Γεια σου kristofjeep,
Λυπάμαι που αντιμετωπίζετε ένα τέτοιο πρόβλημα τώρα.
Σας προτείνω να υποβάλετε μια καταγγελία, απλώς κάντε κλικ στον σύνδεσμο:
https://casino.guru/complaints/create
Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά φαίνεται ότι ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως, σωστά;
Έχετε αποσυρθεί ποτέ με επιτυχία από τον ιστότοπο στο παρελθόν; Μοιραστείτε τις απαντήσεις σας και οποιαδήποτε σχετική επικοινωνία μέσω της καταγγελίας. Ευχαριστώ.
Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hello kristofjeep,
I'm sorry you're facing such an issue now.
I suggest you submit a complaint, just click the link:
https://casino.guru/complaints/create
Correct me if I'm wrong, but it seems that your account has been fully verified, right?
Have you ever successfully withdrawn from the site before? Please share your answers and any related communication through the complaint. Thank you.
I hope we will be able to help you.
Μπορώ να ξέρω ποιος είναι ο λόγος που δημοσιεύετε μέσω εκτυπώσεων;
Έχετε κάποιο πρόβλημα κατά την ανάρτηση, παρακαλώ;
Εάν αντιμετωπίζετε, σας ζητώ ευγενικά να μοιραστείτε περισσότερες λεπτομέρειες σε αυτό το νήμα:
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/issues-with-writing-on-the-forum#post-27669
Βλέπω ότι πριν από 6 μέρες δημοσίευσες κανονικά.
Στο πρόβλημά σου τώρα:
Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε με την καταγγελία. Αλλά ειλικρινά, αυτό το καζίνο δεν έχει κερδίσει ούτε καλή φήμη. Ελπίζω πραγματικά να μπορέσουμε να βοηθήσουμε.
May I know what is the reason that you're posting via print screens?
Do you have any issues while posting, please?
If you do face, I ask you kindly to share more details in this thread:
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/issues-with-writing-on-the-forum#post-27669
I can see that 6 days ago you posted normally.
To your problem now:
I hope we will be able to help you through the complaint. But frankly, this casino has not earned even a good reputation. I truly hope we could help.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.