Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasino Tropez - γενική συζήτηση

Casino Tropez - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από aoakejodie20
|
2.599 προβολές 12 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Casino Tropez, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Has anyone actually received withdrawal payments and how long did it take?

aoakejodie20
πριν από 2 έτη

Hello,

for how long have you been waiting, I wonder?

Do you need any help?

πριν από 1 έτος

Hi ,


first of all I lost my deposit again somewhere 500 Rand . The staff is friendly .. bonus spins you almost never win . Plus the live roulette is low in winnings . Let’s see how long this is going to take . My account is fully verified.


but I really have the feeling the big talking in circles again . Also live chat is not always available so you need to call to a nummer in England I think … so for Al those call I even spent more then 500 Rand 😀… now it’s just a matter how long is it taking .

Beast777
πριν από 1 έτος

Hi, I believe it's worth to wait until the chat is available instead of calling abroad. The phone calls can be very costly, especially when you call from South Africa to Europe 😕

πριν από 1 έτος

Hi ,


yes I know … but I closed the account . Because again talking to circles and for 500 Rand .

Beast777
πριν από 1 έτος

The only thing I feel I should add at the moment is that I wish you a more pleasant time while playing elsewhere.

🤞✨

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

🍀

πριν από 2 ημέρες

Just saw a mail advising that casino Tropez will no longer exist as of the end of the year, is this just for South Africa?

Links
πριν από 2 ημέρες

We have no such information as of now.

Would it be possible for you to post the screenshot of the text in that email here?

Our data team will surely like to look at it.

Romi
πριν από 2 ημέρες

Thanks Romi, so basically, I tried to deposit funds and there were no deposit options on the usual page, I started a live help chat where the reason was the casino closure by the end of the year, which prompted me to look at my mails😁.

Sad news indeed, as a South African player, I truly have had a wonderful experience with them. I was apprehensive when I started but I've always enjoyed the variety of games, been paid out timeously and the customer service has always been outstanding, thing's were going so well! Shocking indeed.

Here's a screenshot of the mail

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 ημέρες
Links
πριν από 2 ημέρες

Thank you for that. I will inform our data team regarding this information right away.

I hope you don't have any remaining balance on your account. Or do you?🤔

Romi
πριν από 2 ημέρες

None, I wish though! 😄 I actually withdrew a while ago. They did state a few cut off dates for withdrawal, etc, so anyone out there with a balance if it turns out to be legit should be aware and plan accordingly!

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα