Γειά σου.
Απλά προσέξτε ότι δεν είμαστε το καζίνο. Είμαστε ένα ανεξάρτητο φόρουμ. Είναι σημαντικό ότι υποβάλατε το παράπονο, είναι μια καλή απόφαση και μας δίνει την ευκαιρία να ελέγξουμε αν όλα είναι ακριβή και αν ακολουθούν τους κανόνες.
Ξέρω ότι είναι ένα καλό χρηματικό ποσό που δυσκολεύεστε να αποκτήσετε, αλλά προσπαθήστε απλώς να ηρεμήσετε, υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους τα καζίνο μπλοκάρουν λογαριασμούς - δεν είναι όλα τόσο κακά.
Είναι ανόητο ότι η υποστήριξη δεν είναι διαθέσιμη όταν χρειάζεται, θα ήθελα πολύ να εξηγήσω ποια δήλωση λείπει ή τι φαίνεται να είναι λάθος με την κάρτα σας, αλλά είμαι βέβαιος ότι το καζίνο θα πρέπει να το κάνει καλύτερα.
Μείνετε συντονισμένοι στο παράπονό σας . Λάβετε υπόψη ότι η Πετρονέλα έχει ακόμα λίγο χρόνο για να προχωρήσει, οπότε προσπαθήστε να είστε υπομονετικοί.
Hello there.
Just mind we are not the casino. We are an independent forum. Importantly, you did submit the complaint, it's a good decision, and gives us a chance to check whether everything is accurate and following the rules.
I know it's a nice amount of money you're struggling to get, but just try to calm down, there are many reasons why casinos block accounts - not all are so bad.
It is dumb the support is not available when needed, I'd love to explain which statement is missing or what seems to be wrong with your card, but I'm sure the casino should do that better.
Stay tuned to your complaint. Keep in mind, Petronela still has some time to progress, so try to be patient.
Αυτόματη μετάφραση: