Γεια σας, είμαστε όλοι πολύ χαρούμενοι που πήρατε τα χρήματά σας. Ελπίζω να το απολαύσετε.
Όσο για τα σχόλιά σας, από τη μια καταλαβαίνω αν ένας παίκτης βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση και δεν έχει σχεδόν καμία ενημέρωση για τίποτα. Από την άλλη, όταν κάτι ελέγχεται από τον πάροχο, μπορεί να πάρει λίγο χρόνο και μέχρι να ολοκληρωθεί, το καζίνο δεν έχει τίποτα να σας πει. Σας συνιστώ λοιπόν να είστε υπομονετικοί και να έχετε ψυχραιμία σε τέτοιες περιπτώσεις.
Ωστόσο, το σημαντικό είναι, όπως είπατε, ότι όλα λύθηκαν στο τέλος.
Θα παίξετε ακόμα σε αυτό το καζίνο; 🙂
Hi, so we're all very glad you got your money. I hope you enjoy it.
As for your comments, on the one hand I understand if a player is in that situation and has almost no information about anything. On the other hand, when something is checked by the provider, it can take some time and until it is concluded, the casino has nothing to tell you. So I recommend to be patient and keep a cool head in such cases.
Nevertheless, the important thing is, as you said, that everything was resolved in the end.
Are you still going to play in this casino ? 🙂
Αυτόματη μετάφραση: