhalb ein paar Stunden, auch grössere Geldbeträge. 5 Tage warten ist eine Frechheit. Bitstarz 3 bis 14 Tage Wartezeit auch unterirdisch. Luckydays Casino war meistens innerhalb eines Tages bei mir, gibt es aber in Deutschland ja leider nicht mehr. Boomcasino, Duelz, Gambola, so viele Casinos bieten in ihren Service in Deutschland nicht mehr an. Wo gibt es schnellen Auszahlservice?
Θα περιηγούσα τις κριτικές των χρηστών για να βρω κάποιες απαντήσεις. Ένας άλλος τρόπος θα ήταν να ελέγξετε τα καζίνο που προσφέρουν άμεσες μεταφορές. Αν και θα ζητούσα πρώτα από το chat για επιβεβαίωση.
Ακόμη και στο καλύτερο διαθέσιμο καζίνο, η πληρωμή σας μπορεί να καθυστερήσει, κυρίως λόγω γεωπολιτικών παραγόντων, τοπικών τραπεζικών περιορισμών και κανονισμών. Δυστυχώς, κανείς δεν μπορεί να σας εγγυηθεί 100% γρήγορη ανάληψη. Δεν θα το τολμούσα, τουλάχιστον.
I would browse the user reviews to find some answers. Another way would be to check casinos offering instant transfers. Though I would ask the chat for confirmation first.
Even in the best casino available your payment can still be delayed, mostly due to geo-political factors, local banking restrictions, and regulations. Sadly, no one can guarantee you 100% quick withdrawal. I wouldn't dare to, at least.
Γεια,
Χθες μετέτρεψα 30 ευρώ σε 550 ευρώ στο Bobcasino και μετά ήθελα να κάνω ανάληψη. Πριν από την πληρωμή, ρώτησα στη ζωντανή συνομιλία εάν ο Bobcasino χρειαζόταν άλλα έγγραφα από εμένα. Όχι, δεν χρειάζεσαι τίποτα αυτή τη στιγμή, ήταν η απάντηση. Στη συνέχεια πληρώνω, η πληρωμή ακυρώνεται μετά από σύντομο χρονικό διάστημα επειδή "δεν προσκομίστηκαν όλα τα έγγραφα": Ο Bobcasino θέλει μια φωτογραφία μιας κατάθεσης από τις 16 Απριλίου. Εκείνη την ημέρα έκανα 3 καταθέσεις, τις οποίες κάνω πάντα μέσω online banking. Απεσταλμένες φωτογραφίες κατάθεσης, και πάλι απόρριψη ανάληψης, όνομα κατόχου τραπεζικού λογαριασμού, αριθμός λογαριασμού, κατάθεση κ.λπ. πρέπει να είναι ορατά. Στέλνω πολλά στιγμιότυπα οθόνης του τραπεζικού μου λογαριασμού στο διαδίκτυο, με οικονομική επισκόπηση, πωλήσεις από τις 16 Απριλίου και λεπτομερή προβολή όλων των καταθέσεων από τις 16 Απριλίου στο bobcasino. Στη συνέχεια, παίζω τα πάντα στοίχημα και σήμερα το πρωί ρωτάω στη ζωντανή συνομιλία γιατί η πληρωμή ακυρώνεται πάντα, πρώτα η υποστήριξη μου λέει ότι πρόκειται για κατάθεση από τις 16 Απριλίου που δεν έγινε μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής. Θα στείλω ξανά όλες τις φωτογραφίες από την προθεσμία από το online banking μου, πληρώνω μόνο μέσω online banking. Έπειτα έρχεται η επίγνωση "εντάξει, όλα φαίνεται να είναι εντάξει, όλα θα πρέπει να κυλήσουν ομαλά με την επόμενη πληρωμή". 😀 (έχω φωτογραφίες του διαλόγου ζωντανής συνομιλίας ως απόδειξη).
Hi,
Yesterday I turned 30 euros into 550 euros at Bobcasino, then I wanted to withdraw. Before the payout, I asked in the live chat whether Bobcasino needed any more documents from me. No, you don't need anything at the moment, was the answer. Then I pay out, the payout is canceled after a short time because "not all documents were brought": Bobcasino wants a photo of a deposit from April 16th. On that day I made 3 deposits, which I always do via online banking. Sent photos of deposit, again withdrawal refused, bank account holder name, account number, deposit, etc. must be visible. I am sending several screenshots of my online banking bank account, with financial overview, sales as of April 16th and detailed view of all deposits as of April 16th to bobcasino. Then I gamble away everything and this morning I ask in the live chat why the payout is always cancelled, first the support tells me it is about a deposit from April 16th that was not made via online banking. I'll send all the photos from the deadline from my online banking again, I only pay in via online banking. Then comes the insight "ok, everything seems to be in order, everything should run smoothly with the next payout". 😀 (I have pictures of the live chat dialog as proof).
