Εντάξει, είναι μια καλή αρχή!
Έχετε ρωτήσει το καζίνο τι φαίνεται να φταίει; Έχετε λάβει κάποια email με εξηγήσεις ίσως; Συνήθως, μόλις ενεργοποιηθεί η επαλήθευση, δίνονται οι οδηγίες στους παίκτες. Μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι υποβάλατε τα σωστά έγγραφα στη σωστή μορφή με τον τρόπο που έπρεπε, παρακαλώ;
Χαίρομαι που το καζίνο βραβεύτηκε με υψηλό δείκτη ασφάλειας , είναι πάντα καλύτερο να ασχοληθείς με ένα τέτοιο καζίνο, εάν καταστεί απαραίτητο ένα παράπονο - για παράδειγμα. Το θεωρώ καλό σημάδι.
Θα περιμένω τα σχόλιά σας.
Ok, that is a good start!
Have you asked the casino what seems to be wrong? Have you received some emails with explanations perhaps? Usually, once the verification is triggered, the instructions are given to players. Can you confirm you've submitted the correct documents in the right format the way you were supposed to, please?
I'm glad the casino was awarded by high safety index, it is always better to deal with such a casino if a complaint became necessary - for instance. I take that as a good sign.
I'll wait for your feedback.
Αυτόματη μετάφραση: