ΦόρουμΚαζίνοBorengo Casino - γενική συζήτηση

Borengo Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από Daniel777
|
9474 προβολές 38 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Borengo Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Μέγιστες πληρωμές από χρήματα μπόνους που φέρονται να είναι 100 ευρώ πραγματική πλάκα αν καταθέσω 50 ευρώ με 150 παιχνίδια και μπορώ να αποσύρω το πολύ 100 γιατί να χρησιμοποιήσω ένα μπόνους τότε

Για να ικανοποιήσετε την απαίτηση πονταρίσματος, το μπόνους μετρητών πρέπει να ποντάρετε ορισμένες φορές.

Το μπόνους μετρητών είναι το ποσό κατάθεσης συν το ποσό μπόνους που λαμβάνεται:

Οι γενικές απαιτήσεις στοιχήματος για μπόνους χωρίς κατάθεση, επιστροφή χρημάτων, δωρεάν περιστροφές ή άλλες ειδικές προσφορές

είναι x75. Εάν η απαίτηση στοιχηματισμού δεν είναι x75, αυτό θα περιγραφεί στην αντίστοιχη καμπάνια μπόνους.

Η μέγιστη πληρωμή για μπόνους χωρίς κατάθεση είναι 100 €. Αυτός ο κανόνας ισχύει για όλους τους παίκτες από τη Γερμανία, την Ελβετία, την Αυστρία, τη Φινλανδία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία. Για άλλες χώρες η τιμή είναι 50 €.

Παράδειγμα: Λαμβάνετε δωρεάν μπόνους 10 €. Από αυτό το ποσό θα λάβετε κέρδος 120 € μετά την εκπλήρωση των προϋποθέσεων μπόνους (π.χ. το μπόνους πρέπει να μετατραπεί x φορές). Το πολύ 100 ευρώ μπορεί να αναληφθεί ως πραγματικά χρήματα. Το υπόλοιπο που υπερβαίνει το μέγιστο ποσό ανάληψης των 100 € θα ακυρωθεί σε αυτήν την περίπτωση. Προσοχή: Μετά τη μετατροπή των χρημάτων μπόνους σε πραγματικά χρήματα, το μέγιστο ποσό πληρωμής των κερδών από αυτά τα πραγματικά χρήματα είναι επίσης 100 €. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα κεφάλαια που έχουν δημιουργηθεί μία φορά με τη χρήση χρημάτων μπόνους μπορούν να εξοφληθούν μία φορά έως το πολύ 100 €.

Εάν το αίτημα στοιχηματισμού δεν εξαργυρωθεί μετά από 14 ημέρες, τα χρήματα μπόνους και τα σχετικά κεφάλαια θα θεωρηθούν ως

κηρύχθηκε άκυρη.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel777
πριν από 3 έτη

Sure, it doesn't make any sense to deposit your own money when the max. winnings are so low. On the other hand, casinos apply this max. winnings limit on bonuses very often. It's only up to you if you consider the bonus as a good one and take it or not. Anyway, reading the bonus terms and conditions is a great start so nothing will surprise you later on. Now you know what the conditions are and you can decide with a clear mind 🙂

πριν από 3 έτη

Pleas switch from max cashout unlimited to max cashout 100€

Daniel777
πριν από 3 έτη

Hello Daniel777.

The rule you are mentioning applies to no deposit bonuses. In our review of the Borengo Casino, you can only find deposit bonuses. Do you have any experience when the casino limited your cash-out from deposit promotion?

πριν από 3 έτη

Στη ζωντανή υποστήριξη μου είπαν ότι η μέγιστη πληρωμή από μπόνους κάθε είδους περιορίζεται στα 100 €

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Casino do not answer any emails, i have sent the first 3 days ago and last one early morning today and no respons. Chatsupport Aleksandro was really rude and said it is not possible to set any responsible gaming limits in account. Two days later another support say it is possible. They delay payouts. Chat say 2-3 buisnessdays but now 5 days and withdrawel is still pending (350euro)

Everything felt very bad from the beginning with this casino.

mummht1
πριν από 3 έτη

Same owner to Jokerino.com with very bad reputation

mummht1
πριν από 3 έτη

Είναι όντως έτσι; Τότε μάλλον δεν θα ξαναδώ τα λεφτά μου 🤮

Αυτόματη μετάφραση:
mummht1
πριν από 3 έτη

Thanks for sharing your experience with the casino, even though it's a negative one. Let us know if you receive the withdrawal.

πριν από 3 έτη

Χθες έγραψα στο Jokerino ή διαγράφηκα από το ενημερωτικό δελτίο του Jokerino και στη συνέχεια μου ζητήθηκε λόγος για την ακύρωσή μου! Τότε τους είπα ότι δεν θέλω να έχω καμία σχέση με δόλιους οργανισμούς και ότι η Borengo, η οποία είναι θυγατρική του Jokerino, υπεξαίρεσε το κέρδος μου και εξαιτίας αυτού δεν θα τους πληρώσω ποτέ ξανά!

Δεν ξέρω αν όντως έχει να κάνει με το παράπονο ή το μήνυμά μου ή αν το αίτημα του Casino Guru να σχολιάσει το καζίνο ήταν ο λόγος. Σε κάθε περίπτωση, έλαβα μια απάντηση από το καζίνο borengo σήμερα το πρωί ότι ήταν δική μου. Τα χρήματα μεταφέρονται ακόμη και σήμερα και πραγματικά ελήφθησαν σήμερα !!

Σας παρακαλώ λοιπόν ... μείνετε συντονισμένοι και μην εγκαταλείπετε τη διεκδίκηση των κερδών σας !!! Είναι το νόμιμο κέρδος σας και είναι δικό σας!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

καθαρή απάτη …… όλοι έχουν δίκιο …… μπορείτε να διαγράψετε τον λογαριασμό μου εάν ένας ανεξάρτητος ελεγκτής σαν εσάς λάβει 7,3 πόντους… ..Weltbet κάνατε εσείς το λάθος …… πρέπει να ξεκινήσετε από το κάτω μέρος επειδή το καζίνο δεν χρειάζεται να αυξηθεί η βαθμολογία σου ……

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel777
πριν από 3 έτη

I have reached them myself, and the support informed me that there should be no maximum payout limit for deposit bonuses (just for the no deposit ones). Do you have a different experience? Did they limit your withdrawal from deposit bonus?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Anonymized334
πριν από 3 έτη

We also gave them a label "fresh casino". It means we didn't find anything that would be wrong about them, but we have only limited information and there are no available reviews from players. If players start submitting justified complaints against the casino, the rating will drop pretty quickly.

πριν από 3 έτη

Σύντομη ερώτηση, τι συμβαίνει εάν το καζίνο δεν απαντήσει στο παράπονό μου; Θερμοί χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
mummht1
πριν από 3 έτη

Γεια . Έχετε ακόμα τα κέρδη σας;

Αυτόματη μετάφραση:
Skrtl89
πριν από 3 έτη

Hello, No winnings recieved and no answer on my emails either. Really bad!

mummht1
πριν από 3 έτη

Το έχετε δοκιμάσει με παράπονο; Φαίνεται ότι τα προβλήματα έχουν ήδη λυθεί

Αυτόματη μετάφραση:
Skrtl89
πριν από 3 έτη

Yes I have an open complaint. Lets see.... Thank you

πριν από 3 έτη

Σύντομη ερώτηση, τι συμβαίνει εάν το καζίνο δεν απαντήσει στο παράπονό μου; Θερμοί χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

If we get enough evidence from the player and the casino doesn't reply, then the case is closed as unresolved and the case damages the casino's rating and reputation on our website.

Unfortunately we can't force casinos to pay, but we can still warn others and reduce their rating.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα