Γεια, για ποιο έπαθλο μιλάς; Καταφέρατε να κερδίσετε κάτι και τώρα το περιμένετε; Έχετε παίξει κάποιο τουρνουά; Τι καζίνο;
Νομίζω ότι ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε θα ήταν να ρωτήσετε την υποστήριξη ή τη ζωντανή συνομιλία εάν θέλετε να μάθετε κάτι.
Θα περιμένω την απάντηση. 🙂
Hi, what prize are you talking about ? Did you manage to win something and now you're waiting for it ? Have you played any tournaments? What casino?
I think the best way to find out would be to ask the support or live chat if you want to know something.
I will wait for the answer. 🙂
Nacionalcacino
Ναι την περασμένη Παρασκευή και η υποστήριξη δεν μου απαντά
Nacionalcacino
Yes last Friday and support does not answer me
Nacionalcacino
Si el viernes pasado y soporte no me contesta
Θα μπορούσατε να μοιραστείτε τον σύνδεσμο προς το καζίνο; Δοκίμασες να γράψεις email; Έχουν κάποιες προϋποθέσεις που πρέπει να πληροίτε για να κερδίσετε ή κάτι τέτοιο;
Could you please share the link to the casino ? Have you tried writing an email ? Do they have any conditions you have to meet to get a win or something ?
Αν μου ζητούσαν κάποια έγγραφα που έπρεπε να τους δώσω, τα πέρασα όλα και ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση για το έπαθλό μου.
Και η αλήθεια είναι ότι κάτι έχει ετοιμάσει για μένα
If they asked me for some documents that I had to give them, I passed everything and I still haven't had a response for my prize.
And the truth is that he has something prepared for me
Si me pidieron unos documentos que tenía que pasarle le pase todo y todavía no eh tenido repuesta del premio mio.
Y la verdad me tiene algo preparada
Οπότε σύμφωνα με αυτά που λέτε έχετε επαληθεύσει με επιτυχία τον εαυτό σας; Έχετε δοκιμάσει τη ζωντανή συνομιλία για να ξέρετε τι πρέπει να κάνετε, αν πρέπει να περιμένετε ή αν πρέπει να γίνει κάτι ακόμα;
So according to what you say you have successfully verified yourself ? Have you tried the live chat to know what to do, whether to wait or whether something still needs to be done ?
Στο live chat μου είπαν ότι έχω επαληθευτεί και ότι έπρεπε να περιμένω να με καταθέσουν και μετά μου είπαν ότι μου ζήτησαν τη μεταφορά που έκανα μέσω astropay, καλά τους το έστειλα, τα έστειλα όλα μου ζήτησαν και η αλήθεια είναι, τίποτα, καμία λύση και η αλήθεια είναι ότι είμαι απογοητευμένος με το καζίνο μέχρι που το καζίνο με μπλόκαρε γιατί δεν ξέρω. Μα καλά, δεν πειράζει, αυτό είναι. Ελπίζω όμως να μην συμβεί σε άλλο άτομο που προσπαθεί να παίξει και να μπορέσει να αποσύρει κάτι. Μακάρι να μην τους συμβεί αυτό που συνέβη σε μένα. Μπορείτε να κλείσετε αυτήν την υπόθεση. Δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε με αυτό πια.
Είμαι με αυτό από τον Ιούλιο, γκουρού του καζίνο, σας ευχαριστώ πολύ για όλα.
In live chat they told me that I was verified and that I just had to wait for them to deposit me and then they told me that they asked me for the transfer that I did through astropay, well I sent it to them, I sent everything they asked me for and the truth is, nothing, no solution and the truth is I am disappointed with the casino until the casino blocked me because I don't know. But oh well, it doesn't matter, that's it. But I hope it doesn't happen to another person who tries to play and be able to withdraw something. May what happened to me not happen to them. You can close this case. There is no point in continuing with this anymore.
I've been with this since July, casino guru, thank you very much for everything.
En chat en vivo me dijo que fui verificada que solo tenía que esperar que me depositaran y después me dijeron que me pedía la transferencia que ise por astropay bueno se las mande mandé todo lo que me pedían y la verdad nada ninguna solución y la verdad estoy desepcionada del casino asta q me bloqueo el casino porque no lo se. Pero bueno no importa ya está. Pero ojalá no le pase a otra persona que intenta jugar y poder sacar algo. Q no le pase lo q me pasó a mí. Pueden cerrar este caso. Ya no tiene caso que sigan con esto.
Estoy desde julio con esto ya está casino gurú muchas gracias por todo.
Γεια, αν και ξέρω ότι αυτή δεν είναι μια ευχάριστη κατάσταση, μην τα παρατάτε, μπορώ να δω ότι η υπόθεση συνεχίζεται και ο Peter προσπαθεί να πάρει ξανά κάτι από το καζίνο. Προσπαθήστε να κρατηθείτε μέχρι το τέλος γιατί πιστεύω ότι θα βγει καλά.
Νομίζεις ότι μπορείς να το κάνεις;
Hi, although I know this is not a pleasant situation, don't give up, I can see that the case is going on and Peter is trying to get something from the casino again. Try to hold on until the end because I believe it could turn out well.
You think you can do it?
Γεια, πώς είσαι; Σας ευχαριστώ πολύ για την ενθάρρυνση, αλλά φυσικά... Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Hi, how are you? Thank you very much for your encouragement, but of course... Thank you very much in advance.
Hola cómo le va, muchas gracias por tus ánimos pero claro que si... Desde ya muchas gracias
Είμαι ξεκάθαρα χαρούμενος που πήρατε αυτήν την απόφαση, γιατί αν το καζίνο δεν είχε προσπαθήσει να το λύσει και ήμασταν στο πλευρό σας, τότε θα είχε πάρει μαύρους πόντους και ο δείκτης ασφάλειας θα είχε μειωθεί. Αλλά θα δούμε πώς θα γίνει, γιατί ο Πέτρος το βλέπει περισσότερο από εμένα.
Καλή επιτυχία.☘️
I'm clearly glad you made that decision, because if the casino hadn't tried to resolve it and we were on your side, then it would have gotten black points and the safety index would have been lowered. But we'll see how it turns out, because Peter sees it more than I do.
Good luck.☘️
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.