Γεια σας, ελπίζω κάποιος να μπορεί να με ησυχάσει. Άνοιξα έναν λογαριασμό στο Neospin και κατά λάθος κατέθεσα 550 $ αντί για 50 $, επικοινώνησα αμέσως με τη ζωντανή συνομιλία και εξήγησα το τυπογραφικό λάθος και ότι χρειαζόμουν τα χρήματα πίσω. Η προσπάθεια ανάληψης του από τον λογαριασμό μου συνέχιζε να απορρίπτεται. Έστειλα πολλά απελπισμένα email εξηγώντας την κατάστασή μου και ότι αυτό επρόκειτο να με επηρεάσει έντονα οικονομικά, κάτι που προκαλούσε μεγάλη αγωνία. Για άλλη μια φορά, μπήκα στον λογαριασμό για να δω αν μπορώ να κάνω ανάληψη και κλειδώθηκε με ένα μήνυμα που έλεγε αυτο-αποκλεισμός το οποίο δεν έκανα. Έστειλα email στην υποστήριξη πελατών για να ρωτήσω τι συμβαίνει και η απάντηση ήταν ότι είχαν κλείσει τον λογαριασμό μου επειδή παίρνουν πολύ σοβαρά τον υπεύθυνο τζόγο! Κάτι που δεν είχε νόημα, καθώς τα 549 $ μου είναι ακόμα εκεί.. και τώρα ανησυχώ ότι μόλις το έκλεισαν, ώστε να μην χρειαστεί να επιστρέψουν τα χρήματά μου 😰 Τους έχω στείλει email πολλές φορές ελπίζοντας να διαβεβαιώσω ότι τελικά θα επιστραφούν τα χρήματα, αλλά το μόνο που λένε είναι ότι το αίτημά σας διεκπεραιώνεται. .. Για μένα αυτό το λένε θα μπορούσε να αρνηθεί! Έχει ασχοληθεί κανείς με το Neospin στο παρελθόν; Μπορούν απλώς να κρατήσουν την κατάθεσή μου και να κλείσουν τον λογαριασμό μου;
Hello I’m hoping someone can put my mind at ease. I opened an account with Neospin and accidentally deposited $550 instead of $50, I immediately contacted live chat and explained the typo error and that I needed the money back. Trying to withdraw it in my account kept getting rejected. I sent many desperate emails explaining my situation and that financial this was going to acutely effect me which was causing great distress. Once again, I logged into the account to see if I could withdraw and it was locked with a message that said self exclusion which I did not do. I emailed customer support to ask what was going on and there response was they had closed my account because they take responsible gambling very seriously! Which made no sense, as my $549 is still in there.. and now I’m worried they just closed it so they won’t have to refund my money 😰 I have emailed them numerous times hoping for reassurance that I will eventually get refunded but all they say is your request is being processed. .. To me this say it could be denied!Has anyone dealt with Neospin before? Can they just keep my deposit and close my account?