Hi,
Gestern hatte ich bei Bobcasino aus 30 euro 550 euro gemacht, dann wollte ich auszahlen. Vor der Auszahlung hatte ich extra im live-chat gefragt, ob bobcasino noch irgendwelche dokumente von mir bräuchte. Nein, sie brauchen zur zeit nichts, war die antwort. Dann zahle ich aus, schon wird dienauszahlung storniert nach kurzer zeit weil "nicht alle dokumente herbeigebracht wurden": Bobcasino will ein foto von einer einzahlung vom 16. April. An dem tag hatte ich 3 einzahlungen, welche ich wie immer nur über online banking mache, getätigt. Fotos von einzahlung geschickt, wieder wird auszahlung abgelehnt, es müsse name des bankkontoinhabers, kontonummer, einzahlung, usw. zu sehen sein. Ich schicke mehrer Screenshots von meinem online banking bankkonto, mit finanzübersicht, umsätzen vom 16. April und detallierte ansicht von allen einzahlungen vom 16. April an bobcasino. Dann verspiele ich alles und heute früh frage ich im live-chat warum auszahlung immer storniert wird, erst sagt mir der support es geht um eine einzahlung vom 16. April, die nicht über online banking gemacht wurde. Ich schicke wieder alle fotos von dem Stichtag von meinem online banking, ich zahle nur über online banking ein. Dann folgt einsicht "ok es scheint so alles in Ordnung zu sein, bei der nächsten Auszahlung sollte alles glatt laufen". 😀 (Bilder von den live-chat dialog habe ich als beweis).
Γεια!
Αυτός ήταν ένας ενδιαφέρον συνδυασμός πολλών πραγμάτων, θα έλεγα. Λοιπόν, λυπάμαι που έχασες τα κέρδη. 🙁
Ειλικρινά, δεν είμαι απολύτως σίγουρος εάν ο χειριστής συνομιλίας έκανε λάθος επιβεβαιώνοντας ότι δεν θα χρειαστούν άλλα έγγραφα, επειδή όπως το βλέπω εγώ, άλλο τμήμα φροντίζει τον λογαριασμό όταν υποβάλλεται η ανάληψη, που σημαίνει ότι η απόδειξη κατάθεσης βρίσκεται στο ερώτηση. ΑΛΛΑ, όπως λέω - αυτό είναι απλώς μια άλλη ερώτηση.
Επιπλέον, τα καζίνο συνήθως δεν δέχονται περικομμένο στιγμιότυπο οθόνης, γίνονται δεκτά μόνο αμετάβλητα full.pdf που εμφανίζουν το πλήρες όνομα και τη διεύθυνση του ιδιοκτήτη. Αυτό είναι φυσιολογικό και λογικό, θα έλεγα.
Θα δώσετε μια ευκαιρία στην πιθανή επόμενη απόσυρση; 🤔
Hi!
That was an interesting combination of several things, I'd say. Well, I'm sorry you lost the winnings. 🙁
Honestly, I'm not entirely sure whether the chat operator made a mistake while confirming no other docs will be needed because the way I see it, another department takes care of the account when the withdrawal is submitted, meaning the proof of deposit is in question. BUT, as I say - this is just another question.
Additionally, casinos usually don't accept a cropped screenshot, only unaltered full.pdf showing the owner's full name plus address are accepted. That is normal and reasonable, I'd say.
Are you going to give the possible next withdrawal a chance? 🤔
Γεια, έκανα 1000 συν στο bobcasino χθες, πληρωμή σε τραπεζικό λογαριασμό σε λιγότερο από 1 ώρα. Ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα με τα καζίνο N1 τα χρόνια εκτός από τις αρχές Απριλίου. Είμαι ικανοποιημένος 🙂
Hi, made 1000 plus at bobcasino yesterday, payout to bank account within less than 1 hour. Never had any problems with N1 Casinos in the years except early April. I'm satisfied 🙂
Hi, hatte gestern 1000 plus bei bobcasino gemacht, auszahlung innerhalb nicht mal 1 einer Stunde auf Bankkonto. Hatte in den Jahren ausser Anfang April nie Probleme mit N1 Casinos. Bin zufrieden 🙂
Απόλυτα θετικό σχόλιο! 😀 Αυτό είναι υπέροχο, αν μπορώ να πω.
Τι θα λέγατε να γράψετε τη δική σας κριτική χρήστη για το τι είναι υπέροχο σε αυτό το καζίνο; Οι φίλοι παίκτες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν πληροφορίες σχετικά με γρήγορες πληρωμές αν με ρωτήσετε 🙂. Θα το αφήσω σε εσάς:
https://de.casino.guru/benutzer-bewertungen
Perfectly positive comment! 😀 That's terrific, if I may say.
How about writing your own user review about what is great in this casino? Fellow players could use info concerning fast payouts if you ask me 🙂. I'll leave that to you:
https://de.casino.guru/benutzer-bewertungen
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.