Γειά σου,
Καταλαβαίνω ότι η κατάσταση μπορεί να μοιάζει με την πιο εύκολη και φυσική κατάληξη, αλλά δεν είναι έτσι. Αν μου επιτρέπετε, η απώλεια των χρημάτων δεν είναι η καλύτερη συντόμευση, αν και σέβομαι ότι είναι δική σας απόφαση. Ωστόσο, μόλις εξαντλήσετε ολόκληρο το ποσό, καθίσταται δύσκολο να προσκομίσετε στο καζίνο οποιαδήποτε απόδειξη για την αδικοπραξία του. Δεν έχουμε ιδέα γιατί το καζίνο ήθελε κάτι τέτοιο και το γεγονός ότι χάσατε δεν έχει ως αποτέλεσμα περαιτέρω απαντήσεις. Επιπλέον, από όσο μπορώ να συμπεράνω, δεν αναφέρατε καθόλου τη δήλωση στην καταγγελία. Παρακαλώ ενημερώστε σωστά τουλάχιστον την Καταρίνα:
https://casino.guru/bull-casino-24-player-s-withdrawal-is-delayed 👈
Θα εγκρίνω την αξιολόγησή σας επειδή το περιεχόμενό της είναι πιο χρήσιμο από τις προηγούμενες, αλλά παρακαλώ αποφύγετε παρόμοια σενάρια. 🙏
Hello,
I understand the situation may feel like the easiest and most natural ending, but it is not just like that. If I may, losing the money is not the best shortcut, though I respect that it is your call. However, once you've used up the entire amount, it becomes challenging to provide the casino with any evidence of their wrongdoing. We have no idea why the casino wanted that and the fact that you lost results in no further answers. Additionally, as far as I can conclude, you did not mention the statement in the complaint at all. Please update Katarina properly at least:
https://casino.guru/bull-casino-24-player-s-withdrawal-is-delayed 👈
I'll approve your review because its content is more helpful than the previous ones, but please avoid similar scenarios. 🙏
Αυτόματη μετάφραση: