Γεια σου, ryosyou.
Διάβασα προσεκτικά το παράπονό σου και είμαι σίγουρος ότι υπάρχει ένα είδος παρεξήγησης.
Θα προσπαθήσω να ξεκαθαρίσω λίγο τα πράγματα:
Πήρατε το μπόνους, ωστόσο, δεν πληρούσατε τις προϋποθέσεις στοιχηματισμού, λόγω αυτού το ποσό που κερδίσατε από το μπόνους ακυρώθηκε.
Τα χρήματα που κατατέθηκαν δεν επηρεάστηκαν, ώστε να μπορείτε να παίξετε με την κατάθεσή σας, χωρίς να γίνει κακό.
Ωστόσο, δεν έπρεπε να επιστραφούν τα χρήματα. Τα κέρδη μπόνους ακυρώθηκαν και η σχετική κατάθεση δεν επηρεάστηκε.
Δεν υπάρχει υπόσχεση επιστροφής χρημάτων, φοβάμαι. Δεν θα είχε κανένα νόημα.
Τέλος πάντων, από πού πήρατε την πληροφορία ότι αυτό το καζίνο πρόκειται να κλείσει μέχρι τα τέλη Απριλίου, παρακαλώ;
Hello, ryosyou.
I read your complaint carefully and I'm quite sure that there is a kind of misunderstanding.
I will try to clarify things a bit:
You took the bonus however, you did not meet the wagering requirements due to this the amount won from the bonus was voided.
Your deposited funds were not affected so you can play with your deposit, no harm done.
You were not supposed to be refunded, however. The bonus winnings were voided and the associated deposit was not affected.
There is no promise of refunding, I'm afraid. It would not make any sense.
Anyway, where did you get the information that this casino is about to be closed by the end of April, please?
Αυτόματη μετάφραση: