Αυτή η εταιρεία που διαχειρίζεται τα καζίνο ακραία και brango έχουν πάει σταθερά και ομαλά κατεβαίνοντας για μερικούς μήνες τώρα και σήμερα το πρωί topped αυτό για μένα. Αφού έχω κάνει πολλές σημαντικές καταθέσεις, εξακολουθούν να με denieing Οποιαδήποτε μπόνους δωρεάν περιστροφές ή πίστη. είπαν ότι ο νέος κανόνας είναι Δευ - Πέμπτη πρέπει να κάνει 3 καταθέσεις για να πάρει ένα μπόνους τώρα! Και έκανα ένα δωρεάν μπόνους μετά από κάθε κατάθεση!
Και οι πράκτορες helpdesk, οι οποίοι εξακολουθούν να είναι το ίδιο όνομα πράκτορα που εμφανίζεται στο chat, έχουν αλλάξει σε τεμπέληδες αγενείς ανθρώπους που δεν ενδιαφέρονται για τους παίκτες καζίνο.
Δεν θα συνιστούσα αυτό το καζίνο σε κανέναν εκτός και αν θέλετε να έχετε μια bbad χρόνο!
This company that manages casinos extreme and brango have steadily and smoothly been going downhill for a few months now and this morning topped it off for me. After i have made many a considerable deposits they still are denieing me Any bonus free spins or loyalty . they said the new rule is Mon - Thursday must make 3 deposits to get a bonus now! And I used to get a free bonus after every deposit!
And the helpdesk agents , who are still the same Agent name showing in chat have changed to lazy rude people who care nothing for the casino players.
I would NOT RECOMMEND this casino to anyone unless you want to have a bbad time !