Ευχαριστώ Romi, οπότε βασικά, προσπάθησα να καταθέσω χρήματα και δεν υπήρχαν επιλογές κατάθεσης στη συνηθισμένη σελίδα, άρχισα μια ζωντανή συνομιλία βοήθειας όπου ο λόγος ήταν το κλείσιμο του καζίνο μέχρι το τέλος του έτους, κάτι που με ώθησε να κοιτάξω τα mail μου 😁.
Πραγματικά θλιβερά νέα, ως παίκτης της Νότιας Αφρικής, είχα πραγματικά μια υπέροχη εμπειρία μαζί τους. Ήμουν ανήσυχος όταν ξεκίνησα, αλλά πάντα απολάμβανα την ποικιλία των παιχνιδιών, που πληρώνομαι έγκαιρα και η εξυπηρέτηση πελατών ήταν πάντα εξαιρετική, τα πράγματα πήγαιναν τόσο καλά! Συγκλονιστικό πράγματι.
Εδώ είναι ένα στιγμιότυπο οθόνης της αλληλογραφίας
Thanks Romi, so basically, I tried to deposit funds and there were no deposit options on the usual page, I started a live help chat where the reason was the casino closure by the end of the year, which prompted me to look at my mails😁.
Sad news indeed, as a South African player, I truly have had a wonderful experience with them. I was apprehensive when I started but I've always enjoyed the variety of games, been paid out timeously and the customer service has always been outstanding, thing's were going so well! Shocking indeed.
Here's a screenshot of the mail
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 ημέρες
Αυτόματη μετάφραση: