ΦόρουμΚαζίνοCasinoBuck - γενική συζήτηση

CasinoBuck - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από fabi22
|
2373 προβολές 9 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το CasinoBuck, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Γεια σας ... περιμένω μια πληρωμή σε buck για πάνω από 24 ώρες. Πάντα κάπως αναβάλλω στη συζήτηση. Δεν έχω πληρώσει ποτέ πριν και είμαι λίγο ανασφαλής ... χρειάζεται μερικές φορές περισσότερο χρόνο εκεί; Παίρνετε τα χρήματά σας;


Γίνομαι πραγματικά νευρικός. Μπορεί κάποιος από τους διαχειριστές εδώ να με βοηθήσει ίσως;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
fabi22
πριν από 2 έτη

Do you already have your account verified in the casino? What do you mean that you're put off in the chat? Do they just stop replying to your questions?

Daniel
πριν από 2 έτη

Hello Daniel, well, they keep telling me my withdrawal is under review and I shall wait. When I ask whats the matter they just answer I shall wait. Completely useless. I am verified. Do you know the casino? Is it maybe really a coincidence and it takes that much time? I am really worried, know it completely differently, especially when you deposit and withdrawal via trustly,..

fabi22
πριν από 2 έτη

Honestly, these issues are pretty common for player from Germany since the new gambling law was introduced there. My private tip is that sending money to a German bank isn't that simple for the casino in case they don't have a German license so they try to find another way and possibilities. For example many German players were forced to withdraw using cryptocurrencies, because the casinos (not this specific one) told them it's not possible to send money to their bank account.

If you keep asking, they won't tell you the reason. That's for sure. The casinos can't say: OK, we know we shouldn't accept German players, but we do it anyways, which causes us some issues with payments and now we need to figure out how to get around it...

Daniel
πριν από 2 έτη

Thank you for your reply. But what can i do then? They don’t even tell me to use another method, they just tell me to wait…

πριν από 2 έτη

ρώτησε ευθέως ... file

(γιατί είναι ο Chris στον επάνω όροφο και γράφω με μια Natalie ... ποιος ξέρει ...)

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
fabi22
πριν από 2 έτη

Honestly, if they ask you to wait, I'd wait. I'd give them max. 2 weeks and then I'd submit a complaint against them.

They¨'re license in Malta, which is a decent licensing authority so you actually have a chance to do something about it in case the withdrawal will be still pending.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Daniel
πριν από 2 έτη

Κατανοητό. Ευχαριστώ πάρα πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
fabi22
πριν από 2 έτη

ρε Φάμπι και έφτασαν κάπως τα λεφτά; Τις καλύτερες ευχές μου

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα