ΦόρουμΚαζίνοCasino Cruise - γενική συζήτηση

Casino Cruise - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από tesscutie323
|
2482 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Casino Cruise, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Signed up via casino.guru as i do many casinos. Deposited. Got welcome offer. No deposit bonus not there today. Live chat says casino.guru is not an registered affiliate and refused to give me bonus … anything to say for urselves?? Im dissapointed. I frequent this forum often. Almst daily. 

tesscutie323
πριν από 2 έτη

Hello,

there must have been some kind of error, there are exclusive no deposit bonuses available for new accounts/players if you meet all the conditions.

file

I will get this bonus checked and get back to you.

πριν από 1 έτος

Γεια, υπάρχουν άλλοι που έχουν βιώσει πράγματα με το casino Cruise, για παράδειγμα απώλεια κερδών. Έχουν κατηγορηθεί για παραβίαση των όρων του καζίνο κάτι που δεν καταλαβαίνω

Αυτόματη μετάφραση:
sissma
πριν από 1 έτος

Hello,

you can always check complaints to get a better picture of each casino and about issues, we tried to solve:

https://casino.guru/complaints

What happened to you I wonder? What rules you were supposed to break, please? Feel free to paste any screenshot you have (in English preferably, or rewrite the text here so it can be auto-translated) so we can try to figure out what you do not understand.

πριν από 1 έτος

filefilefile

sissma
πριν από 1 έτος

Hello,

so according to the first screenshot, you've broken the max bet rule by placing a higher bet than allowed.

I'm not sure how many times you placed this higher bet, however.

We always ask the casino to assess each max bet rule breach individually because it can just accidentally happen. In such a situation, reach out to the live chat and let them know what has happened if the operator says it's alright you can play on, make a screenshot of this conversation.

πριν από 1 έτος

Γεια. Δεν καταλαβαίνω ότι έχω τοποθετήσει υψηλότερο στοίχημα από το επιτρεπόμενο. Τα κέρδη μου αποσύρθηκαν μετά την ανάληψη. Πάντα φρόντιζα να μην έχω υψηλό στοίχημα γιατί τότε η απώλεια μπορεί να είναι μεγάλη. Τι σημαίνουν ότι είχα υψηλότερα πονταρίσματα από τα επιτρεπόμενα. Εάν έχει συμβεί το στοίχημα να είναι υψηλότερο από το μέγιστο στοίχημα, έχει συμβεί τυχαία. Έχετε επικοινωνήσει με τη ζωντανή συνομιλία πολλές φορές

Αυτόματη μετάφραση:
sissma
πριν από 1 έτος

Hello,

this is what I learned from the screenshot. The easiest way to be sure is simply to ask for your gaming history.

Please pay attention to your complaint, Kristina is waiting for your reply:

https://casino.guru/casino-cruise-player-s-winnings-have-been-confiscated

She asked you about breaching the max bet rule too.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Dear Sissel Anita Mathisen,


Thank you for your application for access to personal information.


We can confirm that will respond to your request within the 30-day period adopted by Genesis Global Limited under the General Data Protection Regulation 2016/679. The law allows us to take reasonable steps to establish and confirm your identity before providing any such personal information. However, the 30 days rule may be suspended whilst your identity is checked.


We would be grateful if you would answer the following security questions:


• Date of Birth

• Registered Address


In accordance with the General Data Protection Regulation 2016/679 we wish to inform you that your details may be used for management and audit purposes.


Kind regards,

sissma
πριν από 1 έτος

Hello, sissma,

There is no point pasting such info here, I'm afraid.

Please pay attention to your complaint, you are in delay with your answer so you risk that the complaint will be closed. Kindly visit your complaint here:

https://casino.guru/casino-cruise-player-s-winnings-have-been-confiscated

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα