Γειά σου!
Είναι λυπηρό να σας παρατηρώ ως επιρρεπή παίκτη που επέλεξε να συμμετάσχει σε ένα καζίνο κρυπτονομισμάτων με αρκετά αδύναμη άδεια.
Θα ήθελα να εξηγήσω περαιτέρω, όμως.
Τα Crypto casino είναι πιο κοντά σε ανώνυμα καζίνο και όπως υποδηλώνει το όνομα, προτιμούν να χρησιμοποιούν μη ανιχνεύσιμες πληρωμές κρυπτογράφησης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερη ζήτηση επαλήθευσης, επειδή για παράδειγμα η επαλήθευση της επιλογής πληρωμής με κρυπτογράφηση δεν έχει νόημα. Το πιο σημαντικό, κατά τη γνώμη μου, φαίνεται ότι το σύστημα αυτού του καζίνο εντοπίζει τις ίδιες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλα στοιχεία εγγραφής μόνο όταν δημιουργείται ένας νέος λογαριασμός. Δυστυχώς, μια τόσο απλή ρύθμιση μπορεί να αποφευχθεί αρκετά εύκολα, επομένως μπορεί να καταλήξετε με περισσότερους από έναν ενεργούς λογαριασμούς.
Γενικά, τα κρυπτογραφικά καζίνο θέλουν να παρέχουν στους παίκτες λιγότερη διαχείριση και επιταγές.
Έτσι, κατά τη γνώμη μου, οι ευάλωτοι παίκτες θα πρέπει να αποφεύγουν τα καζίνο με πιο αδύναμα μέτρα KYC, όπως τα ανώνυμα καζίνο και τα μερικώς κρυπτογραφικά καζίνο - ανάλογα με το πόσο καλά το σύστημα αναγνωρίζει "παρόμοια" στοιχεία εγγραφής.
Μαζί με αυτό πηγαίνει και η ποιότητα της άδειας. Γνωρίζατε ότι οι προσπάθειες που κάνουν τα καζίνο για να επαληθεύσουν έναν παίκτη σχετίζονται επίσης με τις άδειές του; Δυστυχώς, το CIL είναι από τα πιο αδύναμα:
"Δυστυχώς, η CIL δεν έχει παρουσία στο διαδίκτυο και οι πληροφορίες σχετικά με αυτές είναι πολύ σπάνιες, επομένως δεν είναι σαφές τι ακριβώς απαιτείται από τους κατόχους άδειας για να μπορούν να λειτουργούν. Επίσης, φαίνεται να δίνεται λίγη προσοχή στις διαδικασίες υπεύθυνου τζόγου και καμία επίσημη καταγγελία διαδικασία για παίκτες. Αυτό θέτει πολλές αμφιβολίες για την ασφάλεια και την αξιοπιστία των καζίνο που λειτουργούν με αυτήν την άδεια, και έτσι οι παίκτες θα πρέπει να προσέχουν σε ποιες τοποθεσίες επιλέγουν να παίξουν."
Επιπλέον: "Οι μόνες πληροφορίες σχετικά με την επικοινωνία με τη ρυθμιστική αρχή είναι μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μπορεί να βρεθεί σε οποιοδήποτε πιστοποιητικό CIL: info@curacaolicensing.com ή helpdesk@curacaolicensing.com ."
Περισσότερες λεπτομέρειες είναι εδώ 👈
Τεχνικά, είναι πολύ κακή υποστήριξη για παίκτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα.
Και πάλι, τολμώ να πω ότι οι εθισμένοι παίκτες θα πρέπει να είναι προσεκτικοί όταν πλησιάζουν σε κρυπτογραφικά καζίνο με αδύναμη άδεια.
Έτσι, όταν ρωτάτε, "Γιατί οι ρυθμιστικές αρχές δεν δίνουν προσοχή σε αυτό. Πού είναι ο νόμος;"
Βάζω στοίχημα ότι η απάντηση είναι δυστυχώς αρκετά προφανής.
Εν πάση περιπτώσει, με απασχολεί το μέρος όπου λέτε ότι το καζίνο δεν απαιτούσε επαλήθευση KYC και ούτω καθεξής. Μπορείτε να ανοίξετε ξανά τον λογαριασμό ή τους λογαριασμούς σας ανά πάσα στιγμή.
Επειδή πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό θέμα, δεν θα βιαζόμουν να βγάλω συμπεράσματα, αν και έχω τη δική μου άποψη για αυτό. Αντίθετα, θα ήθελα να σας ζητήσω να υποβάλετε μια καταγγελία χωρίς χρέωση μέσω του Κέντρου Εξυγίανσης Γκουρού του Καζίνο .
Πιστεύουμε ότι και οι δύο πλευρές θα πρέπει να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή πιθανής ζημιάς που προκαλείται από το άνοιγμα ενός λογαριασμού, αν και κάθε περίπτωση θα πρέπει να εξετάζεται ξεχωριστά. Ως εκ τούτου, θεωρώ ότι το παράπονο, το οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε κάνοντας κλικ/πατώντας αυτόν τον σύνδεσμο 👈, είναι ένα καλό βήμα.
Πιστεύεις ότι μπορείς να το κάνεις αυτό; Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία καταγγελίας ή απλώς αναρωτιέστε τι να κάνετε στη συνέχεια, ενημερώστε μας.
Φροντίζουμε να σας βοηθήσουμε.
Hello!
It is regrettable to observe you as a susceptible player who chose to participate in a cryptocurrency casino with a quite weak license.
I would like to explain further, though.
Crypto casinos are closer to anonymous casinos, and as the name suggests, they prefer to use untrackable crypto payments. This results in lower verification demand, because verifying the crypto payment option makes little sense for instance. More importantly, to me, it seems that this casino's system only spots the same email addresses and other registration details when a new account is created. Sadly, such a simple setting may be avoided quite easily, so you may end up with more than one active account.
In general, crypto casinos want to provide players with less administration and checks.
Thus, in my opinion, vulnerable players should avoid casinos with weaker KYC measures, such as anonymous casinos and partially crypto casinos - depending on how well the system recognizes "similar" registering details.
In hand with that goes the license quality. Did you know the efforts casinos take to verify a player are also related to their licenses? Sadly, the CIL is among the weakest:
"Unfortunately, C.I.L. has no presence online and information about them is very scarce, so it is unclear exactly what is required of licensees for them to be able to operate. There also appears to be little attention to responsible gambling procedures, and no formal complaints procedure for players. This casts a lot of doubt on the safety and reliability of casinos operating under this license, and so players should be careful about which sites they choose to play at."
Additionally: "The only information with regards to contacting the regulator is an e-mail address which can be found on any C.I.L certificate: info@curacaolicensing.com or helpdesk@curacaolicensing.com."
More details are here 👈
Technically, it's quite poor support for players in trouble.
Again, I dare to say that addicted players should be careful when approaching crypto casinos with a weak license.
So, when you ask, "Why the regulators are not paying attention to this. Where is the law ?"
I bet the answer is regrettably quite obvious.
Anyway, I'm concerned about the part where you say that the casino did not require KYC verification and so on. You can reopen your account or accounts anytime.
Since this is a very serious topic, I would not jump to conclusions, though I have my own opinion on it. Instead, I'd like to ask you to submit a free-of-charge complaint through the Casino Guru Resolution Center.
We believe that both sides should take necessary steps to avoid potential harm caused by reopening an account, though each situation should be considered separately. Hence, I feel the complaint, which you can create by clicking/tapping this link 👈, is a good step to take.
Do you think you can do that? If you have further questions regarding the complaint process or just wonder what to do next, please let us know.
We care to help you out.
Αυτόματη μετάφραση: