ΦόρουμΚαζίνοΒραβείο καζίνο

Βραβείο καζίνο

πριν από 4 μήνες από Natymen
|
830 προβολές 11 απαντήσεις |
|
πριν από 4 μήνες

Γεια σας, θέλω να μάθω πόσος χρόνος χρειάζεται για την πληρωμή των βραβείων

Αυτόματη μετάφραση:
Natymen
πριν από 4 μήνες

Hi, what prize are you talking about ? Did you manage to win something and now you're waiting for it ? Have you played any tournaments? What casino? 

I think the best way to find out would be to ask the support or live chat if you want to know something. 

I will wait for the answer. 🙂

Jaro
πριν από 4 μήνες

Nacionalcacino

Ναι την περασμένη Παρασκευή και η υποστήριξη δεν μου απαντά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Αν κέρδιζα στο casino boo casino την περασμένη Παρασκευή


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Natymen
πριν από 4 μήνες

Could you please share the link to the casino ? Have you tried writing an email ? Do they have any conditions you have to meet to get a win or something ?

Jaro
πριν από 3 μήνες

Αν μου ζητούσαν κάποια έγγραφα που έπρεπε να τους δώσω, τα πέρασα όλα και ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση για το έπαθλό μου.

Και η αλήθεια είναι ότι κάτι έχει ετοιμάσει για μένα


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Το Casino Boo έβγαλε το έπαθλο την περασμένη Παρασκευή και δεν έχω ακόμα απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
Natymen
πριν από 3 μήνες

So according to what you say you have successfully verified yourself ? Have you tried the live chat to know what to do, whether to wait or whether something still needs to be done ? 

πριν από 2 μήνες

Στο live chat μου είπαν ότι έχω επαληθευτεί και ότι έπρεπε να περιμένω να με καταθέσουν και μετά μου είπαν ότι μου ζήτησαν τη μεταφορά που έκανα μέσω astropay, καλά τους το έστειλα, τα έστειλα όλα μου ζήτησαν και η αλήθεια είναι, τίποτα, καμία λύση και η αλήθεια είναι ότι είμαι απογοητευμένος με το καζίνο μέχρι που το καζίνο με μπλόκαρε γιατί δεν ξέρω. Μα καλά, δεν πειράζει, αυτό είναι. Ελπίζω όμως να μην συμβεί σε άλλο άτομο που προσπαθεί να παίξει και να μπορέσει να αποσύρει κάτι. Μακάρι να μην τους συμβεί αυτό που συνέβη σε μένα. Μπορείτε να κλείσετε αυτήν την υπόθεση. Δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε με αυτό πια.


Είμαι με αυτό από τον Ιούλιο, γκουρού του καζίνο, σας ευχαριστώ πολύ για όλα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Natymen
πριν από 2 μήνες

Hi, although I know this is not a pleasant situation, don't give up, I can see that the case is going on and Peter is trying to get something from the casino again. Try to hold on until the end because I believe it could turn out well. 

You think you can do it?

Jaro
πριν από 2 μήνες

Γεια, πώς είσαι; Σας ευχαριστώ πολύ για την ενθάρρυνση, αλλά φυσικά... Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Αυτόματη μετάφραση:
Natymen
πριν από 2 μήνες

I'm clearly glad you made that decision, because if the casino hadn't tried to resolve it and we were on your side, then it would have gotten black points and the safety index would have been lowered. But we'll see how it turns out, because Peter sees it more than I do. 

Good luck.☘️

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα