ΦόρουμΚαζίνοΚάποιος από τη ΧΙΛΗ

Κάποιος από τη ΧΙΛΗ

πριν από 3 έτη από Casangaoperador
|
4045 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Γεια σας, θα ήθελα να επικοινωνήσω με κάποιον από το CHILE που παίζει στο καζίνο ms.bet για να του θέσω κάποιες ερωτήσεις. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Casangaoperador
πριν από 2 έτη

Γεια σας έχω παίξει, τα τραπέζια είναι καλά. Τι σας αρεσει να παιζετε?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γειά σου!


Είμαι από τη Χιλή και μόλις κοιτούσα μια σελίδα όπου μπορείτε να αποκτήσετε τα καλύτερα καζίνο . Σας ενθαρρύνω να το δείτε και να επικοινωνήσετε μαζί μου, είμαι ειδικός και μου αρέσει να βοηθώ με θέματα σε αυτό το παιχνίδι!


Στην υγειά σας!!

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: CG casino link added
Αυτόματη μετάφραση:
lujavi007
πριν από 2 έτη

Hello,

I dare to say that we are quite good on the subject too. 🙂 But I do not understand what game are you referring to, because the link you posted, led to a specific casino rather than to a game. 🙂

Talking about experts, have you checked your Guide section?

I believe you should 😉

πριν από 1 έτος

Γεια σας, ήθελα να μάθω πώς το κάνατε για την επαλήθευση λογαριασμού;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Και αν το καζίνο ακύρωσε τα χρήματα από τον λογαριασμό σας

Αυτόματη μετάφραση:
madeleinrosita
πριν από 1 έτος

Try to use the reply button, please. At this moment, it is unclear who are you asking, you know?

I suspect you might need some help, let me know what is happening.

Radka
πριν από 1 έτος

Αυτό που συμβαίνει είναι ότι έχω 37.900.000clp και μου ζητάει επιβεβαίωση κάθε φορά που το κάνω, είναι λάθος, ήθελα να μάθω τι κάνω λάθος

γιατί θέλω να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου

αυτό είναι στο καζίνο mr bet

Αυτόματη μετάφραση:
madeleinrosita
πριν από 1 έτος

Ok, that is a good start!

Have you asked the casino what seems to be wrong? Have you received some emails with explanations perhaps? Usually, once the verification is triggered, the instructions are given to players. Can you confirm you've submitted the correct documents in the right format the way you were supposed to, please?

I'm glad the casino was awarded by high safety index, it is always better to deal with such a casino if a complaint became necessary - for instance. I take that as a good sign.

I'll wait for your feedback.



πριν από 3 μήνες

Πρέπει να μιλήσω με έναν βοηθό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Όλα λειτουργούν αλλά δεν είμαι σίγουρος για την κατάθεση 1000 πέσος όταν δεν μου έχουν πληρώσει ούτε ένα πεντάρι, έχω ήδη καταθέσει 600 και τώρα θέλουν 1000 πόσο ασφαλές είναι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

χρειάζομαι βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
gerardocesena1
πριν από 3 μήνες

Hello there. Could you start, please, by telling us the name of the casino where you experienced this? Have you asked for a withdrawal and they told you to deposit more? Do I understand this correctly?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα