Γεια σου!
Μετέφερα την ανάρτησή σας εδώ σε αυτό το νήμα για να σας δώσω την ευκαιρία να δείτε τα ζητήματα και τις απαντήσεις άλλων ανθρώπων.
Με απλά λόγια, ελπίζω να λάβετε τα χρήματά σας σύντομα. Επειδή ο δείκτης ασφάλειας είναι πολύ χαμηλός για το γούστο μου. 🙁
Ρίξτε μια ματιά 👈
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, αν δυσκολεύεστε περισσότερο, θα έλεγα ότι η υποβολή μιας καταγγελίας χωρίς χρέωση μπορεί να σας βοηθήσει.
Περιμένω ότι δεν είστε ακόμη εξοικειωμένοι με το Κέντρο Ανάλυσης Γκουρού του Καζίνο, σωστά; Μην ανησυχείτε, αυτός ο οδηγός θα σας φανεί χρήσιμος: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Τι νομίζετε; Είναι στο γούστο σας; Στο βιβλίο μου, αξίζει να το δοκιμάσετε.
Πείτε μου τι σκέφτεστε, παρακαλώ.
Hey there!
I moved your post here to this thread to give you a chance to glimpse at other people's issues and replies.
Simply put, I hope you'll get your money soon. Because the safety index is just far too low for my taste. 🙁
Take a look 👈
One way or another, if you struggle longer, I'd say submitting a free-of-charge complaint might help you.
I expect you're not yet familiar with the Casino Guru Resolution Center, are you? Don't worry, this guide should come in handy: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
What do you think? Is it up to your taste? In my book, it's worth a try.
Let me know what you think, please.
Αυτόματη μετάφραση: