ΦόρουμΚαζίνοCasino Empire - γενική συζήτηση

Casino Empire - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Vreni
|
2453 προβολές 2 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Casino Empire, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Καλή μέρα


Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε εδώ. Δεν μου αρέσει πια να διαφωνώ με την αυτοκρατορία του καζίνο!

Είτε δεν παίρνω απάντηση είτε σημαίνει ότι έχει προωθηθεί και δεν έχω ακούσει τίποτα εδώ και πολύ καιρό!


Προσπαθώ να κάνω ζωντανή συνομιλία με το support@casinoempire.com από τις 10 Μαΐου 2022

για να λύσω το πρόβλημά μου, έχω γράψει περισσότερα από 50 email 80% δεν απαντήθηκε 4 × η απάντηση γράφτηκε και επιβεβαιώθηκε ότι έχω δίκιο. Αλλά τα χρήματα δεν θα επιστραφούν. Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί σας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο +35722 23 23 65, αλλά ο αριθμός τηλεφώνου είναι λάθος! Λέει ότι δεν υπάρχει σύνδεση!


1. ΠΡΟΒΛΗΜΑ : ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 350 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΧΡΕΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ 10 ΜΑΪΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΦΟΡΤΙΖΕΙ ΔΙΠΛΗ. ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ!!!

(Έπρεπε να στείλω απόδειξη 10 φορές)

Δεν είναι ακόμα στον λογαριασμό μου.


2ο τεύχος


1 μέρα αργότερα, ο λογαριασμός μου μπλοκαρίστηκε αμέσως μετά το θέμα των υπερβολικά χρεωμένων 350 ευρώ επειδή είμαι εθισμένος στον τζόγο.

Μπλοκάρισαν τον λογαριασμό μου στο empire casino αμέσως, κάτι που νομίζω ότι είναι επίσης ωραίο.


Έγραψα το support@casinoempire.com casino ότι θέλουν μια λίστα με όλες τις συναλλαγές λόγω των διπλών χρεώσεων των 350 ευρώ, αλλά η αυτοκρατορία του καζίνο ενεργοποίησε ξανά τον λογαριασμό μου χωρίς την άδειά μου. Με μπλόκαραν μόλις 3 ή 4 μέρες πριν λόγω του εθισμού μου στον τζόγο. Μετά από αυτό, έπαιξα όλα μου τα χρήματα γύρω στα 3000 ευρώ.


Έγραψα ευγενικά το support@casinoempire.com ότι πρέπει να μου επιστρέψουν τα χρήματα ή να μου μεταφέρουν τα χρήματα. Ενημερώθηκα ότι οι πελάτες που είναι εθισμένοι στον τζόγο απαγορεύεται αυστηρά να ενεργοποιήσουν ξανά τον λογαριασμό τους, ειδικά χωρίς την άδειά μου. Αν και δεν θέλω να επανενεργοποιήσω τον λογαριασμό μου.

Δεν έπρεπε να έχουν επανενεργοποιήσει τον λογαριασμό μου επειδή είμαι εθισμένος στον τζόγο. Ήξερες γιατί.



Και πάλι, θα ήθελα τη βοήθεια σας.


Το καζίνο με έκλεψε επίτηδες.


Σας ευχαριστούμε για τη βοήθεια και την υποστήριξή σας.


Με θερμούς χαιρετισμούς


Αυτόματη μετάφραση:
Vreni
πριν από 2 έτη

Hello Vreni,

I understand you feel mistreated, but I still think that just one complaint is enough.

By submitting three complaints, you only waste your and Complaint Team's time too.

Gambling addiction is a pretty serious matter, so we shall see what we find out about this situation.

Please try to be patient.

If you feel like you need help dealing with the gambling issue, please take a moment and check this:

https://casino.guru/problem-gambling

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative

There is also a particular forum section dedicated especially to Responsible Gambling:

https://casino.guru/forum/responsible-gambling

Hope you'll find those useful.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα