ΦόρουμΚαζίνοCasino Alpha - γενική συζήτηση

Casino Alpha - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από kaczka381
|
3318 προβολές 16 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Casino Alpha, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Γεια σας ... ξέρει κανείς πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε με αυτό το καζίνο; Δεν απαντούν σε email, η συνομιλία είναι ανενεργή ... Καμία επαφή μαζί τους ???

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 έτη

Sadly, this casino does not provide live chat, as far as we know.

It would be quite a useful feature, I'm sure.

I tried to find you some contact, but it seems that the casino only supports the tickets.

file

I guess you have already tried that, right?



Radka
πριν από 2 έτη

Φυσικά ... Και πολλές φορές ... Αλλά χωρίς καμία απάντηση ... Δεν απαντούν ούτε σε email

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 έτη

Hello,

I checked that your complaint is about missing deposits, well, in this case, you should get in touch with the payment provider. The problem is probably caused by the payment provider.

Let us know about the progress, please.

Radka
πριν από 2 έτη

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τον πάροχο πληρωμών μου;

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 έτη

What payment option did you use for the "lost" deposit, please?

You have to contact the bank/company you used for depositing.


πριν από 2 έτη

Ήδη επικοινώνησα και έλαβα απάντηση ότι η πληρωμή στάλθηκε και λογιστικοποιήθηκε... Έκανα κατάθεση με κάρτα

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 έτη

So your bank has confirmed that the money was sent and unreturned back to your bank account, right?

Do you have the official bank statement, please?


Radka
πριν από 2 έτη

Έλαβα ένα μήνυμα ότι έχουν σταλεί 10 $ από τον λογαριασμό μου και έχουν πιστωθεί file

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 έτη

Are we talking about deposit or withdrawal, please? Now it seems that it's about missing the deposit.

Can you explain further, please?

Radka
πριν από 2 έτη

Ναι, φυσικά... Πρόκειται για κατάθεση στο καζίνο που δεν έχει φτάσει στον λογαριασμό μου... Σαν να πέθαναν κάπου τα κεφάλαια

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 έτη

Oh I see now, well I guess that in this case, the complaint team will need some update from the casino, or most probably from its payment provider. I'm sure that you have already sent the previous screenshot to the casino, right? I'd say that the casino's payment provider should definitely check the transaction.

Radka
πριν από 2 έτη

Ναι, φυσικά... το έχω κάνει αρκετές φορές, αλλά δεν έχω λάβει καμία απάντηση από το καζίνο για πάνω από ένα μήνα

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 έτη

Well, it makes me quite worried, because I feel that the casino is not very responsive and this matter needs some level of cooperation for sure.

πριν από 2 έτη

Γεια σας και πάλι ... Δεν έχω λάβει ακόμη τα χρήματά μου στον λογαριασμό του καζίνο ... μπορώ να ζητήσω κάποια επικοινωνία μαζί τους; Ή πραγματικά δεν υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσετε μαζί τους ... δεν απαντούν καθόλου στα email

Αυτόματη μετάφραση:
kaczka381
πριν από 2 έτη

Hello,

complaints just do not work this way, we need you to cooperate a bit. Your complaint has been closed because you did not respond to our questions. 🙁

If you checked it you could see that:

"Unfortunately, we’re forced to close this case because the player hasn’t responded to our messages and questions. Therefore, we’re not able to proceed with further investigation or suggest possible solutions.

The player can reopen this complaint anytime!"

Kindly update Petronela, that's the best you can do now. Thank you.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα